09.00 extra auto halen 10.00 naar Eernegem (1 uur rijden) 12.00 extra spullen halen voor kantine en dieren 13.30 komt Annemarie Javi halen rond 17.00 in Deurne 19.00 Moet ik in Vleuten zijn 22.00 Moet ik in Hellevoetsluis sluis zijn.
Mijn ouders wonen in Vleuten. Die heb ik al erg lang niet meer gezien..... Daar mijn dochter ook mee gaat vond ik dit toch eigenlijk een goed moment om daar even langs te gaan . Ben nu ondertussen de tassen vast aan het pakken.
Wel leuk dat je hier komt slapen Pvd, kan je krompootje ook weer eens zien enzo. We gaan gewoon gelijk naar bed vanavond als je er bent, want we moeten morgen echt heel vroeg eruit willen we een beetje op tijd in Deurne zijn.
Zo..... na 450 km gereden te hebben zit ik nu bij Rockwitch... Pfffffffffff. Ben heulemaal gaar, morgen vroeg op, en dan weer 2 uur naar Deurne ... Ik kreeg een sms van Annemarie dat Javi goed de trailer af is gekomen, en lekker stond te eten in haar stal.
Ik ben halverwege afgehaakt onderweg naar Deurne, daar ik een uur in de file had gestaan bij Antwerpen, en ik moest om 19.00 in Vleuten zijn. Voor diegeen die morgen gaan, tot morgen!!
Ik ga morgen pas, meetings ga ik niet redden ivm shows en in de stand staan maar iedereen die zin heeft even bij de NEWP stand in de fokkerijwereld langs te komen is welkom!