lisaislisa schreef:Ik denk dat ik zo even met Daisy (hondje) ga wandelen, ja in het slechte weer
Weegt-ie wel meer dan 10 kilo? Anders waait-ie weg.

SLS_Focus schreef:Pff ik heb mn 5e hartverzaking voor vandaag hoor!
1. opgeven zelf om half 7 .
2. toen ik mail kreeg van hotmail dat het fout was gegaan.
3. dat ik mail kreeg en dat het reclame van bol.com bleek te zn inplaats van knhs
4. dat ik perongeluk de datum had opgeschreven inplaats van welk kampding ik wou
5. was net; ik zit met me rug tegen het raam aan, klopt der iemand op het raam. Nou toen schrok ik me al de paasei, toen was het nog politie ook dus schrok ik nog meer, vooral omdat me ouders weg zijn in de auto met dit weer. Nou toen open doen, bleek onze schutting helemaal om te liggen half over de weg, en dat het voor het donker proberen om het te fixen omdat ze der anders tegenop rijden
. OOK DAT NOG nu tril ik nog meer man jeetje
Arme Sanne.

SLS_Focus schreef:Lianne; Lief! Leuke poown heb je trouwens! Jij bent vorig jaar ookal gwst zie ik? Mag ik je pben met een paar vragen
?
fieke_viva haha snap ik, ook heel leuk!
Ik ben in 2010 geweest. ;D
bente_ schreef:Zo ik heb Silly net even gereden. De bak is nog droog. Dus zo weer paardjes naar buiten gooien.en dan de Knhs afwachten.
Lucky you.

Suprice_Iris schreef:Hebben jullie de paardensport bij de post gehad? Ik niet
Die komt altijd op vrijdag toch?
wake_up schreef:nog niemand heeft een mail. en vorig jaar werden wel mensen op de dag van opgave al gemailt,
maar geloof dat de knhs er vandaag niet zo snel mee is..
Ze hebben last van het weer, laten we het daarop houden.
. OOK DAT NOG nu tril ik nog meer man jeetje
! Jij bent vorig jaar ookal gwst zie ik? Mag ik je pben met een paar vragen
?
en dan de Knhs afwachten.