Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
minouesmee schreef:Dankje QueenD!
Ze waren rond de 160 toch of lees ik dat verkeerd? Nou dan moet ik hem helemaal hebben!
Janneke_Tri schreef:bianca1980 schreef:JANNEKE @ er staat een stand met alleen maar zwepen, dus lijkt me dat daar voor jou wat tussen zit, gezien de exclusiviteit van deze stand zal het denk ik wel wat kosten....
ik ben er t hele weekend, dus kan op de laatste dag lekker afdingenen er zullen wel meer stands met deze zwepen zijn denk ik
colette_007 schreef:minouesmee; je bedoeld gpa caps? ik ben bijna overal geweest (incl de 'merken' hal met o.a. stubben casco etc) maar heb om eerlijk te zijn nergens gpa gezien, wel charles owen en heeeeel veel casco.
Trouwens was wel een gaaf idee iemand had een casco gekocht en was erna naar die spuiter geweest (die paarden etc op je mobiel kan spuiten) en had cap helemaal laten spuiten naar eigen wensen incl naam enzowas wel heel gaaf ondanks dat ik casco uh lelijk vind
Citaat:De meeste spullen als kleding, caps etc is boven, hal 6A (?). Ik heb daar mijn cap gekocht, Casco Champ, in de catalogus word ie voor 179,- verkocht maar ik heb m boven bij een stand, dacht van Waldhausen, voor 140,-. Ik is helemaal blij alleen heb ik m jammer genoeg niet in de kleur die ik zo gaaf vond (zwrt/grijs met paarse bies) want die was daar net niet meer in m. Maar heb nu de chique grijze en zit lekkerrrrr. Diezelfde caps heb je bij Loesdau voor 162,- dus mensen kijk eerst goed rond voor grotere aankopen, t kan zo in prijs verschillenik heb dus mooi 40 euro in mn zak gehouden. Verder heb ik op mn jasje een mooi Arabisch paardenhoofd laten borduren op de achterkant en voorkant een klein eigenwijs ratje
. Ik ben geslaagd.
Voor degene die het over Kingsland stand had, weet nou effe niet of die in Hal 4 of 2 stond maar wel vlakbij daar.
Voor de Spaanse spullen is vanuit Hal 7 de Galeria oversteken zo Hal 4 in en sta je bij de Barokke paardenafdeling.
Veel plezier allemaal, enne eerst rustig rondkijken voordat je gaat uitgeven![]()