Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
denk ik.
We hebben komend weekend als het goed is onze eerste wedstrijd. Meteen buiten
dus ben erg benieuwd, we rijden wel altijd buiten maar ja dan wel met omheining natuurlijk maar we zullen zien. tita schreef:Ze versprong, te vroeg in galop, en te vroeg naar draf, kreeg allemaal nog een 6
4 of 5 was beter op zijn plaats geweest.
Maar meest teleurgestelde ben ik, dat ze zich afsloot voor mij.....
bordjes of hekjes it is
maar paard was superbraaf tussen de andere paarden. En tot hindernis 7 gekomen van de 9... Toch 2/3 gesprongen, vrijdag heb ik privéles springen.
Ze zijn, naar mijn idee, in de B altijd wel snel tevreden.. Gewoon lekker buiten door oefenen en dan komt het vast goed

,
hebben geen camera beschikbaar
.. Als ze aantoonbaar zijn laat ik ze zien!
Als ik me behoorlijk moet schamen sla ik het over haha. Ik vind het altijd wel prettig om even jezelf te zien, dan merk je dat wat je voelt ook klopt of juist niet.. Of datgene wat je helemaal niet voelt maar wel gebeurd

Sharona95 schreef:En succes Martine!! En Malou, wat een leuk beestje! Halstertje staat gaaf!
RivellaLight schreef:@ Malou: leuk paard! En wat fijn dat ze zo braaf is.
Ik heb de paarden ook thuis staan, dus rijd daardoor ook niet vaak met andere paarden in de bak.
Dat is dan weer een nadeel van de paarden aan huis hè..
Ben benieuwd naar een foto van het rijden, misschien dat iemand in het weekend een keer een foto van jullie wil maken?
Martine schreef:Ik heb mijn startpagina nog niet. Wel een combinatienummer.
Ach maakt ook niks uit.
Morgen wedstrijd! Zoveel zin in!
Moet echt nodig nieuwe laarzen, zitten gaten in mijn schoenen
Ik denk dat je de startpas bedoeld?
Succes morgen Martine!

ze kan alleen zo snel spanning opbouwen om eigenlijk helemaal niets maar ze blijft nu wel bij me..