Ik heb er nooit tijd voor gehad. En toen ik ze vond toen zaten ze van top tot kont onder de modder en hielden ze het net voor gezien. Dit jaar weer een poging...
Ik was vorig jaar op zaterdag met de sulky meegeweest, toen was het prachtig weer. En je kan gewoon daar in de rij gaan staan, ik had toen maar 1 persoon voor mij.
x_spekkie_x
Geplaatst: 03-09-11 09:45
Bellatrix schreef:
Ik was vorig jaar op zaterdag met de sulky meegeweest, toen was het prachtig weer. En je kan gewoon daar in de rij gaan staan, ik had toen maar 1 persoon voor mij.
Waar is die rij? De renbaan is nogal lang
BlixtsnabbBS
Geplaatst: 03-09-11 09:47
We staan aan het begin van de Drafbaan. Je hoeft je niet in te schrijven, gewoon in de rij gaan staan. Het mooiste is, als je ziet in je programma hoe laat we rijden, dat je echt zorgt dat je er om die tijd staat. Dan heb je de meeste kans dat je mee kunt. De rij is vooraan, daar waar Lammert Haanstra altijd staat te longeren. Daar kom je de baan op en daar is de rij.
Vorig jaar ben ik meermaals drijfnat geregend ja. En ik zat inderdaad onder de prut, maar wat heb ik gelachen zeg! Ik zou eerst niet rijden, maar ik werd gewoon door mensen uit mijn tentje gehaald. Wel ontzettend leuk om te zien dat er zoveel animo voor is.
xManon_
Geplaatst: 03-09-11 09:51
blizzart schreef:
hoe krijg je een horse event magazine
Dier- en veehouderij studeren aan de HAS Den Bosch.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 03-09-11 09:51
Ja, ik had nog nooit op een duosulky gezeten en zeker niet met een echte draver ervoor. Vond het erg leuk.
nwankwo
Geplaatst: 03-09-11 09:55
blizzart schreef:
hoe krijg je een horse event magazine
zat in de paardensport en ik denk in nog wel meer bladen
Dribbel
Geplaatst: 03-09-11 09:55
Kom denk ik ook nog wel even lang voor de duosulky. Altijd al willen proberen.
Ik ga al jaren naar HE en ben nog nooit op een sulky meegeweest.... sta wel steeds te kijken zo van zal ik............. mis toch maar eens doen dit jaar
BlixtsnabbBS
Geplaatst: 03-09-11 10:51
Sandeman schreef:
Ik ga al jaren naar HE en ben nog nooit op een sulky meegeweest.... sta wel steeds te kijken zo van zal ik............. mis toch maar eens doen dit jaar
Hahahaha gewoon een keer doen, het is hartstikke leuk!