Ritje bij het Fjordenpaard!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MRIIIS

Re: Ritje bij het Fjordenpaard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:33

Muis was die muisgrijze Fjord, ik weet niet of er ook iets van een shet in zat. Vriendin reed er in 2005 op, supersnel diertje was dat, maar helaas is ze er niet meer. Er is nog wel een veulen van haar dat ook Muis heet. :)

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:34

Klaasje schreef:
Ik ken de eigenaren persoonlijk, en ik kan jullie vertellen, het welzijn van de dieren staat daar op nummer 1! Voor elk paard hebben ze een geschikt zadel en ik kan je garanderen dat de paarden er gelukkiger zijn dan waar dan ook. Daar is het puur natuur. Dag en nacht buiten, natuurlijk fokken en bevallen, etc. etc. En dan zo nu en dan een bosritje, zwaar he? Zielig he?

Weet je wat IK zielig vind? De reacties van bepaalde mensen hier op Bokt!!!!

Leuke foto's dames en heer! Looks good!

En zo is het maar net!

Het fjordenpaard/el rancho de verano is gewoonweg hartstikke leuk!
Henk en José werken echt keihard voor hun dieren.
Dat niet iedereen het daar mee eens is is dan jammer maar ga dan niet het hele topic lopen te verzieken.
Doe dat maar ergens anders!

Viteske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:35

Woehoeeee Go klaasje *\o/*

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:36

MRIIIS schreef:
Muis was die muisgrijze Fjord, ik weet niet of er ook iets van een shet in zat. Vriendin reed er in 2005 op, supersnel diertje was dat, maar helaas is ze er niet meer. Er is nog wel een veulen van haar dat ook Muis heet. :)

Haar veulentje heet Stuard Little toch? Teminste dat was haar laatste. Die is als het goed is van de zomer beleerd.

Klaasje respect +:)+

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:39

stuart little is leuk en is inderdaad beleerd :j

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:41

@Orienta heb even in je profiel gespiekt jij bent Nancy toch?
Dan heb ik jou vorig jaar gehad als leiding :D Week 3 dacht ik.

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:42

haha dacht al dat jij die simone was :D

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:42

Omdat iemand niet dezelfde mening heeft mag deze hem nieteens meer geven zonder zielig te zijn :Y) ? Ik bedoel maar, iedereen mag er iets van vinden, of dat nu positief of negatief is, om dan meteen dat af te doen als "zielig" en dergelijke, dat je de mening van een ander niet kunt respecteren, dat vind ik pas zielig.

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:44

dit is geen topic om je mening over het fjordenpaard te geven
als je dat graag wil doen moet je maar een eigen topic aanmaken en niet die van een ander verzieken

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:47

Sommige mensen kunnen kennelijk niks anders meer dan zeuren. Wij weten hoe fijn de paarden het daar hebben, hoe henk en jose voor ze zorgen. Als hun daar niet mee omkunnen gaan oke. Maar alstublieft maak zelf een topic aan ga daar lopen zeuren, en niet dit topic lopen verzieken.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:48

Marjo_x schreef:
Omdat iemand niet dezelfde mening heeft mag deze hem nieteens meer geven zonder zielig te zijn :Y) ? Ik bedoel maar, iedereen mag er iets van vinden, of dat nu positief of negatief is, om dan meteen dat af te doen als "zielig" en dergelijke, dat je de mening van een ander niet kunt respecteren, dat vind ik pas zielig.

Denk dat je het hier eerder over het oordelen hebt van bepaalde mensen (over feiten) waar ze niet eens over kúnnen oordelen. Daar komt bij, noem ik ergens namen? Je voelt je wel érg aangesproken zeg. Jammer dat het zo moet gaan hier altijd....

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:50

Er zijn een aantal mensen die zeuren terwijl ze nooit zijn geweest. Hoe weten jullie dat de hoeven of de zadels slecht zijn? Hoe weten jullie dat die paarden ongelukkig zijn?

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:50

orienta schreef:
dit is geen topic om je mening over het fjordenpaard te geven
als je dat graag wil doen moet je maar een eigen topic aanmaken en niet die van een ander verzieken

Dat heb ik ze ook al een paar keer geprobeerd te zeggen maar ze luisteren niet :n
Je moet wel elke keer naar hun commentaar luisteren maar naar dat van jou luisteren ze niet.
Of ze lezen er gewoon overheen :n

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:51

Waarom mogen er alleen positieve reacties op de foto's worden gegeven? Als iemand een heel verhaal typt over hoe geweldig het FP is en dan onderaan nog even "Leuke foto's" neerzet is dat helemaal prima, als iemand wat negatiefs zegt dan mag het ineens niet meer?

We mogen van de TS al niks meer zeggen over de sigaret op het paard, niet over de zadels en niet over het gewicht van een van de ruiters? Terwijl dat allemaal relevant is aan de foto's. Wat valt er dan nog te zeggen ?

Ik weet niks van die Jose en Henk af, heb niemand daar ook nog over horen zeuren, heb ook niemand zien zeuren over hoe de paarden erbij staan. Alleen over de zadels en dat soort dingetjes.. Dat sommige mensen niks anders meer kunnen dan zeuren slaat helemaal nergens op _O- Als er iets positiefs te zeggen valt zal dat vast en zeker gezegd worden :D

@ Klaasje: Ik voel me helemaal niet persoonlijk aangesproken, als jij mijn bericht goed zou hebben gelezen had je kunnen zien dat ik het niet op mezelf betrek maar in het midden laat..[*]

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:52

moet jij niet naar bed
word dat gezeur van je nu een beetje zat

echt weer typisch bokt andermans topic verzieken

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:53

:') ?
Mijn bedtijd is pas irrelevant aan dit topic _O-

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 22:54

en dan komt er nog bij dat ik vriendelijk verzocht heb in mijn beginpost om hier niet te gaan zeuren over het fjordenpaard, omdat er veel slechte verhalen rondgaan (niet gegrond overigens, dat terzijde)..

@ Marjo_x ga lekker iemand anders topic verzieken. Het roken is ook volslagen belachelijk om erover te zeuren, ik rook niet (voor de 10e keer), de zadels is al vaak genoeg herhaald en over het gewicht, jij kent de pony in kwestie absoluut niet plus dat je neit weet hoeveel ik weeg ;) hoe kan je dan ooit bepalen dat ik te zwaar ben.

Ik heb overigens al 2x een slotje aangevraag omdat dit gewoon zwaar uit de hand loopt.
Het doel van dit topic was laten zien hoeveel lol we hebben gehad en echt een heerlijke rit gereden hebben.

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:56

Marjo_x schreef:

dan word het wel weer wat gezelliger in dit topic en kunnen we het over wel relevante zaken hebben! :(

@ suuskipje ik wil ook keer op fifa maar dies erg populair bij de leidingen :+

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 22:58

ik vind mezelf dan wel weer te zwaar voor fifa :)
daarom ging mn vriendin daar ook op, vond het ook echt een paardje voor haar :D
maar da ga je toch een keer huren? of ga 11 oktober mee, dan hebben we een boktmeeting op het fjordenpaard :D

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:59

Alleen omdat jij het niet doet mag het nog wel gezegd worden, het is nu eenmaal te zien op de foto's, lijkt mij dat er dan wat van gezegd word ook al ben jij niet degene die rookt.
Ik bepaal niet dat jij te zwaar bent, ik zeg alleen dat de ruiter mij nogal zwaar lijkt voor de pony, daar zit nogal een verschil in.

Ik vind het echt fijn voor je dat je lol hebt gehad en heerlijk hebt gereden, en dat is ook te zien. Maar dan kan er alsnog commentaar gegeven worden, je moet er niet op rekenen dat alles wat er gezegd word nu eenmaal in jouw straatje past, dat weet je wanneer je een topic opent.

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:59

@orienta, Fifa is geweldig, heb haar een keer met verhuur mee gehad wat een super paardje, net als sahara

Voor de rest, mij kan het geen biet schelen hoe jullie over fp denken, maar denk het ergens anders, ga dit topic er niet mee verzieken.
Natuurlijk kan er wel eens wat negatief commentaar zijn maar 1x is genoeg.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 23:00

orienta schreef:
Marjo_x schreef:

dan word het wel weer wat gezelliger in dit topic en kunnen we het over wel relevante zaken hebben! :(
@ suuskipje ik wil ook keer op fifa maar dies erg populair bij de leidingen :+

:')
Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om gewoon niet op iemand te reageren als je dat zo ongezellig vind ;)

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 23:01

Wat ik me wel afvraag: ik zie eigenlijk alleen filmpjes van galop.... Hoelang galoppeer je eigenlijk, en hoe weten ze überhaupt of huurders die dieren niet helemaal afjakkeren? Worden ze na zo'n grote inspanning bijgevoerd, of moeten ze het dan stellen met gras?
Wanneer je 2 uur rijdt kun je wel even galopperen, maar dat is eigenlijk te lang om echt constant tempo te maken....

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 23:02

nee maar het stoort me wel om iedere keer die negatieve posts van jou tussendoor te zien

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 23:02

Slotje voor overleg.