Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tendance schreef:Ja dat komt wel goed. Ik leg het gewoon nog beter aan Anouk uit en laat haar oefenen met luisteren, dan komt het vast ook wel goed.
Normaliter loopt het paard Z dressuur en heeft tot nu toe ook geen last meer gehad, maar zoals de veearts zei: Je weet maar nooit!!!
Twilight1 schreef:wat een moeilijkheden zeg,
mijn paard kan naast iedereen, eet alles en kan gewoon op stro haha, we houden het makkelijk..
ik zou het leuk vinden als mijn paard een vriendje vind waar hij misschien wel samen mee in de paddock kan aangezien je dan met zoveel 2 paddocks moet delen.. mijn paard kan met iedereen om maar is jong en wil spelen (lees:spelend happen) maar als het andere paard daar niets van aantrekt dan stopt die ook
en heeft elke stal een luik?
Twilight1 schreef:wat een moeilijkheden zeg,
mijn paard kan naast iedereen, eet alles en kan gewoon op stro haha, we houden het makkelijk..
ik zou het leuk vinden als mijn paard een vriendje vind waar hij misschien wel samen mee in de paddock kan aangezien je dan met zoveel 2 paddocks moet delen.. mijn paard kan met iedereen om maar is jong en wil spelen (lees:spelend happen) maar als het andere paard daar niets van aantrekt dan stopt die ook
en heeft elke stal een luik?

)

USHIxLIEFDE schreef:Ja maar dat zit net in de week dat ik geen vakantie heb :S ik heb pas 16 juli vakantie..
M_D_H schreef:nee die is precies een week eerder
zit je op de middelbare?
in de laatste week heb je vaak al vrij en hoef je alleen maar je rapport op te halen...
dan kun je makkelijk gaan
Dit jaar m'n boeken niet eens gelijk met de rest op gehaald, omdat we stallen aan het kijken waren die dag 
Heb er 1 keer een ruin bij gezet en dat was wel beetje dominante, maar die was wel erg onder de indruk.. Courtje werd nog 10 cm groter met het nekkie erop en hij ging zweven..... Hij was nogal imponerend..
En ging niet echt in gevecht, maar uiteindelijk stond de andere ruin binnen 5 minuten 5 keer te poepen achter elkaar op dezelfde hoop en daarna is ie naar de andere kant van de weide gegaan en hebben ze elkaar niet meer op gezocht
Hij staat momenteel ook gewoon apart en dan spelen ze gewoon onder het hek door, er gewoon doorheen, of er boven. Gewoon lekker happen enzo, of samen gras eten in de weide is ook favoriet
JoycexLynn12 schreef:Tendance schreef:Ja dat komt wel goed. Ik leg het gewoon nog beter aan Anouk uit en laat haar oefenen met luisteren, dan komt het vast ook wel goed.
Normaliter loopt het paard Z dressuur en heeft tot nu toe ook geen last meer gehad, maar zoals de veearts zei: Je weet maar nooit!!!
Dat kun je inderdaad het beste doen.. en in geval van nood kan er altijd een dierenarts bij komen!