Onverwachte nieuwe aanwinst komt dichtbij! dinsdag keuring!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:45

nou ik hoop dat _O- ze dan toch voor dat de eigenaresse weg gaat een ijzertje eronder kan laten slaan en je haar kan laten keuren!!!
ik heb net even al de 8 pagina's doorgelezen,
wat een gedoe zeg, hopelijk is het het wachten waard!!!

edit: jeuj ik ben de eerste van pagina nummer 9 _O-

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 21:49

haha ja dat zou mooi zijn. Ik zal morgen ochtend de dierenarts bellen. Misschien dat ze dat kunnen doen.
Maar als ze 1 ijzer mist kunnen ze niet goed bepalen of ze echt rad loopt volgens mij. Dus daarom keuren ze dan niet.

Ze word inderdaad in de kliniek gekeurd. Ze konden ook naar stal komen maar in de kliniek keuren ze met meer mensen dus ook met meer ogen en dus kritischer.

Mijn moeder vind het een hele goede les voor mij. Ik ben altijd zo ongeduldig. Ik zou pas eind van het jaar een paard kopen. Ik heb alles weer zo uitgekiend waaronder 100 keer bij mn pa een balletje op gegooit dat hij het bedrag wat ik nog miste bijschiet. Eerste reactie was dus weer heb je het weer voor elkaar. Ik krijg eigenlijk altijd mijn zin en altijd heel snel dus me ma zei net goed dat je zo lang moet wachten is ook weleens goed voor je }>

Paulusjuh

Re: Onverwachte nieuwe aanwinst komt dichtbij! dinsdag keuring!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:51

Dan hebben je ouders straks ook hun zin, want je mag pas eind van het jaar een paard kopen :P

Haha nee ik duim voor je!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 22:02

haha ja! zul je zien dat dat nog echt gaat gebeurden ook!
Enige voordeel is wel dat hoe langer het duurt hoe meer ik kan sparen. Mocht ik dan toch een ander paard moeten kopen kan ik weer wat duurders uit zoeken want de centen van pa zijn in de pocket :Y)

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 22:14

__Nathalie__ schreef:
geloof het of niet. Maar ik moet weeeeeeeeeeeeeeeeeeer een week wachten! ze heeft gister in het land een ijzer er af getrapt en nu kan ze weer niet gekeurd worden. Ze heeft alles afgebeld en niemand die vandaag of morgen even een ijzer er onder kon slaan. Heb haar even een tijdje aan de telefoon gehad.
Ze staat nu 24/7 in het land dus dat is fijn want dat komt ze voorlopig bij mij ook dus dan is ze dat vast gewend en ze wist niet hoe ze op lange trailer afstanden was, ze heeft nu ruim 3 kwartier op de trailer gestaan en was erg braaf. Dus dat is ook mooi.

Ze zei al je zou dat beest haast 24 uur per dag opstal gaan zetten elke keer is er weer zo'n kleinigheidje waardoor het niet door kan gaan.
Volgende week disndag gaat ze op vakantie dus voor die tijd gaat ze nu dan weer gekeurd worden.

Dus moet weeeeeeeer afbellen.

Neeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! :oo

Nou, ik zou het inmiddels echt gehad hebben :o

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 22:17

Ik hoop van harte voor je dat de keuring straks vlekkeloos verloopt.

En houdt ondertussen je ogen en oren gewoon open. Wie weet kom je nog wat leuks tegen.
En zo niet dan kan het wachten op deze merrie toch ook geen kwaad.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 22:20

Preccies zo denk ik er ook over. Ik kijk elke keer op internet of er wat leuks is. En zolang er niks leuks is wacht ik dit gewoon af.
kost me niks dus waarom niet :D

rebble

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 10:01

Nathalie wat een verhaal inmiddels!!
Hoop dat nu een keer goed komt!! Want uiteindelijk is paard bij huis toch leuker dan geld op de rekening... :P hihi

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 10:05

of het andere ijzer moest er af of beide ijzers er op en dat kunnen hun daar niet doen.
Bij andere ijzer er af is de kans groot dat ze gevoelig loopt dus dat schiet ook niet op.
Weer uitstellen dus.

nadeel is ook dat ze daar maar 1 keer per week keuren anders kon ze bijv vrijdag keuren.
Maarja anders moet ik weer een andere kliniek die ik ook niet ken uit gaan zoeken.
Weekje wachten dus maar weer :+

rebble

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 10:28

Pfff...
Ook lastig dat er niemand te vinden is om ijzer er even weer onder te doen!

Maar vind dat je ontzettend blij en positief blijft in hele traject Nathalie! Bewondering voor... Maarja, als je eenmaal verliefd bent op paard... :D ;)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 10:33

kan ook wel gaan huilen maar daar schiet het ook niet van op :7
Ik zie het wel denk ik elke keer maar weer :D Ik moet zeggen dat het wel steeds makkelijker word. Begin er aan te wennen denk ik :Y)
Ach en elke keer lijkt het weer zo of het zo had moeten zijn.

De eerste keer had mijn moeder zo last van haar rug dat ze eigenlijk niet voor mij kon gaan werken bij de keuring (hebben samen een bedrijf) dus kwam het goed uit dat het niet door ging.
De week erna was ze nog niet hersteld dus was ze ook opgelucht dat ze niet hoefde te werken :+ En voor vandaag had me pa perongeluk een dubbele afspraak gemaakt :+
Dus het lijkt allemaal maar zo te moeten gaan :+

volgende week komt er weer een up date :Y)

rebble

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 10:35

hihi..
Ja blijkbaar moet dan zo...
Wacht wel af! :D

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 11:12

het word steeds gekker. Bel ik om de afspraak van de keuring van vanmiddag te verzetten staat de keuring er helemaal niet in. Als we dus wel waren gegaan hadden we voor een dichte deur gestaan :+

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 11:18

Ik vind je toch wel erg optimistisch blijven hoor, zeker na eerdere dubieuze verhalen over de verkoper, zou ik dat niet kunnen.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 11:19

Ik had het inmiddels wel gehad :+ . Welke DA heb je gevraagd? Ik heb ook goede dingen gehoord over Caroline van de Bunt van http://www.dapkennemerland.nl/index.php Is volgens mij aardig in de buurt?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 11:25

dierenartsen praktijk purmerend.

Ach echt optimistisch is het niet. Ik wacht het gewoon af.
Ik zie het wel. Het lijkt er wel op dat het allemaal zo heeft moeten zijn want naast dat het paard niet gekeurd kan worden is er ook steeds wat anders wat niet helemaal goed in het straatje past. Ik zal wel zien hoe het af loopt.

Ik ga even op die website kijken.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 11:27

__Nathalie__ schreef:
het word steeds gekker. Bel ik om de afspraak van de keuring van vanmiddag te verzetten staat de keuring er helemaal niet in. Als we dus wel waren gegaan hadden we voor een dichte deur gestaan :+

Dat is ook wel heeeeel raar. Had je die afspraak zelf gemaakt of de eigenaar? Anders zou je misschien denken dat de eigenaar het zelf nooit de intentie had om te keuren of zelf afgezegt had. Misschien wel een gelukje bij een ongeluk anders had je mooi voor een dichte deur gestaan

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 11:29

nee nee die heb ik zelf gemaakt.
Ik heb zelf een arts uit gezocht en dat was prima. En ik heb zelf die afspraken gemaakt. Dus is niet haar fout ;)

inderdaad een geluk bij een ongeluk daarom zeg ik het lijkt allemaal zo te moeten zijn :D

En iedereen zegt dat ik heel blij ga zijn als ze eenmaal bij me op stal staat dus daar hou ik maar aan vast :D

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 11:38

Jeeetje zeg wat een slepend traject, zo'n keuring :Y)
Hopelijk gat de volgende afspraak wel door en heb jij straks je mooie merrie op het land lopen!

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 11:41

Ik vind het zo knap van je dat je zo geduldig bent! Als er iemand is die haar verdiend dan ben jij het wel! Succes meid en wij wachten weer een week in spanning met je mee. Het is net een soap, vind het zo spannend :D

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 11:42

haha is het toch nog ergens goed voor he :D
Het is woensdag al weer een maand geleden dat ik ben wezen kijken :Y)

W_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 11:55

dicenbalt schreef:
Ik vind het zo knap van je dat je zo geduldig bent! Als er iemand is die haar verdiend dan ben jij het wel! Succes meid en wij wachten weer een week in spanning met je mee. Het is net een soap, vind het zo spannend :D

Haha helemaal mee eens :)
Zat al vol spanning, ging kijken, nog geen paard :Y)

Het zit je niet mee, maar zo te lezen is het achteraf wel goed geweest dat het uitgesteld word!
Een echte soap, super spannend.

RamonaJJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:19

leuke merrie! *D
veel plezier er mee als alles goed verloopt

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:46

Jezus.. Het is je echt niet mee! Maar inderdaad je gaat er straks alleen maar meer plezier aan beleven.
En nu weer hopen en duimen, dat het nu wel helemaal goed verloopt.!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 13:19

Ik moet op zoek naar een andere keuringsarts. Werd net gebeld (zou gebeld worden om de afspraak van volgende week te plannen) en ik kan niet een afspraak maken. Ik kan alleen maandag bellen om te vragen of ze dinsdag nog plaats hebben.
Dus ik zal op zoek moeten naar wat anders want dan is het risico gewoon groot dat er geen plek meer is.

Dus als iemand nog een goede weet omg noordbeemster.....