KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lemanthia

Re: KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 16:20

succes met de verhuizing laura!

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 20:54

Franca: Wanneer moet je nu afrijden? :) Komt zeker weten helemaal goed! -Fijn dat het met Mexx zo goed gaat!
Sofie: Welk tentamen heb je volgende week? En wat toevallig! Wij hebben 7 april ook wedstrijd bij ons op stal! :D
Kirsten: Gewoon wegblijven meid, als hij geen moeite voor jou doet jij ook niet voor hem. Dan kan je echt veel beter krijgen! Heb echt respect voor je :(:)
Laura: En? Bevalt het Pim op zijn nieuwe stalletje :D ?

Ahh, mijn moeder liet me vanmiddag schrikken! Mijn konijn mag overdag gewoon los in de tuin rondrennen, en meestal maakt ie daar optimaal gebruik van en rent de hele tijd heen en weer. Kwam mijn moeder naar boven 'Denice, ik kan Di (konijn) nergens vinden..' dus ik in paniek naar onder, mijn stiefvader was ook al aan het zoeken, loop de tuin in zit ie gewoon achter een plantje :')

En ik kijk net naar foto's van toen ik begon met Prosje leasen en foto's van 1 maand zoiets geleden, zijn nek is gegroeid! En zijn rug is eindelijk ook weer spieren aan het kweken! yay! http://img29.imageshack.us/img29/1413/s ... 0at905.png

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 22:56

Pimmetje vind het super^^
Hij heeft er een paar vriendjes bij:D en de mensen daar zijn ook super aardig morgen gaan we even door de bak stappen. Vandaag heeft hij lekker buiten gestaan met de andere.

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 17:00

@Denice: ik heb dinsdag aardrijkskunde en wiskunde en vrijdag heb ik scheikunde en Frans mondeling. Als maandag voorbij is ben ik blij :P Haha :') Kan me wel voorstellen dat je even schrikt. Pros ziet er goed uit :j
@Laura: mooi dat Pim het leuk vind op z'n nieuwe stal +:)+

Hoi :wave:
[RIJ-ITP] Da Vinci (van Gogh x Kigali) @ work O:)

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 19:06

Laura: Fijn dat Pim het naar zijn zin heeft!
Sofie: Vond ik ook! Nu zijn rug nog spieren bijkweken, maar dat gaat (hopelijk) goedkomen want hij is eindelijk aan het loslaten! En ik ga een kijkje nemen! :)

Vrolijk Pasen trouwens iedereen! *\o/* :D

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 20:26

Hallo dames :D vrolijk Pasen ;)

Ben weer in het land en wat is het koud hier :brr: ff 30 graden verschil. In Egypte was het steeds boven de 30 graden dus dit valt vies tegen die kou. Had gehoopt dat het beter was als ik terug kwam, maar helaas :( Maar de vakantie was heerlijk!!!!
Morgen eindelijk naar monster Cavella, eens kijken wat ze doet. 2 stalgenoten hebben haar gereden, ofja poging tot wat niet goed is gegaan: rodeo, valpartij..... Ze heeft zich heerlijk misdragen -O-

Zo snel als ik tijd heb, probeer ik bij te lezen en te antwoorden!!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 20:38

Wat klinkt dat lekker zeg,
Snap best dat het hier dan vies tegen kan vallen. Ieks je paardje vond de bijrijdsters niet leuk.

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 20:41

dan is het idd koud hier :p
hoop dat je paardje bij jou wel weer braaf is

heb vanmorgen een heerlijk buitenritje gereden

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 21:44

Ooh lekker! 30+ graden.. het heeft hier gisteren nog lichtjes gesneeuwd dus bereid je maar voor :brr:
En succes met Cavella haha!

@Lemanthia: Lekker buitenrijden! Was vorige week ook geweest (toen de zon scheen) nu is het hier veelste koud ervoor!

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 16:22

@Soraya: dat is wel een betere temperatuur dan hier! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad :D
@Lemanthia: lekker naar buiten geweest :D
@Denice: hier sneeuwde het ook nog gisteren :brr:

Wat is het rustig hier!
Pff, de hele dag zitten leren, ben er nu wel een beetje klaar mee :P Maar als morgen voorbij is ben ik blij, heb dan m'n moeilijkste toets gehad :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 16:32

Succes alvast,
Haha biks en bytes hebben jullie daar al gekeken?

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 16:33

Ik heb het gezien, kan er alleen niet opkomen omdat ik onder de 18 ben :') :+ Vind het wel goed bedacht!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 16:35

Haha het is wel leuk haha

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 16:37

Kan me voorstellen! Kreeg ook al een berichtje van een vriend van me, die wel een op tweakers zit met de vraag of dit niet dat forum was waar ik wel eens op zat :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 16:39

Hahahaha

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 16:40

Hoe is het met Pim op z'n nieuwe stek? Bevalt het?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 16:56

Jaa met pim is het goed,
Jaa hij vind het wel leuk denk ik haha. Hij is veel vrolijker en gelukkige hij is opgeknapt.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 18:40

:wave:
Allemaal lekker lang weekend gehad? Morgen weer hard aan de bak :+

lrtj: fijn dat Pim het zo goed naar zijn zin heeft op de nieuwe stal!

Succes alvast met je toetsen Sofie :)

Ohhh dat is een omschakeling SRY :D goede vakantie gehad?

Lekker lemanthia, buitenritje, was het heerlijk weer voor iig :j

Gisteren weer wedstrijd gehad met Gadget en hij was weer heerlijk relaxed! Ik ben zo ontzettend trots op hem, heb werkelijk nog nooit zo'n fijne, rustige wedstrijd op hem gereden. Het was altijd stress inclusief de snelste tijd :D

Ook grappig om te zien dat er nu vooral op mijn protocol staat: meer impuls en actiever :+ maar dat komt wel! Nu de rust er (eindelijk) in zit, moet ik zelf wat meer durven rijden tijdens de proef. Maar we mochten niet klagen, weer met een winstpunt naar huis :)

Heb trouwens vandaag ook de Fairfax singel besteld, ik was overtuigd na jouw verhaal Myour :D Ben erg benieuwd!!

Vandaag lekker rustig aan gedaan en vriendje was mee om foto's te maken, zitten een aantal erg mooie tussen! Hieronder een foto'tje <3

Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 19:15

Ahww dat koppie,
Mijn paard vermaakt zich op stal. En hij heeft een vriendje^^
Afbeelding

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 19:27

Hij heeft al buddies gemaakt lrtj!

Hmm probeerde nog m'n post te wijzigen om wat foto's toe te voegen, maar dat kan al niet meer :+
Hier nog twee foto'tjes:

Afbeelding

Op de een of andere manier blijft deze liggend.... :+
Afbeelding

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 20:22

Leuke foto's zeg Sizzy! En wat fijn dat hij al vriendjes heeft Laura!

Ongeluk komt in meervoud zeggen ze toch altijd? Echt bij mij wel op het moment. Ik ben gister door mijn eigen hond gebeten doordat iemand zijn hond niet bij kon houden. En echt flink gebeten, nu aan de anti biotica, flink pijn en in het verband. Zijn kies zat in mijn hand, kon me pees zo zien lopen. Er is gelukkig niks kapot qua zenuwen/pezen. En nog het ergste van alles, die man van die andere hond stond er gewoon bij te lachen en hoopte dat ik nog een keer gebeten werd. Mijn poedersuiker honden moesten onderhand maar is een keer afgemaakt worden, we moeten oprotten uit het dorp en toen hij kwaad werd zei hij dat hij over me heen wou pissen.. Ik heb ook aangifte gedaan, ik heb nu letsel opgelopen doordat hij zijn hond niet bij hield terwijl ik die van mij vast had! En dan al die bedreigingen.. Hij weet dat onze honden niet samen kunnen en alsnog doelbewust het opzoeken. Ga de kosten dus ook op hem verhalen. Hij heeft daarnaast mij en mijn moeder en broer nog is bedreigd maar daarna wel heel zielig 2x de politie opgebeld om aangifte te doen omdat wij hem zouden hebben bedreigd?! Hoe bedoel hij schijt in zijn broek? Die man is echt niet goed in zijn kop. Politie komt binnenkort langs, voel me echt niet veilig meer nou. Straks doettie me nog wat of zorgt hij er weer voor dat het fout gaat! Was gelukkig een getuige erbij toen het gebeurde. Ja ik ben ook aardig me slof geschoten, vind je het gek als ik al 3 had geroepen roep je hond bij je, hou hem bij! Hij wist dat het fout ging. Doelbewust opgezocht dus. Hij gaat aan het gas.

Dan het volgende drama.. Ik heb gister een mail van sil gekregen, alles wat ik wilde horen stond erin. Maar me vertrouwen is weg en weet niet wat ik ermee aan moet.. Straks zijn het weer alleen maar woorden.. Ik wil hem horen, maar weet niet meer wat ik moet zeggen. Agh het zal vanzelf wel op zijn pootjes vallen denk ik dan maar..

En weer wou ik deze week me paarden oppakken.. Gaat hem nu dus ook niet meer worden zucht, ben vervloekt volgens mij haha!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 20:46

Jeetje kirsten het is niet jou maand.
Ik ben benieuwd wat de politie gaat doen.
En sja wat je ex betreft ik zou hem negeren niet banketstaaf maar het is beter.

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 08:52

Nou Dames er is bij mij een behoorlijke kogel door de kerk.

Ik stop met het leasen van Vonnie. Veel twijfel en verdriet geweest, toch twee jaar al mijn tijd energie en geld in haar gestoken om er het beste van te maken. Ik heb een weg vrij gemaakt waar ik nooit over had durven dromen. Maar het verhaal houd hier voor ons samen op. Ik heb geluk dat ik niet vandaag op morgen weg hoef. En zal de komende weken ook nog gewoon bij haar zijn ivm gemaakte afspraken. Maar het echte leasen stopt.

Nadat ik mijn verhaal deed aan mijn instructrice heeft zij gelijk haar paard aangebonden om te gaan rijden. Voelt op dit moment heel dubbel. Maar ik kan niet stoppen met paardrijden dus het aanbod met beiden handen aangepakt. En toen we over wat afspraken hadden kwamen daar paar super woorden voor bij. Als jullie er dan klaar voor zijn mag je met haar gaan starten en mee naar je knhs kamp. pff mijn emoties zitten in een achtbaan.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 09:00

Oei wat een moeilijke keus manja,
Ik had hem niet durven maken. Wat lief dat zij haar paard aanbied. Toen ik het las schrok ik even dat je niet mee ging.
En misschien een hele stomme vraag, maar vanwaar die keus? Je hoeft niet te antwoorden en als je wil antwoorden mag het ook via pb.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 09:03

Manny :(:) Dat lijkt me een heel moeilijke beslissing, maar zo te horen helemaal overwogen en sta je achter je keuze. Wat fijn dat je direct aan de slag kunt met het paard van je instructrice (ondanks het dubbele gevoel!).