xxelviraxx schreef:De veulens lopen tijdens de presentatie los achter de moeder aan die begeleid wordt door iemand van de veiling. Tijdens de veiling doen ze dit ook. Ze lopen eerst een stukje in stap en gaan daarna draven. Soms wordt er ook gegaloppeerd. ( schrijf ik gegaloppeerd nou goed , nou ja het is al laat ) Als je de presantatie niet ziet is het dat je nog geen indruk van het veulen hebt. ( ja van de video maar irl is toch anders vind ik ) Je kan na de presentatie de stallen in om de veulens te gaan bekijken. Als de veiling begint ben je al beter voorbereid.
Dankje, ik ga niet om een veulen te kopen dus dan mis ik vrij weinig neem ik aan
Ik zag op de site dat je 10,- betaald voor toegang tot de tribune, kun je ook buiten de tribune blijven zonder te betalen?
En dat is incl catalogus, kun je ook ex catalogus? Zal wel weer niet...
Sjappie schreef:Maar met Sandro Hit ben je toch gegarandeerd van een topper?

Sommige mensen schijnen het wel te denken.
Bij het zien van de filmpjes vond ik de meeste merrie's nogal tegenvallen qua beweging en/of bouw. Er was er maar één die ik ook echt een goede merrie vond, zowel qua beweging als qua bouw. Maar ik heb ook lang niet alles gezien dus mss net de verkeerden bekeken.
Wat ik eigelijk wil zeggen is dat de merrie toch ook veel invloed heeft en het is mooi dat je die op de veiling erbij kunt zien.
Laatst bijgewerkt door anneliesdj op 13-09-09 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt