Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

An1985 schreef:jeetje wat erg!! kan me voorstellen dat jullie enorm geschrokken zijn! ik weet dat het weinig nut heeft om dit nu te zeggen maar ik stap NOOIT als eerst op de paard als ik een paard ga proberen.. laat eerst de eigenaar er alles mee doen voordat ik besluit of ik erop wil op niet..
sterkte!!
Pollewoppy schreef:Jammer, maar wel logisch dat het haar niet in haar koude kleren is gaan zitten.
Hopelijk krijgt ze het vertrouwen weer terug en daardoor ook weer volop plezier in het rijden!
FrisianlOver schreef:Oh mijn god !
Dit is tog niet normaal meer![]()
Ik vind dit echt heel erg voor je dochter.
Hoe gaat het nu met haar?
Het had heel anders af kunnen lopen, ze heeft geluk gehad.
Ik zou echt met een advocaat en die mensen aanklagen.
Dan kun je misschien een schade vergoeding krijgen.
Dit kan zo niet, die mensen moeten inzien wat ze gedaan hebben voordat ze nog meer families wat aan doen.
nicole3939 schreef:Hoi Daantje
Niet zo heel goed, heel andere ruiter op dit moment.
Eerder was ze een beetje een brutale ruiter, die nergens bang voor was, nu heel voorzichtig, durft nu niet meer door te pakken. Ze zegt zelf dat ze het niet eng vond, maar haar lichaamstaal gaf anders aan. Hopen dat het tijdelijk is en er even overheen moet komen.
nicole3939 schreef:Hoi Daantje
Niet zo heel goed, heel andere ruiter op dit moment.
Eerder was ze een beetje een brutale ruiter, die nergens bang voor was, nu heel voorzichtig, durft nu niet meer door te pakken. Ze zegt zelf dat ze het niet eng vond, maar haar lichaamstaal gaf anders aan. Hopen dat het tijdelijk is en er even overheen moet komen.
)