Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Heb me net ook op de bokt lijst gezet.
sanne_ schreef:Wie maakt een begin met de ik-ga-naar-Almelo-en-ik-neem-mee-lijst?

Lowara schreef:Behalve op locatie kan er ook dit jaar vanuit huis gewerkt worden, dus hierdoor kan mail thuis worden bekeken, direct verwerkt worden en gereageerd worden. Dit scheelt veel tijd en je kunt op elk gewenst moment eraan werken. Elke morgen haal ik de nieuwe versie van de database op en plaats deze op Internet.echt petje af voor de organisatie, zelden zo'n snelle service meegemaakt met zowel de site als hulp
sjaantje schreef:l0esjj schreef:Gaaf Alex! kan het thuisfront meegenieten
Klumpertje, dus als je van de auto richting de dressuurringen stapt zeg maar buitenom, dan kom ik dat stuk tegen?
is dat speciaal voor dressuur dan of zijn er ook springers?
Vorig jaar stapten daar meestal alleen springruiters uit, maar volgens mij hoorde ik net dat ze daar dit jaar ook losrijden... Maar daar kun je wel tussen hoor. En ook op het losrijterrein van de springruiters op Noord kun je wel losrijden.
harstikke bedankt! 
BuenaVista schreef:moet je nummers opspelden dan ?? met dressuur en springen???
Citaat:We kunnen Henk wel een bos bloemen brengen namens ons als veeleisende bokkers!

zou ik onthouden! offe opschrijven haha
Citaat:deelnemers voor het bloemstuk voor Dhr H. Van der Wal
- LiSSy
- Yorin
- BuenaVista
- Borrie01

LiSSy schreef:Citaat:deelnemers voor het bloemstuk voor Dhr H. Van der Wal
- LiSSy
- Yorin
- BuenaVista
- Borrie01
- TeeGee
als degenen die ook mee willen doen de lijst even overnemen en aanvullen blijft het mooi overzichtelijk

haha okee! leuk!