Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ACSM schreef:Heb de kur gemist...heeft iemand hem opgenomen en is hij te zien op internet??? Ik hoop het...
Topaas schreef:wie heeft er een foto van Anky tijdens de ereronde met dat politiepaard???
_Charlotte schreef:Had ik net die foto opgezocht in t salinero op hol topic
Net te laat.
Maar dit is toch geen politie paard?
Ik zien nml een S&T
Off een politiepaard rijd ook met S&T
Au3 schreef:Topaas schreef:wie heeft er een foto van Anky tijdens de ereronde met dat politiepaard???
Ik heb er helaas geen foto van, maar kan je wel vertellen dat het geen gezicht was !![]()
(dat zonder beugels las ik ook net en was me gisteren idd niet opgevallen, het zag er heel stuntelig uit)
Trouwens de duitse supporters waren wel slechte verliezers, Anky werd uitgefloten en uitgejouwd toen zij tijdens haar ereronde op politie paard langs kwam .![]()
![]()
![]()
De Deen was publiekslieveling en voor de duitse supporters leek wel te gelden; "Als we niet voor een Duitser kunnen schreeuwen, dan maar 2 x zo hard voor een Deen (nooit voor een Hollander)!"
kraal schreef:Begrijpelijk dat ze een zwangerschap probeert te "plannen", maar wat ik dan niet begrijp dat op haar site staat dat er volgende week begonnen word met de maak van een nieuwe kur en deze waarschijnlijk op Jumping Maastricht voor het eerst gereden wordt, ik weet niet of ze bevalling ook zou kunnen "plannen" maar dan kan ze in december toch niet rijden?
daantjuhhh schreef:kraal schreef:Begrijpelijk dat ze een zwangerschap probeert te "plannen", maar wat ik dan niet begrijp dat op haar site staat dat er volgende week begonnen word met de maak van een nieuwe kur en deze waarschijnlijk op Jumping Maastricht voor het eerst gereden wordt, ik weet niet of ze bevalling ook zou kunnen "plannen" maar dan kan ze in december toch niet rijden?
hoe ver is ze dan al??