Sylvester 2e keer Stang&Trens, made by Kyliegrafie..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Esther28

Re: Sylvester 2e keer Stang&Trens, made by Kyliegrafie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 11:58

Sterkt TS, hopelijk komt het toch goed en rijden jullie binnenkort weer de sterren van de hemel......

flugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 16:38

Tranen van verdriet...

Donderdag of vrijdag de eind beslissing van de verzekering en gaat mijn lieve knappe kerel naar de paardenhemel... ;( ;( ;( ;(

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 16:42

wat vreselijk! heel veel sterkte de komende tijd!
Is het toch de atrose die te erg is?

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 16:44

Nee!!!! Ach heden... ben even sprakeloos. Sterkte.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 17:12

Jeetje, ik heb zo voor je gehoopt en geduimd dat het mee zou vallen, wat vreselijk voor je!!!
Ik wens je enorm veel sterkte toe de komende tijd!! :(:)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 18:13

flugeltje schreef:
Tranen van verdriet...

Donderdag of vrijdag de eind beslissing van de verzekering en gaat mijn lieve knappe kerel naar de paardenhemel... ;( ;( ;( ;(

gaat de verzekering het beslissen?
sorry...ik heb dus echt geen verstand daarvan,wil je het uitleggen...of iemand anders?

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 18:19

De verzekering mag bepalen of ze een paard afkeuren.. Je kunt het paard in leven houden door het terug te kopen van de verzekering en dan mag je alles ermee doen wat je wil máár dan zijn alle kosten die je maakt voor jezelf en heb je dus geen dekking meer.

Dappere keus TS, heel erg veel sterkte..
Boven in de paardenhemel kennen ze het woord pijn niet meer.. Zal vragen of mijn maatje hem opwacht boven!

flugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 18:23

geerke schreef:
flugeltje schreef:
Tranen van verdriet...

gaat de verzekering het beslissen?
sorry...ik heb dus echt geen verstand daarvan,wil je het uitleggen...of iemand anders?

Mijn DA heeft hem in principe afgekeurd en die moet een rapport opstellen voor de verzekering, dan moet de verzekering akkoord gaan met zijn diagnose of ze kunnen zeggen om hem nogmaals te behandelen. Wil ik dit niet en laat ik hem toch inslapen, krijg ik geen verzekeringsgeld uitgekeerd.
Dus het zou wel mooi zijn als de verzekering akkoord gaat en anders nogmaals een behandeling, maar dat kost alleen maar geld en volgens de DA heeft dat ook geen nut.

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 18:26

Je hoort ook vaak mensen zeggen : ik hoop dat zn mn paard afkeuren..
Klinkt raar maar het is wel zo.. Pas dan krijg je je verzekeringsgeld terug..

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 19:08

tja,van die verzekeringswereld heb ik gelukkig geen verstand en ook niets mee te maken.

TS ik vind het heel triest voor je!

Ik heb uiteraard ook mijn bedenkingen....ik denk dat dit paard kapot gereden is....niet door TS....

Te jong,te veel...overbelasting...bekkeninstabieliteit,daarmee nog een flinke tijd gelopen begrijp ik.
Niemand van de instructie zag waarschijnlijk tijdig dat het paard op twee tracks liep.
Daardoor overbelasting op een pees....de simpelste peesblessure duurt ongeveer 6 maanden,en dan is het heeeel rustig opbouwen,en na een jaar zit je misschien weer op hetzelfde nivo...(als je geluk hebt)

Toen artrose,behandeld....4 maanden daarna rijdt je weer wedstrijden....daarna gaat het weer fout.

Wat ik al eerder schreef,ik vind dat niet vreemd.
En dit heeft even niets te maken met verwijten of modder gooien,maar met de kennis die ik heb met blessures enzo(bij anderen....)

Ik denk dat het paard zeker overvraagt is....dit paard kan nooit meer op het nivo lopen wat TS graag zou willen....misschien wel met heel veel geduld,er zijn immers wel succes verhalen...zelfs hier in dit topic.

TS ik wens je veel sterkte met je beslissing...misschien is inslapen inderdaad het beste.
En veel succes met je volgende paard,want ik begreep dat je al aan het rondkijken was.....

flugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 19:29

geerke schreef:
tja,van die verzekeringswereld heb ik gelukkig geen verstand en ook niets mee te maken.

TS ik vind het heel triest voor je!

Ik heb uiteraard ook mijn bedenkingen....ik denk dat dit paard kapot gereden is....niet door TS....

Te jong,te veel...overbelasting...bekkeninstabieliteit,daarmee nog een flinke tijd gelopen begrijp ik.
Niemand van de instructie zag waarschijnlijk tijdig dat het paard op twee tracks liep.
Daardoor overbelasting op een pees....de simpelste peesblessure duurt ongeveer 6 maanden,en dan is het heeeel rustig opbouwen,en na een jaar zit je misschien weer op hetzelfde nivo...(als je geluk hebt)

Toen artrose,behandeld....4 maanden daarna rijdt je weer wedstrijden....daarna gaat het weer fout.

Wat ik al eerder schreef,ik vind dat niet vreemd.
En dit heeft even niets te maken met verwijten of modder gooien,maar met de kennis die ik heb met blessures enzo(bij anderen....)

Ik denk dat het paard zeker overvraagt is....dit paard kan nooit meer op het nivo lopen wat TS graag zou willen....misschien wel met heel veel geduld,er zijn immers wel succes verhalen...zelfs hier in dit topic.

TS ik wens je veel sterkte met je beslissing...misschien is inslapen inderdaad het beste.
En veel succes met je volgende paard,want ik begreep dat je al aan het rondkijken was.....

Niet met modder gooien zeg je ?? Dat doe je overigens behoorlijk !! Je beschuldigd me nogal van het 1 en ander. Je kent het verhaal niet eens !!
Hou dan aub je mening voor je...

Marleennn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 19:43

Heb niet alles gelezen :o Maar uit de laatste reacties maak ik op dat je je paard laat inslapen.
Heel jammer, ik vond het een erg mooi paard...

Sterkte :(:)

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 20:03

Geerke; het lijkt me niet nodig om op een dag die toch al enorm zwaar is voor de TS nog eens extra zout in de wonden te strooien. Sommige dingen kan je denken, maar er zijn momenten dat je dat beter voor je kan houden. Wat wil je bereiken met dit soort posts. Ik denk niet dat iemand daar op dit moment beter van wordt.

TS: heel veel sterkte!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 20:05

Geerke, ik vind dat je even heel verkeerd bezig bent. TS hoort dat haar paard word ingeslapen en jij gaat verwijten dat het dier verkeerd gereden is? Niet alle aandoeningen zijn te wijten aan verkeerd rijden, en daar horen peesblessures en bekkeninstabiliteiten ook bij. Alsjeblieft zeg... Zeker de klepel niet gevonden, nog.

TS, ontzettend veel sterkte in deze moeilijke tijd. Ik vind dat je een dappere keuze hebt gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 20:07

Artrose heeft NIKS te maken met verkeerd rijden, hallo zeg Geerke, doe even normaal :\ Gok dat de TS het al zwaar genoeg heeft.

TS: veel, heel veel sterkte :(:)
Ook ik vind dat het een dappere keuze is.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 20:13

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 20:15

Geerke, wat wil je nou bereiken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 20:16

Anoeska schreef:

Haar gelijk ;)
Daarom via Pb verder :)

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 20:22

Sorry, je hebt helemaal gelijk. Ik moet er ook geen aandacht aan besteden, want dan wordt het juist een item. Maar ik vond het zo sneu voor de TS. Ik hou er in ieder geval nu over op.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 20:25

Anoeska schreef:

om dit in de toekomst misschien te voorkomen?
In het belang van de paarden en verdrietige baasjes ...ik bedoel het niet verkeert.
Ik heb ook niet geschreven dat TS het paard kapot gereden heeft....dat is waarschijnlijk al eerder gebeurt dan dat TS het paard in haar bezit had.

Het gaat mij niet om mijn gelijk....het gaat mij erom om te voorkomen dat dit soort paarden worden ingeslapen door onkundige training en overbelasting....dit gebeurt aan de lopende band....we houden toch allemaal van paarden hier?

ik hou er ook over op...

flugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 20:29

geerke schreef:
Anoeska schreef:

om dit in de toekomst misschien te voorkomen?
In het belang van de paarden en verdrietige baasjes ...ik bedoel het niet verkeert.
Ik heb ook niet geschreven dat TS het paard kapot gereden heeft....dat is waarschijnlijk al eerder gebeurt dan dat TS het paard in haar bezit had.

Het gaat mij niet om mijn gelijk....het gaat mij erom om te voorkomen dat dit soort paarden worden ingeslapen door onkundige training en overbelasting....dit gebeurt aan de lopende band....we houden toch allemaal van paarden hier?

ik hou er ook over op...

Aangezien ik mijn paard zelf ingereden heb en ik ook de enige ben die er ooit op gereden heeft, val je mij dus wel aan.
Ook bij al zijn blessures heb ik lange herstelperiodes gehad en nu train ik mijn paard ook op verantwoorde wijze. En jij zegt dit alles van niet !! Hoe weet jij dat nou ??

flugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 20:31

Het is erg makkelijk om nu met modder naar mij te gooien... EN ZEKER OP DEZE DAG..KOM OP ZEG..

Je weet er helemaal niks van... alleen door blessures bij anderen zeg je.. nou ik maak het allemaal live mee en weet er meer dan genoeg vanaf !!

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 20:32

Ik wil je bij deze nogmaals héél véél sterkte wensen. Ik heb je uitslagen steeds gevolgd in de hoop dat het toch allemaal nog een beetje op zijn pootjes terecht zou komen, maar helaas lees ik hier ander nieuws..

We hebben wel de perfecte timing voor deze fotoshoot te pakken gehad, daar kunnen we in ieder geval heel erg blij om zijn!

Even over dit topic: kan dit gezeur nou eindelijk ook eens klaar zijn?! Alles wordt maar herhaald en herhaald en herhaald. De TS heeft ten eerste de boodschap allang begrepen (na 8 pagina's!)en ten tweede nu allerlei andere dingen aan haar hoofd.
Nu worden er weer allerlei andere dingen naar haar hoofd gesmeten, zoals: "dit paard is kapot gereden/paard is overvraagd" Kom op zeg?! We zitten hier allemaal achter onze computer, we weten geen van allen wat er met dit paard gebeurd is, het kan toch ook gewoon al in dit beestje gezeten hebben?! Dus ga alsjeblieft niet zulke teksten hier neer smijten.. dit maakt het alleen maar erger.

Jaqueline, veel sterkte in deze lastige tijd, de mooiste portretfoto op gróót formaat komt er zo spoedig mogelijk aan zodat je deze mooie kerel op canvas af kan laten drukken!

just_bassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 20:39

Gaaan we weer...kunnen we de TS misschien ff met rust laten
en Geerke....ga lekker dit soort dingen in een ander topic vertellen!
Ik vind dit echt het toppunt van onbeschoft gedrag!
Man, de TS moet afscheid gaan nemen van haar paard en dan is er weer iemand die alles heel goed weet
Ik word er echt een beetje ziek van.

Ik hoop voor de TS dat ze de laatste dagen nog intens van haar paard mag genieten
en dat ze een waardevol afscheid mogen krijgen!
Heel veel sterkte meid in deze moeilijke periode

flugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 20:54

just_bassie schreef:
Gaaan we weer...kunnen we de TS misschien ff met rust laten
en Geerke....ga lekker dit soort dingen in een ander topic vertellen!
Ik vind dit echt het toppunt van onbeschoft gedrag!
Man, de TS moet afscheid gaan nemen van haar paard en dan is er weer iemand die alles heel goed weet
Ik word er echt een beetje ziek van.

Ik hoop voor de TS dat ze de laatste dagen nog intens van haar paard mag genieten
en dat ze een waardevol afscheid mogen krijgen!
Heel veel sterkte meid in deze moeilijke periode

Gelukkig ben ik niet de enige die het gedoe een beetje zat is.
Ik heb Geerke dan ook gevraagd om niet meer te reageren...