xChantal94 schreef:Even tussen door op die reactie's,;
Hulpteugels zijn zeker niet verkeerd. Maar helaas worden ze vaak verkeerd gebruikt, waardoor hulpteugels verkeerd worden ingezien. Maar als ik eerlijk mag zijn, zie ik toch iemand liever zo als 'mij' (en nog meer mensen natuurlijk) rijden, wat je op deze foto's ziet. Dan iemand met hulpteugels (ook al worden ze goed gebruikt).
Maar goed, dat ben ik. Ik vind idd dat soms de reactie's té zijn. Mensen vinden het alleen veilig als je een zadel en/of hoofdstel op hebt, want dan heb je beter evenwicht en/of controle. Dat vind ik nogal raar. Het licht eraan hóe je jou paard inrijd. Hadden we het op de indianen manier gedaan, vonden jullie het maar wat onveilig als ik ineens kom aanzetten met een zadel en/of hoofdstel. Kan goed zijn van niet, maar zoals er gepraat word..
Ehm, laat me je even iets uitleggen

Indianen zijn ook gevallen, alleen hoefden zij zich geen zorgen te maken om auto's die hun paarden mogelijk dood zouden kunnen rijden, wij wel. En dat is mijn punt: Je hebt een verantwoording af te leggen tegenover medeweggebruikers en op deze manier, TS, leg je die verantwoording deels van je af, dat vind ik niet alleen gevaarlijk maar ook egoïstisch! Ik vind daarom ook niet dat de reacties te zijn, maar dat jij net iets te nonchalant met alles omgaat. En inderdaad, dan kun je de reacties van mij en anderen al 'te' zien, wil echter niet zeggen dat ze dat ook zijn....
xChantal94 schreef:Verder .. Adil, jij geeft veel reactie's in het topic. Stoor jij je dan zó erg aan mij? Omdat je nogal aanwezig bent? Ik bedoel het niet aanvallend, maar het viel me gewoon op.
Ik stoor me slechts een beetje aan het koppige en het niet willen aannemen van meningen van anderen die een behoorlijke tijd ervaring hebben en veel gezien en beleefd hebben. En ik denk dat je je gewoon niet goed beseft hoe gevaarlijk het is op straat. Niet beledigend hoor, ik denk dat ik dat op jouw leeftijd ook iets anders zag.
xChantal94 schreef:Zoals ik al zei, reageren blijft gewoon vrij. En jullie mogen me op mijn fouten wijzen, maar geef er dan óok tips bij! En niet in herhaling blijven vallen, daar schiet ik natuurlijk niet veel mee op.
Nou, daar heb je dus wel gelijk aan, het is alleen jammer dat je de meest vaak genoemde tip niet wilt aannemen, ook niet na herhaling ervan.