Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Au3 schreef:
Trouwens de duitse supporters waren wel slechte verliezers, Anky werd uitgefloten en uitgejouwd toen zij tijdens haar ereronde op politie paard langs kwam .![]()
![]()
![]()
Au3 schreef:Topaas schreef:wie heeft er een foto van Anky tijdens de ereronde met dat politiepaard???
Ik heb er helaas geen foto van, maar kan je wel vertellen dat het geen gezicht was !![]()
(dat zonder beugels las ik ook net en was me gisteren idd niet opgevallen, het zag er heel stuntelig uit)
Nistria schreef:Au3 schreef:
Trouwens de duitse supporters waren wel slechte verliezers, Anky werd uitgefloten en uitgejouwd toen zij tijdens haar ereronde op politie paard langs kwam .![]()
![]()
![]()
Aan onze kant was dat niet zo, de duitsers even sportief!
wat ik erg gaaf vond was dat iedereen met de laatste passage van Matine mee begon te klappen.
die kan voor verassingen gaan zorgen op de Spelen!
Gulpje schreef:Het is nu bevestigd op haar site:
Anky in verwachting van tweede kindje! (28/08/2006)
Anky is weer in blijde verwachting! Volgend voorjaar zal Yannick er een broertje of zusje bij krijgen. De Wereldbekerfinale in Las Vegas zal Anky naar alle waarschijnlijkheid niet rijden. Anky maakte het grote nieuws bekend tijdens de laatste persconferentie in Aken.
Au3 schreef:Topaas schreef:Ik heb er helaas geen foto van, maar kan je wel vertellen dat het geen gezicht was !![]()
(dat zonder beugels las ik ook net en was me gisteren idd niet opgevallen, het zag er heel stuntelig uit)
![]()
![]()
De Deen was publiekslieveling en voor de duitse supporters leek wel te gelden; "Als we niet voor een Duitser kunnen schreeuwen, dan maar 2 x zo hard voor een Deen (nooit voor een Hollander)!"
Dat Anky uitgefloten en uitgejouwd werd is niet waar (ik was er bij).
Gulpje schreef:Au3 schreef:Ik heb er helaas geen foto van, maar kan je wel vertellen dat het geen gezicht was !![]()
*proest*
Geen gezicht? Ondertussen rijdt ze wel ff 86,100% in de Kur tegen de beste ruiters van de wereld.
Iets waar jij en ik van kunnen dromen. Ze heeft groot gelijk dat ze een braaf paard heeft gekozen
voor de ereronde, niemand heeft iets aan ongelukken en zeker niet als ze een kindje verwacht!
Au3 schreef:
Even opletten, IK reken het anky niet aan dat ze voor een politiepaard heeft gekozen !
Toen ze daar opstapte was bij mij nog niet bekend dat ze zwanger was, wat haar keuze alleen maar logischer maakte !![]()
In vergelijking tot de andere 2 prijswinnaars zag het er dan wat stuntelig uit en bleef ze voorzichtig draven.
De hele ereronde doet niets af van haar fantatische prestatie !
Fitzroy schreef:Ik vind het echt onsportief dat die Duitsers zo reageren. Ook op de WDR zaten ze maar te zeuren dat het een hevige strijd zou worden de komende tijd tussen Isabell en Anky. Wat nou hevige strijd? Even 'vergeten' dat Anky Isabell met bijna 6 % heeft verslagen ....
Peet schreef:Ik krijg die kur maar niet te zien, hij blijft laden maar er komt niets... staat ie er nog wel op?