Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik won het B

Oh jee... Dat is wel balen voor jou!! Wil je me dan wel beloven dat je dan wel heel veel andere leuke dingen gaat doen in die week!
Met wie zou je gaan en wat is dan de achtergrond en haar leeftijd als ik zo brutaal mag zijn? Ik vind het wel fijn dat ik weer een plekje opschuif op de wachtlijst...

Alternatief dat ik bedacht heb is bij Marcelle de Kam op training gaan en dan bij mijn moeder logeren: ochtend trainen, middag strand liggen en avond met paard in zee? Mijn moeder vindt dat helemaal gezellig, maar ik ga zelf gewoon veel liever naar Ermelo!!

En dan moet ik het ook nog verdelen over 2 paarden, en winterseizoen 3!

Maar ach, na 3 maanden boxrust en 3 weken weer rijden kon ik ook niet heel veel meer verwachten. Aanstaande zondag moet ik weer rijden, dit keer in Kootwijk, waar de concurrentie meestal redelijk moordend is en er heel veel deelnemers zijn. Ach, daar leren we ook weer van! 

Nog een keertje bij mijn vriend op de galoppeerbaan trainen en dan moet het goed komen. En als we toch in Renswoude stranden bij het water geeft het ook niet.. Ik heb gewoon geen zeepaardje gekocht
de cross doen we voor de afwisseling en omdat we het leuk vinden.
Ze zal danw el iets sterk zijn van de crosstraining haha. Heb me weer opgegeven voor paar mooie buitenconcoursen.

Heeft ook groen/geel snot uit beide neusgaten. Dus gauw afgestapt en weer op de wei gezet. Dus ik weet niet of ik nog wel start zondag...