Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miss_lizje schreef:Ik zelf ga vrijdag pas. Heb wel altijd een zaknote boekje bij om vanalles op te schrijven. We gaan met 4 man en willen dus al wel een beetje target shoppen en als er tijd over is de rest doorkijken. Vandaar dat ik het wel handig zou vinden als ik dat soort informatie op voorhand zou weten.
miss_lizje schreef:Ja, dit word mijn 4de of 5de equitana al, maar we zijn nu met een diverser clubje waarvan er 1 dus al niet voor rijkleiding hoeft te shoppen. Om te zorgen dat iedereen "aan zijn trekken komt" maken we eigenlijk al een plan van tevoren. Mijn oude noteboekje heb ik er ook bij liggen. Sommige stands hebben de zelfde plaats.
miss_lizje schreef:In mijn geval hopelijk een hoop kleding en een nieuwe cap. Maar nieuw setje voor paard mag ook wel en moet nog een goede vliegendeken halen. Speeltje voor paard voor in de paddock echt. Beetje wat gemiddeld Blokker ook mee thuis komt.
Maar we hebben dus ook iemand die alleen maar minipaardjes heeft op een eigen weiland. Die wil weer kijken bij afrastering enzo.
Zo kom je wel overal, maar de tijd om daar rond te lopen blijft een beetje een issue. 2 jaar terug ook bijna echt met de bezem achter onze kont de deur uit gewerkt.
Rena100 schreef:Ik kom er nog niet helemaal uit met die type kaarten die je kan kopen, is een kaartje voor de exhibition nou voldoende om wat shows te kijken en rond te kunnen snuffelen tussen de kraampjes en stands?
Naskapower schreef:suikermeisje schreef:Uhm rijbroek merk... geen idee eigenlijk. Was €50. Bij andere stands was ie €75 of duurder. Dit was een stand boven (dus 6.1, 7.1 of 8.1.). Heel veel geel met een doek waarop stond: jophur of gewone rijbroeken €39,95 en met grip €49,90. 2 broeken 5% korting. 3 broeken 10%.
Dat is Ruiterstad Outlet (Booth 7.1-B16)
Mijn jodphurrijbroeken komen daar ook vandaan.
miss_lizje schreef:In het kader van #dufttevragen.![]()
![]()
Mocht iemand vandaag of morgen gaan zou iemand de volgende dingen kunnen opschrijven voor mij ( en mogelijk andere bokkers)?
* standnummer van de sportbh stand
* standnummer van pikeur outlet
volgens de equitana app is dit waarschijnlijk 8.1-B505 of 12-A28/A29
* standnummer waar de eskadrons cottons redelijk goedkoop zijn
Hall nummers alleen zouden ook al voldoende zijn
Alvast vriendelijk bedankt voor de persoon die hier tijd voor zou willen nemen.
Bagheera_206 schreef:miss_lizje schreef:In mijn geval hopelijk een hoop kleding en een nieuwe cap. Maar nieuw setje voor paard mag ook wel en moet nog een goede vliegendeken halen. Speeltje voor paard voor in de paddock echt. Beetje wat gemiddeld Blokker ook mee thuis komt.
Maar we hebben dus ook iemand die alleen maar minipaardjes heeft op een eigen weiland. Die wil weer kijken bij afrastering enzo.
Zo kom je wel overal, maar de tijd om daar rond te lopen blijft een beetje een issue. 2 jaar terug ook bijna echt met de bezem achter onze kont de deur uit gewerkt.
Hoeveel dagen gaan jullie?
Tilmar schreef:luxje schreef:Heeft iemand een idee of kinderen (leeftijd 3) ook volledig moeten betalen?
Ben nl aan het bestellen, maar kan het nergens vinden
Je weet wel dat er niks aan is voor een 3 jarige? Lopen is geen optie en een buggy ook niet..
Janine1990 schreef:Naskapower schreef:Dat is Ruiterstad Outlet (Booth 7.1-B16)
Mijn jodphurrijbroeken komen daar ook vandaan.
Nice... ga ik even onthouden (proberen), moet echt een of meer nieuwe rijbroeken. Hopelijk is er ook het een en ander met het ouderwetse kuntstleren zitvlak, want die siliconen kan ik niets mee.
Margrietjuh schreef:Lowara schreef:Is er ergens online een show programma te vinden toevallig?
Hier vind je alle thema dagen en programma's: https://www.equitana.com/show_programme_7.html
Wat leuk, al die foto's! Ben echt aan het aftellen tot donderdag![]()
Ben de draad wat kwijt in het topic, maar zitten er hier nog western ruiters die voor donderdag gaan?
Ben ook wel benieuwd naar die aankopen
Bagheera_206 schreef:Mariska, je denkt dat je niets nodig hebt. Net als de vorige keer.
Naath86 schreef:OliLau schreef:Kun je bij de Duitse ticketmaster niet met IDEAL betalen?
Nee alleen met creditcard..
Jinte schreef:Bagheera_206 schreef:Mariska, je denkt dat je niets nodig hebt. Net als de vorige keer.
Ja, hier moet ik toch op terug komen
Teugels! Heb die 2 jaar terug gekocht op Equitana en hoop ze dit jaar te vinden.. Paard ging erop staan dus stuk. Wil nu meteen 2 paar halen.
Waren echt super fijn. Vrij smal, buitenkant van leer en de binnenkant met anti-slip. Was toen €15 voor 1 en €25 voor 2. Mocht iemand ze tegenkomen en willen onthouden welke hal/stand. 2 jaar terug waren er volgens mij ook een hoop bokkers die ze hadden gekocht.