dit heeft marialva in haar onderschrift staan;
Citaat:
HET LEUKSTE PAARDEN FORUM VAN NEDERLAND WAAT GEEN HAAT EN NIJD IS TOEGESTAANen mens en dier in zn waarden wordt gelaten!!!
dit schrijft ze op haar eigen forum;
http://www.paardenpraatjes.nl/viewtopic ... ight=lotus schreef:gut gut gut Bar moet je eens zien wat die slimmerik schrijft nou die doet haar naam weer eer aan, tjee zeg als je iemand een veulen wil geven terwijl die persoon is opgelicht door een man is, en schenken erg verkeerd is natuurlijk door al dat gezeik toen op bokt is die vrouw waaraan ik het veulen zou schenken zo over haar zeik gegaan dat ze het veulen toen niet meer durfde aan te nemen om dat ze (mede met dank aan slimmerik) door veel mensen werd bedreigd, die vrouw heeft door die stumpers van bokt hulp moeten zoeken zo geestelijk kapot was ze gemaakt door bokt mensen en dan moet je zeker trots zijn op zn forum als bokt met al het slape geklets daar
nou slimmerik (je kan beter je naam veranderen in boktterrorist) wij hebben zelf het geld voor lotus uit ons zak geklopt en zit er verder niets achter degene (wat eerst onderzocht wordt) die lotus een goed tehuis kan bieden mag haar over nemen voor het aankoop bedrag van 500 euro en vragen wij niets van het benzine geld (a 200 euro) en stalling en da kosten dus wat moet er nu weer volgens jou achter steken? zeker dat er ook wat achter het schenken van het veulen zat, ik zeg nog een ding tegen je bent een groot jaloers stuk strond!!!
ps als er niet een goed tehuis voor Lotus wordt gevonden en ik met een paar maanden een stal leeg heb komt ze gewoon weer terug naar mij en blijft ze tot ze de laatste adem uitblaast
en een paar weken geleden huilt ze hier nog;
marialva schreef:Ik geloof dat ik niet de enige ben met dit probleem, en er veel mensen worden uitgemaakt voor alles en nog wat hier op bokt, is dit dan de Bokt mentaliteit?
Ik vindt het grof schandalig, mensen die alles voor hun paarden over hebben hier altijd met de grond gelijk gemaakt moeten worden en dat er niet wordt in gegrepen.
Het enige wat dan gezegd wordt is dat je niet moet reageren en je verstandig moet blijven, maar intussen wel over je heen moeten laten lopen! (want daar komt het op neer)
Zo ben ik dus niet als mij ( en mijn paarden) onrecht wordt aangedaan , bijt ik van me af.
Intussen zijn er een aantal mensen die op een ander forum ten onrechte vuiligheid over mij schrijven, ik ka je verzekeren degene die dat op z’n geweten heeft (en daar ben ik al achter) dit niet ongestraft laat gaat gaan , er wordt aangiften van laster tegen die persoon gedaan.
Tot slot ik ben blij dat ik toen der tijd een eigen forum heb opgezet en kan ik je verzekeren dat het daar wel gezellig en leuk er aan toe gaat, en als er toch personen zijn die een ander de grond in willen trappen worden deze accounts meteen verwijderd.
Het gaat toch maar om een ding mensen??
DE PURE PASSIE VOOR HET PAARD!!
Of zie ik dat nu zo zwart en wit??
Als laatste mij zal je hier niet meer zien op bokt en wens ik iedereen heel veel plezier met zijn paard of pony.
je vraagt je af of sommige mensen zaagsel i.p.v hersenen hebben.