Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caira schreef:Als jij zo'n hart voor dat dier gehad had had je hem gehouden. Maar hij was toch rap terug. Dan moet je hier ook niet zielig gaan doen.
laura1987 schreef:Caira schreef:Als jij zo'n hart voor dat dier gehad had had je hem gehouden. Maar hij was toch rap terug. Dan moet je hier ook niet zielig gaan doen.
Zou jij dan €9500 betalen voor een 10 jarige fries die cornage heeft omdat je er gek op geworden bent? (dit omdat je dus opgelicht ben zoals dit verhaal)
laura1987 schreef:Als het voor mij bedoeld was brennie dan weet ik dat ze hem uiteindelijk toch terug heeft gedaan naar de verkoper. In eerste instantie wilde ze hem houden (zo kwam het over) maar ja je moet ook reeel zijn en dan is €9500 voor een 10 jarige fries met cornage wel erg veel.
Hopelijk komt de ts nog de kans haar droom te verwezenlijken.
Cayenne schreef:Pfff, het hele verhaal doorgeploegd.. Wat een wendingen zeg..
Het verhaal rammelt inderdaad. Dit soort toevalligheden bij elkaar optellen en dan klopt er gewoon iets niet.
Laat de mods maar even ip checken, dan is er gelijk duidelijkheid
Verder hoop ik dat Rinke/Walter goed terecht komt..
Het is vervelend dat dit soort dingen gebeuren, maar er is ook nog zoiets als goede onderzoeksplicht. Helaas is het nu allemaal misgelopen.