Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Guus liep heerlijk en dat met die harde wind. 

salatiga1995 schreef:Jongens jullie gaan te snel!! Ik moet de hele tijd bijlezen
Lex, je hebt als het goed is al mijn nummer want ik dacht dat ik die van jou ook had?
Ga zo naar de film New Years Eve, kan iemand vertellen of het een leuke film is?
Als Ashton poedersuiker er in speelt is hij altijd wel leuk geloof ik
Lijkt de film niet een beetje op Valentines Day?
Week 7 ia geloof ik inderdaad het populairst
wake_up schreef:ik geloof dat week 7 onderhand door heel bokt bezet wordtals je kijkt hoeveel mensen er naar paarden t/m 20 jaar gaat, en hier ook al steeds meer mensen

SLS_Focus schreef:Pff ik heb mn 5e hartverzaking voor vandaag hoor!
1. opgeven zelf om half 7 .
2. toen ik mail kreeg van hotmail dat het fout was gegaan.
3. dat ik mail kreeg en dat het reclame van bol.com bleek te zn inplaats van knhs
4. dat ik perongeluk de datum had opgeschreven inplaats van welk kampding ik wou
5. was net; ik zit met me rug tegen het raam aan, klopt der iemand op het raam. Nou toen schrok ik me al de paasei, toen was het nog politie ook dus schrok ik nog meer, vooral omdat me ouders weg zijn in de auto met dit weer. Nou toen open doen, bleek onze schutting helemaal om te liggen half over de weg, en dat het voor het donker proberen om het te fixen omdat ze der anders tegenop rijden
. OOK DAT NOG nu tril ik nog meer man jeetje

wake_up schreef:nog niemand heeft een mail. en vorig jaar werden wel mensen op de dag van opgave al gemailt,
maar geloof dat de knhs er vandaag niet zo snel mee is..
hahaJoyced schreef:Haha, ik denk ook als ik ga dat het week 11 word, want ik denk dat de MZ week al vol zit.

Alexandra__ schreef:Joyced schreef:Ik denk dat jullie vandaag geen mailtje meer krijgen, want het colofon van het KNHS centrum gaat om 16.30 uur dicht, lees ik op knhs.nl
Nee, iemand uit het topic 8ABC heeft gebelt met KNHS en die zeiden dat je dinsdag of woensdag pas bevestiging krijgt.
lisaislisa schreef:ik durf niet te bellenBen niet zo'n held aan de telefoon en helemaal niet als het om zulk soort dingen gaat

Fee_ schreef:Ik heb gebeld, maar het kantoor is al gesloten helaas!
Maaltje schreef:SUPER LIN!Ik zei het toch, M1 als we bij de instructieweek zijn hihi.
Al deed ze vandaar schouderbinnenwaart wel netjes!