Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kazary schreef:tanjazaffira schreef:@ Kazary, jou reacties zijn somsn net zo geformuleerd als de begin post van de TS, ondanks dat ben ik het wel met je eens.
Toch een tik of wat dan ook op zijn tijd kan echt geen kwaad, nu weet ik wel dat je doelt op de 3 meppen, brul en gevloek van de TS maar dat zal even een uiting van frustratie zijn tijdens het maken van haar topic, denk je niet?
Met frustratie red je het niet bij een paard.
Dan ben je niet meer eerlijk. Dan neemt emotie de overhand.
Ja klopt, mijn emotie nam hier ook de overhand. En kijk eens hoeveel verzet er op komt door jullie?
Maar een paard dat dan verzet geeft krijgt nog een paar klappen erbij? Stomme knol moet maar luisteren.
Ik laat het tenminste bij woord, deed de ts dat ook maar.

Twiggy2008 schreef:roybrit schreef:haha omdat die gewoon LUI is en nergens zin in had en die anders omhoog kwam haha in de bak nergens last van maar gewoon na buiten was altijd 1 drama 1x in ze 8teruit en daarna ging hij graag na buiten
Klinkt toch meer als een uiting van angst, hoor, maar goed, jij zegt het.![]()
Het is trouwens 'naar buiten' en niet 'na buiten'.

kazary schreef:En jij vindt het gek dat je paard zo doet?
Ik vind hem erg lief voor je. Als ik hem was geweest had ik me achterover laten vallen, dan was je misschien eens afgekoeld.
Jij hebt die klappen meer nodig naar mijn idee dan jou pony. Arm ding.
Ik ben echt niet tegen het geven van een mep, maar wel uit woede en frustratie.

Leuk paardensport waarin ieder het op zijn manier doet... 

Joolien schreef:TS zegt dat haar paard andere keren wel braaf is. Dan is het niet zo gek dat je pissed bent.