Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wanted2003 schreef:Oh mensen, het is voor 4,5 dag. Dan pak je hem lekker vaak eruit om te wandelen en te laten grazen.
En anders is het toch heel simpel? Ben je het er niet mee eens, dan ga je niet. Ik word een beetje moe van dat gezeik.
Aulaantje_x schreef:Hele stomme vraag waarschijnlijk maar ik kon het zo snel nergens vinden, hoeveel ruiters mogen er meedoen aan een week?
Wanted2003 schreef:Oh mensen, het is voor 4,5 dag. Dan pak je hem lekker vaak eruit om te wandelen en te laten grazen.
En anders is het toch heel simpel? Ben je het er niet mee eens, dan ga je niet. Ik word een beetje moe van dat gezeik.

Dat hoor je mij niet zeggen en ieder ander geloof ik ook niet.Jorinda__ schreef:Voor iedereen die ook graag op de lijst wil!
... Je kan maar beter duidelijk genoeg zijn haha.
Graag even in een PB naar mij (Jorinda__ > twee onderstreepjes) onderstaande informatie sturen:
- Boktnaam
- Eigen naam
- Eigen leeftijd
- Naam van je paard
- Welke week je gaat
- Indien van toepassing welk niveau je rijdt
- Eventueel een foto van (jou en) je paard
Ach, als we de niveaus erbij zetten, kunnen we net zo goed direct foto's erbij zetten hè haha!
Gelieve niet zelf de lijst quoten, ik zet iedere avond de aangepaste lijst zelf neer om de boel overzichtelijk te houden[/size]!
Ook graag pas een bericht sturen wanneer je weet welke week je je voor in gaat schrijven, anders wordt het alsnog onoverzichtelijk!
bente12 schreef:er stond op de site dat er misschien last kon zijn van de verbouwing? had iemand misschien al gevraagd aan de knhs hoe dat zal zijn? want staan er echt machines op het terrein of is er geluidsoverlast? anders stuur ik eventjes een mailtje vind toch wel fijn om eventjes te weten!
palousa_boy schreef:bente12 schreef:er stond op de site dat er misschien last kon zijn van de verbouwing? had iemand misschien al gevraagd aan de knhs hoe dat zal zijn? want staan er echt machines op het terrein of is er geluidsoverlast? anders stuur ik eventjes een mailtje vind toch wel fijn om eventjes te weten!
nouja hoe ziet de gemiddelde bouwput eruit?
er staat hier en daar wat materiaal, wat machines, is wat herrie..
weet niet in hoeverre ze aan het bouwen zijn tijdens de kampen maar het zal best wel een rommeltje zijn overal.
bente12 schreef:palousa_boy schreef:
nouja hoe ziet de gemiddelde bouwput eruit?
er staat hier en daar wat materiaal, wat machines, is wat herrie..
weet niet in hoeverre ze aan het bouwen zijn tijdens de kampen maar het zal best wel een rommeltje zijn overal.
ja ik vroeg me dus een beetje af in hoeverre ze aan het bouwen zijn tijdens die weken ivm aan de hand stappen enzo als er geen paddocks zijn en mijn paard geen gras mag dus niet mag grazen