Neeh ik ga geen foto's maken! 1. Ik vergeet meestal dat ik mijn toestel bij mij heb, 2. Wil ik niks missen, 3. Maak ik nogal beroerd foto's, 4. Heb ik een prima geheugen
ik ben er op vrijdag rijd een demo met mijn haflinger en samen met hebbesje hier op bokt. in de fokkerijhal een fotograaf is altijd makkelijk hihi
Motje11
Geplaatst: 25-08-09 23:14
Dankzij Bokt en jullie stemmen mogen Otto en ik onze show geven op Horse Event op de vrijdag. Om me voor te bereiden wil ik eigenlijk wel graag weten hoe de ring daar eruit ziet en ik ben ook benieuwd naar de crosshindernissen. Wie kent het daar en kan er iets over vertellen? Het liefste met foto’s. De show vind plaats in de MenSportPiste, met een bult en water in het midden heb ik begrepen. Vast bedankt!
Ik en mezus gaan 13 sep ook naar horse-event. We gaan véél foto's maken & natuurlijk ook nog ff shoppen
Heb er zin in!
amj
Geplaatst: 26-08-09 11:00
Ik ga op zaterdag, gezellig met m'n ouders. Ik heb er zin in en hoop leuke shows te gaan zien!
HorseEvent
Geplaatst: 26-08-09 12:10
Beste Horse Event bezoekers!
Een tip van de organisatie van Horse Event. Vorig jaar ging het op Bokt over carpoolen naar Horse Event. Dit jaar biedt Van Mill Tours Horse Event bezoekers de mogelijkheid om met de bus naar Horse Event te gaan. Per luxe touringcar word je voor de ingang afgezet. Ben je van plan om met een hele groep naar Horse Event te gaan? Neem dan contact op met van Mil Tours op het volgende telefoonnummer: 0342-412000. Kijk op http://www.horse-event.info/ voor meer informatie onder de knop 'Nieuws'.
Ook bezoekers die al kaarten besteld hebben kunnen gebruik maken van de busreis naar Horse Event!
Groetjes,
Team Horse Event
zandvangers
Geplaatst: 26-08-09 13:36
]
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 28-05-22 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben er ook, 3 dagen En ik mag zondag mijn show voor Bokt geven in de fokkerijpiste! Ik rij overigens ook mee in de NVVR demo, maar dat is maar weinig VD. Ook ben ik waarschijnlijk terug te vinden in enkele demo´s van het Balingehof. en daarnaast heeft het fries paarden stamboek laten weten ook interesse in mijn demo te hebben. Dus iedereen heeft de kans om Jauke te meeten En uiteraard komen Jauke in ik ook bij de bokt lounge langs, was vorig jaar errug gezellig!