Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

via p&s maar ik weet beter want kwamtoen op de wachtlijst 
lisaislisa schreef:Ik heb dat vorig jaar wel gedaanvia p&s maar ik weet beter want kwamtoen op de wachtlijst
Heb net de schaapjes ontwormd en hoop nou dat KNHS zo lief is om te gaan mailen
Maaltje schreef:lisaislisa schreef:Ik heb dat vorig jaar wel gedaanvia p&s maar ik weet beter want kwamtoen op de wachtlijst
Heb net de schaapjes ontwormd en hoop nou dat KNHS zo lief is om te gaan mailen
In de eerste jaren dat ze die weken organiseerden kon het denk ik nog wel, toen was het lang niet zo populair. Maar nu doet iedereen het al via mail, wel banketstaaf als je dat niet weet.![]()
Hopelijk kom je er nu gelijk bij! Kon je vorig jaar nog wel?
Wel nog kort dag.
lisaislisa schreef:oke doei
Underdog
, hij is nu super druk door de kamer aant racen achter zn tennisbal aan haha.Suprice_Iris schreef:Hebben jullie de paardensport bij de post gehad? Ik niet
Joyced schreef:Ik denk dat jullie vandaag geen mailtje meer krijgen, want het colofon van het KNHS centrum gaat om 16.30 uur dicht, lees ik op knhs.nl
Maaltje schreef:Oh ik hoop echt niet dat het nog een week wachten is hoor. Ik zit nu al telkens ongeduldig mijn mail om mijn pc en bb in de gaten te houden..
Ik hoop echt voor iedereen dat jullie er gewoon allemaal bijzitten. Als ik er niet bijzit moet ik echt janken hahah.
Ik zal nooit via die in P&S opgeven, want die komt bij mij altijd vet laat pas, dus dan kom ik er sowieso al niet bij.

lisaislisa schreef:Faya__ schreef:Of je mailt of belt hun zelf!
ik durf niet te bellenBen niet zo'n held aan de telefoon en helemaal niet als het om zulk soort dingen gaat