Equitana 2011

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

urbanmove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 12:55

Gister geweest, de winst(naja winst pfh haha) is:

Pikeur candela jeans -25% --> zeer blij mee en trots op
http://www.dekroo.nl/shop/rijkleding/damesrijbroeken/2613-pikeur-damesrijbroek-candela-jeans.htm
Halster halster touw grijs met bond €14,-
Riem voor op rijbroek €10,-
Jasje€15,-
En natuurlijk de emmer snoepjes €5,-

Ik vond de koopjes erg meevallen je kunt beter n de tentekampen gaan voor echte aanbiedingen.
Ik vond dit meer een grote ruitershop met hier en daar aanbiedingen. Ook had ik verwacht mee nieuwe collectie te zien.
Sommige verkopen echt oude zooi... die bij de ruitershop bij mij in de buurt als tegen 70% worden aangeboden,en gister gewoon tegen de volle prijs.

Als je iets ziet let goed op! prijzen zijn erg verschillend, kingslandbroeken aan begin hal 5 €159,- aan eind hal 5 € 70,-

je geld is zo op... heb ook bewust geen pinpas meegenomen je wordt echt te hebberig :Y)

Ik vind de prijs van het eten ook zeer verschillend.

Veel plezier allemaal die nog gaan. :)

Als je n schoolpasje hebt komt je voor €10,- binnen

germie

Re: Equitana 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 12:56

Hebben ze oo kzwarte wedstrijdjasjes voor lange personen (dus extra lang) met gouden biesje voor een schappelijke prijs?

urbanmove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 12:58

germie schreef:
Hebben ze oo kzwarte wedstrijdjasjes voor lange personen (dus extra lang) met gouden biesje voor een schappelijke prijs?

Ik heb een kraam gezien met alleen meer jasjes van verschillende merken in de aanbieding, neem aan dat jou maat er wel tussen zit.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 12:59

Wij zijn zondag geweest :) Ik kwam bij de Cavallo stand en wilde kijken voor een witte broek :) Was die mooi ff in de aanbieding in mijn grote konten maat met lederen zitvlak :) van 180 voor 80 euro :) Helemaal happy dus :) Voor de rest nog een bitje gehaald, kon een maat groter dan ik ahd in nederland niet vinden en een hymalaya liksteen a 5 euro :) Al met al niet veel dus :P

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 13:02

Ipv alleen vrijdag ga ik morgen ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vriendje heeft vrij gekregen :D :D :D

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 13:05

Zou nog wel een mooi wedstrijd dekje willen

Caiitliin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 13:07

urbanmove schreef:

Gewoon je collegekaart?

SJANNE_DARK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 13:09

Morgen om kwart voor 6 er uit, om half 7 op weg naar school en om 7 uur vertrek met school.
Heb er zin in. gezellie met de dames shoppen:D

urbanmove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 13:25

Jip, zit op hszuyd in heerlen gewoon college kaart laten zien en moetst 10.- betalen :D

Caiitliin schreef:
urbanmove schreef:

Gewoon je collegekaart?

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 13:48

colette_007 schreef:
_Jessie; ja ik gebruik ze voor spring/cross heb door het 'korte' zitten vaak last van knieen. Had eerst het GPG veersysteem (heel duur) alleen die vloog boven de hindernis kapot (en dus beugel vloog weg) levensgevaarlijk komt er niet meer in :p Ik heb nu deze, niet de dure van 135,- er was een stand met nederlander (boven) die een heel rek met bitten heeft en deze beugel (in het grijs) heeft hangen in dat rek... Dan moet je vragen of hij die ook nog in het zwart heeft (dit zijn namelijk de 'echte' maar mag hij niet verkopen in de stand want er zit pattend op, maar hij heeft ze wel bij). Als je voelt aan de buigzaamheid van de grijze (heeeeel stroef) en deze (soepel) merk je ook dat deze anders is (en hetzelfde voelt als de sprengers a 135,-) terwijl deze 35,- zijn :)

In welke hal is dit? Ik wil ook graag zulke beugels, ook atlijd last van m'n knieen

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 13:58

boven, heb je 1 stand waar je telefoons kan spuiten en als je daar met je rug tegenaan staat rechts schuin aan de overkant. Zit een wat dikkere man op een krukje bij een heel rek met bitten.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 14:20

top, daar ga ik zeker even langs morgen :) ik hoop dat ze er dan nog zijn

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 14:26

RougeLaMer schreef:

Is er iemand die nog gaat die eventueel voor mij wil kijken voor dit roze/witte dekje?
Ik maak het geld uiteraard naar je over :j
Laatst bijgewerkt door Ods op 16-03-11 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto in quote gelinkt

KellyDV_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 14:39

^^
Het was boven! :)

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 14:54

colette_007 schreef:
minouesmee; je bedoeld gpa caps? ik ben bijna overal geweest (incl de 'merken' hal met o.a. stubben casco etc) maar heb om eerlijk te zijn nergens gpa gezien, wel charles owen en heeeeel veel casco.

Trouwens was wel een gaaf idee iemand had een casco gekocht en was erna naar die spuiter geweest (die paarden etc op je mobiel kan spuiten) en had cap helemaal laten spuiten naar eigen wensen incl naam enzo :) was wel heel gaaf ondanks dat ik casco uh lelijk vind :o

Oke wel leuk om je cap te pimpen. Tja ik zelf vind de casco, bepaalde types zoals de Champ, wel mooi en die Uvex dingen vind ik weer oer lelijk, tis maar wat jezelf wil en wat bij jou goed past. Immers is t maar goed dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben, zo een saaie boel worden :+ .

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 14:54

79 pagina's is een beetje veel om bij te lezen ;) daarom ff zo.

Als je met 10 personen (of meer) een kaartje koopt, betaal je 12 euro per kaartje ipv 16 voor morgen. Zijn er nog (meer) mensen die morgen naar de Equitana gaan en daar tussen 10 en half 11 verwachten te zijn? Misschien dat we iets kunnen afspreken dat we voor de kassa afspreken om zo te besparen. Tja, je bent hollander of niet! :P

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 14:57

Buitenzorg schreef:
79 pagina's is een beetje veel om bij te lezen ;) daarom ff zo.

Als je met 10 personen (of meer) een kaartje koopt, betaal je 12 euro per kaartje ipv 16 voor morgen. Zijn er nog (meer) mensen die morgen naar de Equitana gaan en daar tussen 10 en half 11 verwachten te zijn? Misschien dat we iets kunnen afspreken dat we voor de kassa afspreken om zo te besparen. Tja, je bent hollander of niet! :P

Ik ga morgen ook en we proberen er om 10.00 uur te zijn, maar hoe ga ik jullie herkennen? ;)
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 16-03-11 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 15:01

Megansk schreef:
Citaat:
De meeste spullen als kleding, caps etc is boven, hal 6A (?). Ik heb daar mijn cap gekocht, Casco Champ, in de catalogus word ie voor 179,- verkocht maar ik heb m boven bij een stand, dacht van Waldhausen, voor 140,-. Ik is helemaal blij alleen heb ik m jammer genoeg niet in de kleur die ik zo gaaf vond (zwrt/grijs met paarse bies) want die was daar net niet meer in m. Maar heb nu de chique grijze en zit lekkerrrrr. Diezelfde caps heb je bij Loesdau voor 162,- dus mensen kijk eerst goed rond voor grotere aankopen, t kan zo in prijs verschillen :j ik heb dus mooi 40 euro in mn zak gehouden. Verder heb ik op mn jasje een mooi Arabisch paardenhoofd laten borduren op de achterkant en voorkant een klein eigenwijs ratje :D . Ik ben geslaagd.

Voor degene die het over Kingsland stand had, weet nou effe niet of die in Hal 4 of 2 stond maar wel vlakbij daar.

Voor de Spaanse spullen is vanuit Hal 7 de Galeria oversteken zo Hal 4 in en sta je bij de Barokke paardenafdeling.

Veel plezier allemaal, enne eerst rustig rondkijken voordat je gaat uitgeven :D :D

Waar kun je wat op je rijjasje laten naaien?
Ik wil zo graag gouden randjes rond de kraag en zakken op mijn Kentucky jasje. Anders neem ik die gewoon mee :D

Megansk als je in Hal 7 bij de grote Parelli stand de trap op naar boven gaat zit vrijwel vooraan iemand die kan borduren, naast een stand met allemaal leuke gekleurde sjaaltjes (aan de linkerkant). Doe het wel vroeg anders kan het lang duren. In hal 7 staat ook iemand die kan borduren maar dan moet je eerst een jasje of sweater in die zelfde stand kopen. Dus die zou ik lekker laten gaan.
Succes.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 15:05

heleen88 schreef:
Heeft iemand een idee hoe ik kaartjes via internet bestel?
ik wil graag via giropay doen maar heb geen idee wat ik in moet vullen bij sort code?
en ik neem aan dat ik ze dan gewoon toegestuurd krijg via mail en ze dan uit kan printen?
ik wil ze ook wel aan de kassa kopen maar ben bang voor mega lange wachtrijen,

Wachttijden valt echt reuze mee. Je kan kaarten kopen op parkeerplaats 10 en ook gewoon binnen. Handig als je een koppel kan zoeken voor groepskaarten, scheelt heel veel.

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 15:08

Probeer het topic even bij telezen. Ik ga morgen met vriendinnen :):) .
Ik zie mensen met advies voor een trolley, dat klinkt wel heel handig. Manlief even lief aankijken om die van hem te lenen.

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 15:08

minouesmee schreef:
Hebben ze ook bruine GPA caps? Denk het wel hé. Zoja die moet ik dan hebben. :')

Die moet ik ook echt hebben namelijk! :D

Laureentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 15:09

Ben afgelopen zondag geweest. Heb er 2 Dominick dekens bij, ze waren in de reclame en ze zijn super fijn, een zweetdeken en een cooler. Verder sprinschoenen en een 2 touwen. En dat was het. heb me behoorlijk in kunnen houden. Maar vond het shopgedeelte van rijkleding etc niet zo veel tussen zitten, dan ga ik net zo lief naar de winkel en haal daar het nieuwste.
Voor iedereen die nog gaat, veel plezier

We denken er nu wel over na om een clinic te organiseren met David de Whispelaere. hebben met hem gesproken, hebben hem zien rijden en prijs is goed te doen. Moeten er nog even over denken.

Ratjetoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 15:19

Ben heel benieuwd of ze van Dominick ook zomer- en winterdekens hebben in de aanbieding?

De actie van 3 kingsland rijbroeken voor € 150,- is bij de Kingsland-stand zelf?

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 15:31

Waarschijnlijk wel. Wij kregen zaterdag in elk geval in Hal 1 bij de ingang een foldertje in onze handen gedrukt dat ze bij hun stand een mega sale hielden. :)

Na mijn school geen duits meer gehad en was bang dat ik teveel ging moeten nadenken maar al die duitse hengstenboeken en dvd's kijken heeft toch geholpen om mijn duits op peil te houden. Kon me helemaal goed verstaanbaar maken en niemand die raar keek dus ging maar van uit dat ik geen onzin uitkraamde. Alleen mijn schoenmaat stamelde ik verkeerd uit maar ze begreep me gelukkig wel. :+ Alleen mocht ik telkens bij de stands op draven om iets te vragen al was het maar koffie voor mijn vader. Die kan nl geen vreemde talen en vond het wel handig dat zijn dochter wat duits kan of engels. Nouja geen probleem voor mij zolang het over paarden gaat en niet om sierhoenders want dan zit ik ook in de problemen. :+

KellyDV_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 15:32

Ja, de actie van Kingsland is gewoon bij de stand.
Heb ook gepast, maar omdat ik varkenspootjes heb paste ik nergens in :D.