Pavo Cup 2007

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

PieterBel

Re: Pavo Cup 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 18:42

thinkaboutit schreef:
tjonge jonge. wat een triest gezeik over imke!!
als er iemand kan rijden en de paarden goed en vriendelijk voorstelt, is zij het wel.
doe het haar maar eens na!!
beste stuurlui staan blijkbaar weer aan wal, of in dit geval op de tribune in ermelo.

Niemand wordt afgezeken. En triest gezeik, nee gefrustreerd?
Alleen snappen een aantal mensen haar keus voor haar jasje en cap niet. Het was ook meer een springoutfit maar er reden er meer zo.
Maar dat is een kwestie van smaak.
En ik vond het er inderdaad niet fijn uitzien maar dat kan spanning zijn bij zo'n jong paard. En deze mening had ik al voordat ik wist dat het Imke was.

Blesje_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 19:13

thinkaboutit schreef:
als er iemand kan rijden en de paarden goed en vriendelijk voorstelt, is zij het wel.
beste stuurlui staan blijkbaar weer aan wal, of in dit geval op de tribune in ermelo.

Triest gezeik? Sorry hoor Verward
We vonden het alleen raar dat ze zo zat te hobbelen, en over haar outfit!
Verder is ze gewoon onwijs goed,,Daar valt niet veel over te zeiken Knipoog

Blesje_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 19:15

Mijn broer had nog foto's gemaakt bij de finale van de 5-jarige Lachen

Vironia
Afbeelding

Afbeelding

Vivaldo
Afbeelding

Vontango B
Afbeelding

Johnson
Afbeelding

Vivaldi
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog wel meer mooie maar de computer flipte een beetje bij het uploaden Tong uitsteken

Rowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 19:23

thinkaboutit schreef:

Ik zeg zeker niet dat ze niet goed rijd ik vind dat ze normaal echt super rijd heel erg netjes maar daarom was dit voor MIJ gewoon een beetje een tegenvaller. (maar dat zegt echt niet dat ik het haar nadoe) Knipoog

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 21:19

Idd, we zijn gewoon beter gewend van Imke!
Als ze normaal ook zo zat te stuiteren dan was het normaal en had niemand er wat van gezegd, maar nu kon ze hem gewoon niet uitzitten.
Dat was gewoon een constatering, en ook topruiters kunnen een mindere dag hebben! Daar worden ze niet minder van.

Maar waarom mag alleen maar gezegd worden hoe geweldig iemand is?
Als het een keertje wat minder gaat mag je er niks over zeggen!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 22:19

Jullie oordelen over deze 2 foto's over Imke?
Wie zegt dat ze die helm en dat jasje zelf mooi vindt? Sponsorbelangen zijn groot, zeker als het een grote is waar je meerdere paarden voor rijdt...
De andere foto, van wie zijn er geen foute foto's? Ik weet niet van welke site de foto's gehaald zijn, maar ik zet niet zo'n foto van mezelf op m'n site en dus ook niet van een ander... Een slechte fotograaf dus!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 22:22

Ik oordeel van wat ik donderdag met mijn eigen ogen heb gezien Haha! Maar je hebt wel een punt!

En als het van een sponser is, dan zou ik toch een groter logo op zetten Knipoog

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 22:28

Ik ben net een week bij hun geweest, maar ze rijden daar netjes. Niets menselijks is hun vreemd. Dus de foute foto's die er van jou en mij zijn, die zijn er ook van hun. Lachen
Ik gooi ze weg, net als de foute foto's van mezelf. Lachen

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 22:29

Ze zijn ook heel normaal, maar ze kon hem niet makkelijk uit zitten. Door spanning, dat zal ook wel mee spelen, en dan maakt het niet uit of het Imke is of de buurvrouw van Truus. Knipoog

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 22:31

Nogmaals, ik weet niet van wie die foto komt, maar een beetje een fotograaf zet zulke foto's niet op zijn/haar site.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 22:32

Maar het gaat me helemaal niet om de foto`s.
Ik had mijn mening al voordat ik de foto`s had gezien.

En ik zeg ook helemaal niet dat ze niet kunnen rijden ofzo, helemaal niet, integendeel zelfs!
Ik weet ook wel zo ongeveer hoe ze daar met de paarden omgaan, en daar is idd helemaal niks mis mee.

Maar het viel me gewoon op dat ze Voice niet uit kon zitten, kan toch een keertje?
Dat ie een minder dagje had?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 22:33

Ach, als ik daarmee 7e wordt in de Pavo-cup wil ik ook wel eens een mindere dag hebben. Haha!

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 22:37

En paarden die hoog op gooien zijn echt niet fijn uit te zitten. Je hoort toch wel eens ' de beste paarden zijn het minst fijn om uit te zitten'.

Ik weet zelf niet hoe ze met haar paarden omgaan, maar ik vind imke zelf niet het type dat het er hard aan toe gaat met de paarden en zo ziet het er ook niet uit.

Iedereen heeft wel eens mindere dagen, dus zei ook.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 09:58

Karin, iedereen kon met eigen ogen constateren dat Imke dat paard niet uit kon zitten en zat te stuiteren. Ik ben ook donderdag geweest en heb dat ook gezien. Dat heeft niets met de foto's te maken. Ik begrijp alleen niet, dat als zo'n paard lastig uit te zitten is, je dan zo'n kort jasje aantrekt. Doe dan een normale rijjas aan. Het viel nu extra op door haar korte jasje en daarmee bewees ze zichzelf geen goede dienst, noch haar sponsor.

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 10:29

Ik heb het ook niet vd foto maar IRL gezien.

Rowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 11:17

Heb het ook gewoon donderdag gezien

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 11:22

Ben donderdag ook geweest en het zag er idd iets minder uit dan wat ik weleens eerder van haar gezien heb, maar het blijft wel een moment opname!! Zelfs die dieren op zo'n niveau hebben weleens een minder "fijne" dag!! Ik zou willen dat ik zo kon rijden als zij en als het er voor een x niet uit ziet zoals men van haar gewend is, tja... dat kan toch gebeuren??

Blesje_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:07

Ach ja daarom,, Knipoog