[Deel 2] MacRider Cup 2012, Wie doet er mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 21:25

Soophia schreef:
Op http://www.paardenpicture.com zullen de foto's weer verschijnen die door mij gemaakt zijn gisteren.
Om een kleine indruk te geven:
[EV-ITP] MacRider Cup finale te Gameren

Verder weet ik niet wie de andere waren, en Gianti hierboven heeft zich ook gemeld voor gemaakte foto's las ik :)

Wanneer alles op paard en picture verschijnt weet ik niet, ik dacht vandaag maar miss is dat verlaat?

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 13:37

xsuzannexx schreef:
Was zejer een leuke dag. Jammer dat we weinig aan onze coach hebben gehad. 3/7 lessen gehad...
En we waren 2e dus niet naar andere mensen kunnen kijken. En ze was de weg kwijt. Ze gallopeerde aan terwijl ze moest wijken... Maar er werd vertelt dat er wel 1000 mensen zouden komen en tv en alles. Maar weinig van gezien. Vond wel dat ze erg grote praat hadden. Maar dat ik er weinig van gezien heb...

3/7??? jeetje, dat is niet best. Maar als je als 2e moest starten, had je Alex als coach. Die gaf toch bijna elke week les op dinsdagavond?

Ik ben nu de foto's op Paard&Picture aan het zetten van de combinaties. Verslag en de uitslag staat inmiddels op de website. Ook heb ik een filmpje van de ochtend gemaakt. Die vind je hier: http://www.youtube.com/watch?v=PP3QZiod9vs

Video van de finale zelf ben ik nog aan het uploaden. Is sinds 7.15 uur bezig en zit nu op 59% !!! :+ Dus ik gok dat die vanavond pas klaar is.

Ik vond het overigens een erg leuke dag! Alle kampioenen, gefeliciteerd! :)

snoeppig

Re: [Deel 2] MacRider Cup 2012, Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 10:00

Ik denk wel dat MR negatief commentaar krijgt over het feit dat ze nu nog 3 combinaties hebben toegevoegd aan het MR team. Wel super leuk voor die drie mensen maar wel banketstaaf voor de overige finalisten.....

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 10:09

Degene met wie ik mee was, hoort bij de 3 combinaties :) Gun het haar echt en uiteraard de andere ook!

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:48

Ik weet wel zeker dat er negatief commentaar gaat komen, zelfs ook al voorbij zien komen. En helemaal terecht vind ik!! Ik ken er ook 1 van de 3 maar dan nog vind ik dit alweer een actie wat niet kan :n

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:13

Wat hebben ze veranderd dan?
Heb het niet mee gekregen

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:16

Iedereen is negatief tot ze zelf bij die laatste 3 hadden gezeten. Dan zou je ze niet horen.. Is toch juist leuk voor hun.

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:45

Ik zeg niet dat het niet leuk is voor hun maar ik vind het niet kloppen!!!! Niet fair tegenover de anderen! Waarom zijn de finales dan geweest??

@Thirza zoals hun schrijven:

Naar aanleiding van het grote succes op Zaterdag 25 Augustus in Gameren, waar de 5 winnaars van de MacRider Cup 2012 bekend zijn geworden, heeft de organisatie besloten tot het toetreden van 3 extra ruiters binnen het MacRider Talenten Team

Op basis van inzet, doorzettingsvermogen, uitstraling en rij technische kwaliteiten hebben zij deze nominatie verdiend.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 23:27

Is toch leuk, zie het Als een 2de kans... ;)

Tuurlijk is het raar voor de gene die wel gewoon door waren... Maargoed, besloten is besloten (beetje gemeen t nu toch maar weer terug te draaien omdat bokt het er niet mee eens is :') )
En jullie zullen ook wel eens een proef hebben, die gewoon echt niet gaat (of een les, of een dag) Tja, als t normaal wel altijd goed gaat... Dan ben je ook blij met een 2de kans neem ik aan?!

Ja. Het is een vreemde wending, maar ik gun het die 3 van harte!

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 01:39

dat zeg ik toch ook, ik vind het erg leuk voor die 3, maar vind ik het kloppen vanuit de organisatie?? Nee :n

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 08:36

Ik ga er binnenkort een artikel over publiceren waar het een en het ander wordt uitgelegd. Want een uitleg is naar mijn idee wel nodig. Als je namelijk hoort wat de achtergrond is, snap je het wel. Zonder die uitleg kan ik mij voorstellen dat je er een beetje een vreemde nasmaak aan over houdt. Ik keek er zelf ook van op. Als de communicatie ook iets anders was verlopen, was het bericht ook anders overgekomen.

abcde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 11:33

connepon85 schreef:
Ik ga er binnenkort een artikel over publiceren waar het een en het ander wordt uitgelegd. Want een uitleg is naar mijn idee wel nodig. Als je namelijk hoort wat de achtergrond is, snap je het wel. Zonder die uitleg kan ik mij voorstellen dat je er een beetje een vreemde nasmaak aan over houdt. Ik keek er zelf ook van op. Als de communicatie ook iets anders was verlopen, was het bericht ook anders overgekomen.

kan me niet voorstellen dat er een uitleg voor het aanstellen van de drie andere binnen het team.
Ze hadden beter gewoon vanaf het begin af aan zelf de beste kunnen kiezen.
Kennelijk waren ze teleurgesteld dat die drie niet de beste waren die dag!
en hebben ze zo als nog in het team!

Nu is de hele "competitie" eigenlijk beetje een aanfluiting :+
Neemt niet weg dat ik het top vind voor die drie ruiters!! waar ik er eentje goed ken! ;)

Mootje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 17:15

Wat is er dan gebeurd????
Welke 3 ruiters zijn er toegevoegd??

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 17:16

Robin van Lierop
Linda Lammers
Jacobine Dijkshoorn

Edit: mijn foto's komen eraan, moet eerst even iets belangrijks voor school doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 19:53

abcde schreef:
connepon85 schreef:

kan me niet voorstellen dat er een uitleg voor het aanstellen van de drie andere binnen het team.
Ze hadden beter gewoon vanaf het begin af aan zelf de beste kunnen kiezen.
Kennelijk waren ze teleurgesteld dat die drie niet de beste waren die dag!
en hebben ze zo als nog in het team!

Nu is de hele "competitie" eigenlijk beetje een aanfluiting :+
Neemt niet weg dat ik het top vind voor die drie ruiters!! waar ik er eentje goed ken! ;)

Hier ben ik het wel mee eens!

En waarom die 3 dan wel, en sommige anderen niet, want meer zeer goede amazones bij!

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 19:58

Ik kijk hier eigenlijk al helemaal niet meer van op bij Mac Rider. Ze doen gewoon waar ze zin in hebben. En draaien de regels dan zo dat ze dat ook kunnen doen. Niet dat ik het deze mensen niet gun. Maar heb dan wel zoiets van doe ze dan ook allemaal.

nienkefandeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 21:44

Het blijft een wassen neus deze MacRiderCup......