Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JorisDy schreef:Zo ik ben ook weer terug. Eerst flink verdwaald geweest in Essen, maar uiteindelijk op P10 terecht gekomen haha.
Mijn aankopen: knalroze hv polo dek, dekje van pfiff en nog een dekje, 2 lickits, 2 emmers paardensnoepjes, een regendeken met panterprint en een roze zweep.
Vond het erg leuk, maar de echte koopjes vielen mij tegen.
JorisDy schreef:Zo ik ben ook weer terug. Eerst flink verdwaald geweest in Essen, maar uiteindelijk op P10 terecht gekomen haha.
Mijn aankopen: knalroze hv polo dek, dekje van pfiff en nog een dekje, 2 lickits, 2 emmers paardensnoepjes, een regendeken met panterprint en een roze zweep.
JorisDy schreef:Weet de naam niet. Was roze.
Ben ook in dat kraampje geweest die jij beschrijft. Was super druk en onvriendelijk personeel. Waren daar zo weer weg.
Foto staat op facebook. Kan hem wel na iemand mailen die hem hier online zet?
Pienie_ schreef:JorisDy schreef:Zo ik ben ook weer terug. Eerst flink verdwaald geweest in Essen, maar uiteindelijk op P10 terecht gekomen haha.
Heb jij de kleur tango red van hv polo ? Van nieuwe collectie ? Wij waren ook ergens hadden ze Ankys voor 30 euro en superveel dekjes en ook langs de roltrap op een muur allemaal dekjes en de Eurostar broeken voor de helft ! Daar had ik die Polo vandaan