Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Klaasje schreef:Ik ken de eigenaren persoonlijk, en ik kan jullie vertellen, het welzijn van de dieren staat daar op nummer 1! Voor elk paard hebben ze een geschikt zadel en ik kan je garanderen dat de paarden er gelukkiger zijn dan waar dan ook. Daar is het puur natuur. Dag en nacht buiten, natuurlijk fokken en bevallen, etc. etc. En dan zo nu en dan een bosritje, zwaar he? Zielig he?
Weet je wat IK zielig vind? De reacties van bepaalde mensen hier op Bokt!!!!
Leuke foto's dames en heer! Looks good!
MRIIIS schreef:Muis was die muisgrijze Fjord, ik weet niet of er ook iets van een shet in zat. Vriendin reed er in 2005 op, supersnel diertje was dat, maar helaas is ze er niet meer. Er is nog wel een veulen van haar dat ook Muis heet.
Marjo_x schreef:Omdat iemand niet dezelfde mening heeft mag deze hem nieteens meer geven zonder zielig te zijn? Ik bedoel maar, iedereen mag er iets van vinden, of dat nu positief of negatief is, om dan meteen dat af te doen als "zielig" en dergelijke, dat je de mening van een ander niet kunt respecteren, dat vind ik pas zielig.
orienta schreef:dit is geen topic om je mening over het fjordenpaard te geven
als je dat graag wil doen moet je maar een eigen topic aanmaken en niet die van een ander verzieken
orienta schreef:Marjo_x schreef:?
Mijn bedtijd is pas irrelevant aan dit topic
dan word het wel weer wat gezelliger in dit topic en kunnen we het over wel relevante zaken hebben!![]()
@ suuskipje ik wil ook keer op fifa maar dies erg populair bij de leidingen