Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
eigenwijs! alleen op hele hete dagen gaat ze in het zand rollen, maar anders nooit! In de paddock vindt ze meestal toch niet veel aan, dus grazen en wandelen is ook prima
maar een paddock vind ze echt niks aan
, zaterdag had ik haar er even op gezet, ze stond maar wat stom te kijken, na 5 minuten pakte ik het halster en ze kwam meteen aangedraafd zo van eindelijk van de paddock af XD 

Nibbit schreef:Ik vind het toch niet kunnen hoor, maar ieder zn mening
Ben geen 24/7 weidegang-mens maar een paar uurtjes buiten is toch wel minimaal. Ik denk niet dat ik mn paard blij maak met een week op stal

Jakizi schreef:Ga je ook fee?
Nog ff een vraagje aan mensen die eerder naar een allround week zijn geweest.
Nu is het zo dat als ik kijk op de lijst heel veel dressuur ruiters zie of B springers, nu les ik wel vaker met b of L springers en werken we aan de basis.
Nu is het niet datum me te goed voel ofzo maar spring nu Z en wil als ik voor zo'n week betaal wel op mijn eigen niveau kunnen rijden.
Zijn er in de allround week dus wel meer "springruiters"

listiglistje schreef:CleovG schreef:Sorry dat ik zo binnen kom vallen. Maar dit topic is zo groot en ik heb nu even geen tijd om alles door te bladeren. Kan er al ingeschreven worden, of is er al bekend wanneer dit kan?
7 januariGezellig Cleo als je er weer bij bent!