Nou inderdaad, heb me toch ge-ergerd aan bepaalde mensen. Die net doen alsof het dier een machine is. Met een noodgang door het water heen, niet weten of er kuilen in zitten.... Voor zelfde geld was het paard gestruikeld...maar nee hoor, met een noodgang.
Ook mensen die een menwagen hebben die enorm lawaai maakt....en dan vol galop andere mensen passeren.
nickyu
Geplaatst: 11-06-10 11:44
wat een leuk verslag je nono was het geloof ik
veel mensen vergeten hun paarden inprincipe is de 4 daagse een afstand die ieder gezond paard aankan maar tempo moet je wel in de gaten houden
gave foto's ! zit echt mee te genieten
ja hier veel ziekenhuis gezien op julie regen dagen en gisteren was het knap benauwd vermoeiend maar niks met wat er komen gaat
we redden ons wel , stap voor stap , elke stap is er een
ben benieuwd naar meer leuke (spekkie hihi ) verhalen groetjes nick
No_No
Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-10 11:53
zijn idd hele mooie foto`s!! van mij mogen er ook wel meer geplaatst worden
Josfoto
Geplaatst: 11-06-10 11:54
Doe mn best
Sundancer schreef:
@Jos, de ene had een donkervosje en de ander een zwart paard. Die op het vosje had een bruinachtige shirt aan. Erachter reed volgens mij een enkelspan fries.
nobbygaard
Geplaatst: 11-06-10 11:55
Ik moet nog even een paar uurtjes werken, maar dan ga ik snel naar huis. En dan gaan vriendlief, babydochter en ik weer op naar Epe om de intocht te zien. Word weer spannend hoe iedereen gekleed is.
Hoop wel dat het droog blijft voor alle deelnemers. En alle deelnemers nog heel veel plezier met jullie laatste rit!
Josfoto
Geplaatst: 11-06-10 11:59
Sandancer de foto's van donderdag staan op internet Mss handiger om dan het nr door te geven
die van mij zweet wel maar dat doet ze ook na een dressuurproef. gewoon zorgen dat ze op tijd op adem zijn. Wij gana bij het bordje 1 km voor rust al stappen. zijn ze mooi op adem bij de rustplek.
Benen van wup waren nu weer dun. dus ik laat het reserve paard staan en neem wuppie vandaag weer mee.
Roxatte
Geplaatst: 11-06-10 13:24
Jos wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt Ik ga er zeker weer een paar bij je bestellen !!! Vandaag de laatste dag, jammer. Als mn hafjes het een beetje rustig aan doen, zal ik proberen wat foto's onderweg te maken.
Wel jammer dat het woensdag bij de rustplek was (op p. 8 staan we ) zodat we geen leuke actiefoto op de hei hebben, daar zitten inderdaad veel aan-de-muur foto's bij Jos, leuk!
Ik heb erg weinig foto's gemaakt uiteindelijk omdat we de hele week met van alles zelf druk zijn geweest..