KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kirsten3110

Re: KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:36

Het komt goed meis, de eerste dagen is janken. Maar denk eraan hoe hij jou nu laat voelen, dan ben je dat nare gevoel gauw kwijt en komt de ware vast vanzelf jouw kant op. Ik hoop ook echt dat hij jou met rust laat, zoek je afleiding nu lekker bij je paardjes en je vrienden. En de volgende keer als iemand weer zo doet, gaan de alarmbellen al rinkelen en ga je niet weer door deze rollercoaster van emoties ;) En onthoudt, je bent echt niet alleen. Mannen zijn nou eenmaal hufters en nare dingen over hem horen wil je nu ook niet. Maar diep in je hart weet je dat dit beter is en hopelijk valt er in een korte tijd ook een last van je schouders.. dikke digi knuffel!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:53

Haha dat is lief,
Het is gewoon zo banketstaaf allemaal. Maar hij schuift wel alles mijn kant op dat is helemaal banketstaaf maar goed, leven en laten leven of zo iets haha.

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:17

Nee dat is een typische mannen tik, op een ander afschuiven zodat ze hun eigen fouten niet onder ogen hoeven te komen ;) Je doet hier goed aan, beter nu dan over 5 jaar! En geloof mij, het ligt NIET aan jou! Hij sluit jou af van je eigen wereld, vrienden horen erbij als hij die niet wilt accepteren, daar is het gat van de deur vergeet hem niet achter je dicht te doen als je gaat ;)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:20

Hahaha,
Oohh over deuren gesproken die liet hij altijd open en dan zaten de katten op mijn kamer. En dan kan ik aan de poets dekebedden verschonen want ik ben hartstikke allergisch voor ze.

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 13:14

Kijk ben je daar ook mooi vanaf! Hoe gaat het nu met je? Beetje kunnen slapen? Gister weer enigzins een gesprek gehad met sil. Gezegd dat ik hem zwak vind en dat hij voor hetgene moet gaan wat hem gelukkig maakt ookal is de weg er naartoe soms moeilijk en zwaar. Hij zag ons nog onmogelijk samen zijn omdat hij dacht dat ik zo dacht. Gezegd dat het nog steeds mogelijk is maar dat hij dan die knop in zijn kop om moet gaan zetten en 1000% voor me moet gaan. Hij wilt nu met me praten face to face. Dus binnenkort die confrontatie maar aan gaan..

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 18:13

Zo ben ik dan weer eens, zal de laatste 2 pagina's even quoten:

@ Manny: moeilijk besluit hoor maar wel fijn dat je een mooie nieuwe kans geboden hebt gekregen :)

@ Kirsten: jakkie zeg beet van een hond, hopelijk geneest het goed!

@ SRY: ontzettend balen zeg maar wel een heel eerlijk besluit naar je paard toe. Leuke foto!

@ flooredking: voor het eerst zandgehapt :P wel dapper dat je daarna nog zo fijn verder hebt kunnen rijden!

@ Sizzy: ook lekker bezig met conditie kweken :)

@ Sofie: laatste toets alweer in zicht dat is altijd fijn!

@ Irtj: jeetje zeg ik weet niet wat ik zeggen moet, wat een zeer nare situatie zeg! Echt moedig dat je voor jezelf hebt gekozen. Hoe gaat het nu met je?

Ik had in een ander HK-topic al een heel verhaal getypt van mijn kant dus die kopieer ik maar even.

Met Mexx gaat het goeoedd, lekker veel afwisseling, maandag heeft ie gesprongen en daarnaast lekker veel buitengereden. Hij is zoooo ontzettend braaf op buitenrit met lang teugeltje overal langs :) helaas hier in de omgeving niet echt fijn plek om 'm voluit te laten gaan dat is wel erg jammer. Vandaag weer eens in de bak rondgereden, hij was gelijk zo fijn los dus echt fijn gereden :) morgen heeft m'n verzorgster voor het eerst les dus ga wel even kijken! Ben benieuwd hoe ze het gaat doen :)
Vind het ook zo fijn dat Mexx echt top in z'n bespiering zit nu, hiervoor viel hij best snel in en dan leken z'n spieren ook minder te worden. Maar zelfs na paar keer met de trailer weg te zijn geweest, lange dag springwedstrijd en paar lange buitenritten zit de singel nog steeds op hetzelfde gaatje, en hij is nog steeds mooi rond in z'n spiertjes dus echt zo blij mee! Qua conditie zit het hier dus wel goed :P

Volgende week ga ik een lang weekend naar Londen met 3 vriendinnen, echt heeeeel veel zin in *\o/* en als dat voorbij is dan is het nog maar 6 weken tot m'n eerste Veluwe vakantie haha dus zo elke keer iets om naar uit te kijken.

Als laatste nog de master waar ik me voor had ingeschreven, motivatiebrief ook ingeleverd inmiddels. Weliswaar geen 3 pagina's :') maar hij is wel aangenomen en over 4-6 weken hoor ik of ik erin zit... dus dat is nog even spannend!

En voor degene die mij niet op Facebook heeft: BEN GESLAAGD VOOR M'N RIJBEWIJS IN 1x!!! *\o/* :D

EDIT: oja en komende woensdag proefles Krav Maga, ga ook eens aan m'n eigen conditie en kracht werken :P ben echt benieuwd!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 20:27

Het gaat goed hoor,
Heb hele lieve vrienden en lieve mensen uit het topic die pbtkes sturen.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 07:26

Even snel een dikke :(:) voor lrtj! Blij dat je 'van hem af' bent, hij is je niet waard :n

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 07:55

Dankje :D

Kreeg gister een smsje dat hij wou praten vanavond.
Ik wil wel maar niet alleen...

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 08:14

Of gewoon helemaal niet gaan :n
Wat verwacht je ervan? Hij wil je waarschijnlijk terug, maar zal niet veranderen.

Sterk zijn :(:)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 08:19

Nou het is nu een soort ruzie en dat vind ik geen lekker idee.
Dus eigelijk het het gewoon uitpraten en dan uitelkaar gaan zonder ruzie.

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 12:04

@Franca: Lekker dat het zo goed met hem gaat! En wat lekker dat je naar London gaat! Echt zo'n leuke stad! Wil ik dit jaar ook nog heen! :j
En het wordt de eerste keer naar de Veluwen? met de paarden? Ik ben jalours haha! En ik zag het! Nogmaals gefeliciteerd! *\o/* *\o/*

@Laura: Het is echt beter zo meis, laat hem gaan en laat hem erin stikken. Misschien dat hij zich dan gaat realiseren dat ie iets goeds heeft laten gaan :(:)

Ik heb nu mijn eerste 2 werkdagen bij Fokus erop zitten en ik vind het ontzettend leuk! Echt geweldig! :D

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 12:07

Je moet doen waar je je goed bij voelt, ik snap dat je wilt praten dat wil ik ook nog steeds en gaat ook gebeuren. Als je maar in je achterhoofd houdt waarom je dit niet meer wilt. Heb zo'n voorgevoel dat hij je om gaat praten.. Blijf sterk! Dikke knuffel

@ franca Wat gaaf dat je naar londen gaat! Heel veel plezier alvast en nog leuker dat het met je paardje zo goed gaat. Keep up the good work! :)

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 12:21

@Franca: super dat het zo goed gaat met Mexx +:)+
@Denice: fijn dat je het zo naar je zin hebt op je nieuwe werk!
@Laura: wat naar zeg :(:) En wat betreft het gesprek, gewoon doen wat Kirsten zegt, dus doen waar je je goed bij voelt!

Hoi :wave:
Weekend *\o/*

Gisteren Vic met dubbelen lijnen gelongeerd, reageerde hij best fijn op! Zo even rijden, oefenen voor zondag, voor m'n debuut.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 18:22

@ Denice: super dat je nieuwe werk zo goed bevalt!
Ik ben met Mexx al 2x eerder naar de Veluwe geweest, dit jaar gaan we 2x naar dezelfde omgeving (Otterlo) en 1x naar naar Boszicht (we willen dan dolgraag naar de Posbank!).

@ Sofie: spannend hoor zondag je debuut, veel succes alvast!! Leuk dat ie goed reageerde op dubbele longe, heb ik ook eens geprobeerd maar was er helemaal niet handig in :P

Heb me vandaag ingeschreven voor eerste onderlinge wedstrijdje van dit jaar, 21 april. Voorheen kon je dan selectieruiter worden (dan mag je nog 4 extra onderlinge wedstrijden meerijden dat jaar) als je 175 punten of meer reed. Nu hebben ze dat opeens veranderd en gaan de 20 met de hoogste score door. Snap er echt geen hol van, in dat geval maakt het dus niets uit of je ook maar een winstpunt rijdt want dat garandeert dus niets. Mja we gaan ervoor :P

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 16:15

Myour; wat fijn dat Mexx zo lekker gaat!! :) ik heb trouwens ook de fairfax singel besteld :) krijg hem hopelijk over een week of 3/4 binnen.
En gefeliciteerd met je rijbewijs! *\o/*

Succes morgen Sofie met je debuut! Wij gaan morgen ook weer op concours :)

lrtj en Kirsten, hoe gaat het? :(:)

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 16:17

Oeh leuk ook de Fairfax, ben benieuwd wat je ervan vindt :) en bedankt! Maandag mag ik 'm eindelijk ophalen *D

Succes morgen op concours!!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 16:20

Spannend, straks de eerste keer alleen rijden :D vond ik iig wel haha! Ga je voor een eigen auto'tje?

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 16:29

Hihi nee maar daar heb ik simpelweg het geld niet voor, heb al een auto op vier benen :P m'n ouders hebben allebei een auto dus komt genoeg voor dat ik er gewoon eentje mee kan nemen wanneer ik 'm nodig heb :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 17:34

Gaat goed,
Heb hem niet meer gesproken, vodafone heeft gezorgd dat hij mij niet meer kan bereiken.

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:22

Goed gedaan laura! Hoe was je gesprek gegaan?

Met mij gaat het opzich wel, hand is gelukkig goed aan het genezen. Ontsteking is ver over, vergeet alleen me ant biotica zucht. Sil drama.. thja ik weet niet meer wat ik ervan moet denken. Hij moet is duidelijk gaan worden. Maar ga dat niet ,bespreken over whatsapp. Komt toch alleen maar drama van dan.

Heeel veel succes met de wedstrijden! Ik ben ook eindelijk begonnen met longeren. Hij moet nu echt in vorm gaan komen anders komt het niet meer goed met hem tijdensde week.

Ps dames morgen koopzondag bij ej! Geen btw op bijna alle artikelen! Drachten en eidhoven zijn jammer genoeg dicht maar de rest is gewoon open!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 21:11

Stroef lastig,
Was blij dat koen er was. Daarna gelukkig opgevangen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 15:20

Ik had vandaag een fotoshoot van een paardje.
En dat was mijn eerste shoot van een ander paardje
En wat was ik zenuwachtis maar gelukkig werkte hij lekker mee.

Hier een foto:

Afbeelding

En een foto van Pim van deze week:

Afbeelding

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 17:46

@Franca: Alvast veel plezier met je onderlinge wedstrijd :)
@Susan: hoe is je wedstrijd gegaan?
@Kirsten: gelukkig is je hand goed aan het genezen.
@Laura: leuke foto's

Hoi :wave:
Vandaag wedstrijd met Vic. Heb echt super lekker gereden! Hij was heel fijn, fijner dan ie de laatste tijd was eigenlijk :P
In de eerste proef ging de rechtergalop slecht, hij sprong elke keer verkeerd aan :+ Verder wel netjes. Had 176 punten. De tweede proef ging eigenlijk erg goed, had daarin ook een winstpunt (181 punten).
Ben erg tevreden hoe Vic het deed :D

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 17:51

@ Kirsten: fijn dat je hand goed aan het genezen is.
@ Sofie: super dat je zo fijn met Vic gereden hebt :) en nog een winstpunt gehaald hebt is natuurlijk helemaal fijn.

Zou vandaag springles hebben maar ging helaas niet door omdat de instructrice ziek was. In plaats daarvan lekker buitenritje gemaakt en daarna met een stalgenootje op de menkar mee, zo leuk!