uitslagen?? ik denk dat die om te schamen zijn. doe namelijk voor de eerste keer mee.... of janneke moet heel fanatiek zijn. maar het gaat wel goed komen hoor. het lijkt me zoiezo een hele leuke ervaring.
Ik helaas niet, Quentin mn paard waarmee ik zulke ritten altijd doe is helaas niet meer fit genoeg om zo'n rit vol te houden, en voor Hilde vind ik het te ver(Oranjerit enzo wel, maar die zijn zo;n 25 km en dat gaat super) Dus ik hoop dat ik volgend jaar weer mee kan doen met een nieuw/ander paard
weet je wat het is baal ook dat ik de defile alleen moet rijden kijken mensen je altijd zoo aan .... maar wil aan de andere kant ook wel weer super !! graag mee doen. desnoods zoek ik alleen even iemand die met mij de defile mee wil rijden en daarna dat ik met procent ( weet echte namen even niet ) de rit mee rijd. vind eht namelijk zoo leuk en weet dat mijn paardje MOnse er ook echt van geniet.
IKbenEllen
Geplaatst: 03-10-09 16:00
Flamon, ik beloof als jij komt dat ik even de andere kant op kijk
Ik heet Michèle En jij bent nummer 35 toch? Want wij zijn nummer 38. Ik denk niet dat ze het heel erg vinden als je dan drie plaatsen naar achteren gaat. En als we bij de start zijn. Dat je dan naar ons toe komt. Of je belt de organisatie even. En zegt dat je je bij ons voegt.
Ik had dit jaar wel mee willen rijden maar had niemand kunnen vinden om m mee te rijden helaas. En mijn paardje is op dit moment erg aan het uitproberen dus leek me ook niet zo'n goed idee.. Nu word het dus gewoon kijken! Ook leuk
ben vandaag uiteraard naar monse geweest en janske ook niet te vergeten maar had monse zijn leivelings koekjes bij van die tarwe dingen . zo grappig hij achtervolgd me dan overal want hij moet dan die koekjes hebben haha
@ flamon: messchien kun je nog met mijn bijrijder mee rijden, want mijn pony stond vanochtend met een dikbeen op de wei. Hij loopt niet kreupel en het is niet warm, maar als het morgen niet geslonken is dan rij ik niet mee.... ik baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal !!!