CalvinenGino schreef:loopt het inschrijven zo storm
uh jaaa... althanks wel voor de allround t/m 20.. kan me zo voorstellen dat dat bij eventing en dressuur ook zo is....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lijkt me wel echt supergaaf zo'n week!
Nibbit schreef:Ik wou dit jaar ook, maar nu ik lees dat er dit jaar geen paddocks zijn en je paard dus echt in zn stal blijft (tenzij je gaat rijden / wandelen oid), heb ik besloten niet te gaan.
Mijn paard staat dag en nacht buiten, voor al zeker anderhalf jaar, en daarbij is hij erg overgevoelig voor bijna al het stof wat in stallen rondzwerft. Dan ga ik op zoek naar iets anders waar hij minstens de hele dag buiten kan staan. Een weekje 's nachts op stal is geen ramp, maar niet dag en nacht op stal. Dat trekt hij echt niet.. Een (paar) uurtje(s) aan de hand grazen zal daar niets aan veranderen.. Jorinda__ schreef:Nibbit schreef:Ik wou dit jaar ook, maar nu ik lees dat er dit jaar geen paddocks zijn en je paard dus echt in zn stal blijft (tenzij je gaat rijden / wandelen oid), heb ik besloten niet te gaan.
Oef dat wist ik niet, dan ga ik ook niet als dit het geval isMijn paard staat dag en nacht buiten, voor al zeker anderhalf jaar, en daarbij is hij erg overgevoelig voor bijna al het stof wat in stallen rondzwerft. Dan ga ik op zoek naar iets anders waar hij minstens de hele dag buiten kan staan. Een weekje 's nachts op stal is geen ramp, maar niet dag en nacht op stal. Dat trekt hij echt niet.. Een (paar) uurtje(s) aan de hand grazen zal daar niets aan veranderen..

(www.nvvr.info) En daarbij is dat bij Endurance en Trec ook altijd een leuke oplossing.