ik heb net even al de 8 pagina's doorgelezen,
wat een gedoe zeg, hopelijk is het het wachten waard!!!
edit: jeuj ik ben de eerste van pagina nummer 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__Nathalie__ schreef:geloof het of niet. Maar ik moet weeeeeeeeeeeeeeeeeeer een week wachten! ze heeft gister in het land een ijzer er af getrapt en nu kan ze weer niet gekeurd worden. Ze heeft alles afgebeld en niemand die vandaag of morgen even een ijzer er onder kon slaan. Heb haar even een tijdje aan de telefoon gehad.
Ze staat nu 24/7 in het land dus dat is fijn want dat komt ze voorlopig bij mij ook dus dan is ze dat vast gewend en ze wist niet hoe ze op lange trailer afstanden was, ze heeft nu ruim 3 kwartier op de trailer gestaan en was erg braaf. Dus dat is ook mooi.
Ze zei al je zou dat beest haast 24 uur per dag opstal gaan zetten elke keer is er weer zo'n kleinigheidje waardoor het niet door kan gaan.
Volgende week disndag gaat ze op vakantie dus voor die tijd gaat ze nu dan weer gekeurd worden.
Dus moet weeeeeeeer afbellen.
__Nathalie__ schreef:het word steeds gekker. Bel ik om de afspraak van de keuring van vanmiddag te verzetten staat de keuring er helemaal niet in. Als we dus wel waren gegaan hadden we voor een dichte deur gestaan
dicenbalt schreef:Ik vind het zo knap van je dat je zo geduldig bent! Als er iemand is die haar verdiend dan ben jij het wel! Succes meid en wij wachten weer een week in spanning met je mee. Het is net een soap, vind het zo spannend