Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij is echt poepiebraaf.. Wat een lot uit de loterij! 
) maar vinden we eigenlijk beide niet zo leuk, dus morgen hebben we buiten les! Dat pad waar ik op gallopeer, dat is zo'n 2,5 km lang dus gaat de instructrice mee op de fiets en krijgen we buiten les. Dan kan ik ook op buitenrit werken aan zijn scheefheid.

Hij had een goede bodem gelegd voor onze LES! 

Zo dankbaar voor, is ook al mee geweest naar de kliniek toen hij voor kreupelheidsonderzoek moest. Het is echt een vriendin geworden.
Ik help haar weer met vrijheidsdressuur, en hopelijk gaan we binnenkort samen ergens rijden en in de toekomst weekendjes weg met onze knollies! 
Rijden ziet er ook netjes uit! 

Ohja dat hadden we donderdag geoefend!

Maar na even stilstaan ging hij daar ook netjes tussendoor (want waarom zou je even allemaal aan de kant gaan.
)
Lag er bijna naast, maar hij stopte heel snel toen hij voelde dat ik mijn evenwicht kwijt was.
Ik heb een heel grappig filmpje op de GoPro waar je mij hoort sterven van het lachen, ga zo eens wat in elkaar zetten. 

Volgende keer weer wat eerder ingrijpen.
(vertel ik mijzelf altijd als ik weer eens een actie heb of dat paardlief bv uit frissigheid opzij springt.
) ontspannen zitten is de key, dan vang je het ook wel op als er onverwachts wat gebeurd. Ellen_ov schreef:Hahahaha oooh heerlijk lekker knooien.
Ach je valt niet zomaar meer als je enigszins rij ervaring hebt(vertel ik mijzelf altijd als ik weer eens een actie heb of dat paardlief bv uit frissigheid opzij springt.
) ontspannen zitten is de key, dan vang je het ook wel op als er onverwachts wat gebeurd.

prachtige omgeving en wat heeft hij het goed met/bij jou. Hij heeft het echt getroffen.