Wie o wie, gelderse paarden competitie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

anoukie88

Re: Wie o wie, gelderse paarden competitie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 10:51

Hoi doe ook mee zaterdag. Ben benieuwd 1e keer weer buiten. Als de buurman zich dit keer maar kan inhouden. Heb me vorig jaar kapot gelachen (en geërgerd). Ten eerste was ze gigantisch hengstig en reed Anita (met Widor) net los naast de ring. Ging mijn merrie gewoon in de hoek staan wachten op de hengst haha. Ten tweede was de ene buurman de heg aan het snoeien met een moterzaag (heel interessant). Ten derde was de andere buurman aan het branden, en liet hij tussendoor nog even zijn duiven los. Was achteraf eventjes grr..... Maarja dat soort dingen zijn overmacht. Dus hopen dat de buurmannen zich dit jaar kunnen inhouden haha. Tot zaterdag wie er komen...

anoukie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 10:53

Ow en zag trouwens nog een vraag wie die monsterscore had in de L1 de vorige wedstrijd. Dat is Miranda Kock met Atleet. De vriendin van Harm. Volgens mij start ze zaterdag L2.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-10 10:54

Anouk, welke klasse rijd je mee? hahah inderdaad hopen dat ze zich nu inhouden :P

Die monsterscores waren inderdaad voor Miranda toen ja :) Al was er zowiezo in het L1 toen wel goed gereden :)

anoukie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 10:58

Ik start in het M1. Ja zag dat er toen echt goed was gereden. Rubriek was net voor mij dus heb het niet helemaal gezien. Maar zegt wel wat als de jury de prijzen zelf komt uitdelen. (wat voor trouwens uitloop betekende, was wel blij want had die tijd net nodig bleek achteraf)

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-10 11:03

Ah, dan zie ik jouw misschien wel of net niet :P

Hoe laat moet je?

anoukie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 11:06

Euhm was net aan het kijken (en nu alweer vergeten). Maar volgens mij eerste proef om 14.52. Welke klasse start jij dan? En hoelaat?

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-10 11:10

L1, 11.12 en 11.28, dus dan zullen we elkaar missen denk ik zo... Al zijn er na mij nog wel 5 combinaties dus is het zo half 1 eer je weg kunt...

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-10 11:14

Is er trouwens een afgesloten ring? of is het tussen de bordjes?

anoukie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 11:15

Dan zie ik je zaterdag misschien. Ik ben diegene met het mooiste paard wat er rond loopt haha grapje. Allemaal mooi stuk voor stuk. Mijn opa is trouwens de ringmeester maybe dat je die wel kent. Die met de stok die die voor hele andere doeleinden gebruikt dan ze voor bedoelt zijn (lees paarden in de kont prikken haha)

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-10 11:17

Oh dan heb ik jouw opa misschien gisteren ook wel gezien :P

HIhi, nou ik vind het juist zo leuk om te gaan omdat je dan eigenlijk pas ziet hoeveel verschil er zit in paarden... Ik krijg tot nu toe iedere keer te horen dat boy toch wel als een echte koss eruit springt, en echt opvalt :P whaha nou doet hij zich altijd voor als hengst :P Dus tja opvallen doet hij wel als ie binnenkomt :P

Wij komen waarschijnlijk gezellig met een groepje :) haha bekenden voor de meeste waarschijnlijk :)

anoukie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 11:18

Naar mijn weten is het altijd tussen de hekjes bij het Gelders Paard (behalve in Hengelo). En er staan natuurlijk van die mooie bloembakken langs de kant ;p.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-10 11:19

Whaha mijn paard is zo slim om daar voor te stoppen en dan te gaan eten :P

anoukie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 11:19

Ja als ik zo foto's zie van de jouwe is het echt ee Koss. Je haalt ze er vaak toch tussenuit. De parcivals trouwens ook. Eigenlijk allemaal wel. Vind het leuk idd om te zien hoeveel verschillende "soorten" Gelderse er zijn.

anoukie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 11:20

Nou meeste paarden zijn toch bang dat er echt een spook uitkomt (;p)

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-10 11:21

Whaha :P Nou, ik zie het wel weer :)

Ik mag dan eindelijk mijn nieuwe jasje aan :) nu nog mooi luisteren naar de juf die meekomt :) en dan moet het vast goed komen :P whaha ziet zichzelf al vliegen want tja van binnen naar buiten is een vrijbrief om te gaan stuiteren :P

anoukie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 11:23

Ja sommige paarden hebben er moeite mee. Zooow en een juf mee wat een luxe haha. Maar als ik iets rond zie stuiteren dan weet ik dat jij het bent haha. Maybe tot zaterdag dan.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:27

Sorry Pauline, dacht zo snel gelezen te hebben als 1e v.d. groep. := Fijn joh dat je juf gewoon mee komt! Dat is wel lekker inderdaad.

Ik ben erg benieuwd allemaal mensen! :D

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-10 12:28

Hihi :D Haha juf vind het zelf gelukkig ook erg leuk :P Ze komt er normaal zelf ook, alleen is nu net als agnes ook net bevallen :P

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 13:11

Oh, kijk, dat scheelt. :D
Ook net bevallen joh? Wat leuk!
Ik ben 1,5 week terug ook ff bij Agnes wezen kijken en och, wat een poppetje zeg! Esmee (haar andere dochtertje) had alleen niet gesnapt waar dat kleine manneke ineens vandaan kwam. := Dat was wel heel aandoenlijk geweest zeiden ze.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-10 13:18

Nou ja net, volgens mij alweer 2 maanden terug :P maar ze vond het wel leuk om mee te gaan :)

Judje, je hebt pb :D

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-10 13:18

Schattig heh als ze nog zo klein zijn, ik vind dat altijd maar eng. Zo bang dat ik ze dan laat vallen ofzo... Haha ik hoor het Esmee al zo vragen :P

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 18:49

Dames, de definitieve lijst staat online!

Zeker klein en schattig! :)) Alleen gaat dat kleine er zo snel vanaf. Bij Esmee schrik ik ook iedere keer weer hoe ver ze is.

Weer ontopic:
Pfff, bijna klaar met de voorbereidingen! Doordat we ineens met 2 ringen gingen rijden 's morgens moest ik ineens nog extra juryleden en schrijvers regelen en dat is last minute niet echt makkelijk.
Gister ook vast alle coupons en protocollen ingevuld en op volgorde gelegd enz.

Definitieve startlijst staat nu ook online, dus dat scheelt. Tas ligt al klaar met alle mappen en knhs-enveloppen enz. alleen vrijdagavond nog even de startlijst meermalen uitprinten en nog wat laatste dingetjes en dan is het zaterdag zover. :D
Wel spannend hoor, zo de eerste keer zonder Agnes! Maar: gelukkig heb ik lang genoeg van haar af kunnen kijken.

Tot zaterdag allemaal! Ik heb er zin in! :D

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 18:55

Knap hoor dat je het toch nog aandurfd :P Met het weer dat ze voorspellen :P Komt goed :) als ik je ergens mee moet helpen als ik er ben, moet je een gil geven heh :)

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 19:05

Ik niet, Harm. :P Whahaha, nee, gewoon morgenavond met ons allen thuis om 18:00 de zonnedans doen en werkt het niet, dan nogmaals op zaterdagochtend voor de eerste start. ;)
Trouwens, hebben jullie gelezen over de gewijzigde regel w.b. regenkleding enz.? Als het regent kan er na toestemming van een jury gewoon met regenkleding worden gestart.

Super Pauline. Als ik hulp nodig heb zal ik het zeker melden! Thnx!
De dochter van een vriendin van me gaat misschien ook mee (was er ook met de hengstendemonstratie, dus meteen de roddels de wereld uit: het was niet mijn dochter ;) ) en die is pas 8 dus kan nog niet veel, maar kan me vast wel helpen met het halen en brengen van coupons enz. en voor de rest mag ze vooral lekker kijken. (Zit nog niet op paardrijden en ik wordt steeds aan m'n hoofd gezeurd wanneer er weer een paardenshow is of wanneer we weer naar mijn werk gaan. Schattig toch! <3 )
Als jullie nog mensen weten die zaterdag of een andere keer willen komen helpen schrijven: je mag ze allemaal naar me toesturen hoor! Ik wil namelijk straks gewoon een bestandje hebben met behoorlijk wat namen van mensen, die willen helpen, zodat het regelen van hulp hopelijk nog makkelijker wordt.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 19:11

Ja idd, ik zag het :P Maar dan kunnen ze mijn mooie wedstrijdjasje niet zien :P

Hihi ah joh, je mag mij er best opzetten hoor, als ik dan een keer een kreupel paard heb of ik kan niet, kan ik best komen om te helpen :P eindje rijden voor mij, maar voor een gezellig middagje gelderse paarden heb ik dat denk ik wel over :)