Equitana 2011

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 10:33

Hebben ze ook bruine CPA caps? Denk het wel hé. Zoja die moet ik dan hebben. :')

bloem79

Re: Equitana 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 10:42

Ik ga morgen
Heb er echt veel zin in

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 10:43

minouesmee schreef:
Hebben ze ook bruine CPA caps? Denk het wel hé. Zoja die moet ik dan hebben. :')

Daar zijn er zat van maar boven, Hal 6A, is het meeste te vinden op dat soort spullen. Gewoon even goed zoeken. Succes.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 10:44

Dankje QueenD! :D
Ze waren rond de 160 toch of lees ik dat verkeerd? Nou dan moet ik hem helemaal hebben!

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 10:48

minouesmee schreef:
Dankje QueenD! :D
Ze waren rond de 160 toch of lees ik dat verkeerd? Nou dan moet ik hem helemaal hebben!

Dat waren de Casco caps, daar was ik echt naar opzoek, model Champ. En die was bij de Loesdau stand 162 euro en bij Walshousen had ik m voor 140 euro. In de catalogus staat ie voor 179,- Heb dus wel gemazzeld mag ik zeggen. Maar wat de GPA's kosten weet ik niet, heb ik ook niet op gelet. Dr zullen best dikke verschillen zijn.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 10:50

Oja en als je boven aan het winkelen ben en hoort een hoop gebrul.........de mannen van Hyporama :') :')

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 11:02

minouesmee; je bedoeld gpa caps? ik ben bijna overal geweest (incl de 'merken' hal met o.a. stubben casco etc) maar heb om eerlijk te zijn nergens gpa gezien, wel charles owen en heeeeel veel casco.

Trouwens was wel een gaaf idee iemand had een casco gekocht en was erna naar die spuiter geweest (die paarden etc op je mobiel kan spuiten) en had cap helemaal laten spuiten naar eigen wensen incl naam enzo :) was wel heel gaaf ondanks dat ik casco uh lelijk vind :o

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 11:08

Janneke_Tri schreef:
bianca1980 schreef:
JANNEKE @ er staat een stand met alleen maar zwepen, dus lijkt me dat daar voor jou wat tussen zit, gezien de exclusiviteit van deze stand zal het denk ik wel wat kosten....

ik ben er t hele weekend, dus kan op de laatste dag lekker afdingen :D en er zullen wel meer stands met deze zwepen zijn denk ik :j

zo een als deze stand is er maar 1 van, zwepen liggen allemaal horizontaal in een vitrine.

_Joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 11:11

colette_007 schreef:
minouesmee; je bedoeld gpa caps? ik ben bijna overal geweest (incl de 'merken' hal met o.a. stubben casco etc) maar heb om eerlijk te zijn nergens gpa gezien, wel charles owen en heeeeel veel casco.

Trouwens was wel een gaaf idee iemand had een casco gekocht en was erna naar die spuiter geweest (die paarden etc op je mobiel kan spuiten) en had cap helemaal laten spuiten naar eigen wensen incl naam enzo :) was wel heel gaaf ondanks dat ik casco uh lelijk vind :o

Ah was er wel charles owen :D? of was dat die namaak?

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 11:13

Weet toevallig iemand hoe duur de springschoenen met bont zijn? Zijn ze in nog meer kleuren dan bruin?

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 11:14

Ben ook benieuwd of er ook MH te koop is

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 11:19

heel veel uvex was er :j

de sprinsgchoenen heb ik 23 euro betaald voor die met bont, 18 euro zonder bont, maar je moet uitkijken want er zijn nog stands, maar daar zijn ze 2 euro duurder. wit en zwart heb ik ook met bont gezien, zonder bont zijn er meer kleuren (bruine en beige en blauw geruite bv)

Valencia2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 11:27

Ben ook weer terug....veeeel teveel geld uitgegeven. Waren bepakt en bezakt. Duur weekendje dus, maar oh zo leuk. Was maandag wel lekker rustig overigens. Dat vroegere bijrijdster vorige week heeft afgezegd was het beste ooit, want heb er nu nog een leuke vriend aan over gehouden ook naast alle leuke paardenspullen.

Ik zocht een mooie bruine cap Halorider pluz, maar was nergens te vinden, ook geen gpa. Bijna alleen Uvex en Casco gezien en die vind ik persoonlijk niet mooi zitten bij mij.

Allemaal nog veel succes en plezier.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 11:35

Die halorider pluz is alleen op internet te koop. Ik heb hem ook! Super fijn ding!
Via een bokker gekocht en anders is hij maar bij 2 of 3 internet winkels te krijgen in NL

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 11:50

C_Star: 23 of 25 euro (zijn 2 stands) ze zijn er nog wel maar toen ik er was had ik de laatste L (normale maat) hing nog xl en xxl ze hebben oko bruine leren zonder bont die zijn geloof ik 20,- en nog wel in veel maten.

Jovy_: er waren 'namaak' (maar leken heel echt alleen hadden diamantjes aan achterkant) en er was ook een stand met 'jacht' kleding etc en die hadden een paar echte bij :)

_Jessie: MH had ook een stand heb ik van een afstand gezien :)

MelanieB: Afbeelding

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 11:52

Uvex caps waren die normale prijs net als hier of niet ?

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 11:57

Yeah :D Hopelijk heeft MH ook de handschoenen liggen die ik nodig heb :D Top!
Erg gaaf hoofdstel Colette! Zijn zulke beugels nou fijn om mee te rijden?

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 12:00

_Jessie; ja ik gebruik ze voor spring/cross heb door het 'korte' zitten vaak last van knieen. Had eerst het GPG veersysteem (heel duur) alleen die vloog boven de hindernis kapot (en dus beugel vloog weg) levensgevaarlijk komt er niet meer in :p Ik heb nu deze, niet de dure van 135,- er was een stand met nederlander (boven) die een heel rek met bitten heeft en deze beugel (in het grijs) heeft hangen in dat rek... Dan moet je vragen of hij die ook nog in het zwart heeft (dit zijn namelijk de 'echte' maar mag hij niet verkopen in de stand want er zit pattend op, maar hij heeft ze wel bij). Als je voelt aan de buigzaamheid van de grijze (heeeeel stroef) en deze (soepel) merk je ook dat deze anders is (en hetzelfde voelt als de sprengers a 135,-) terwijl deze 35,- zijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 12:09

Citaat:
De meeste spullen als kleding, caps etc is boven, hal 6A (?). Ik heb daar mijn cap gekocht, Casco Champ, in de catalogus word ie voor 179,- verkocht maar ik heb m boven bij een stand, dacht van Waldhausen, voor 140,-. Ik is helemaal blij alleen heb ik m jammer genoeg niet in de kleur die ik zo gaaf vond (zwrt/grijs met paarse bies) want die was daar net niet meer in m. Maar heb nu de chique grijze en zit lekkerrrrr. Diezelfde caps heb je bij Loesdau voor 162,- dus mensen kijk eerst goed rond voor grotere aankopen, t kan zo in prijs verschillen :j ik heb dus mooi 40 euro in mn zak gehouden. Verder heb ik op mn jasje een mooi Arabisch paardenhoofd laten borduren op de achterkant en voorkant een klein eigenwijs ratje :D . Ik ben geslaagd.

Voor degene die het over Kingsland stand had, weet nou effe niet of die in Hal 4 of 2 stond maar wel vlakbij daar.

Voor de Spaanse spullen is vanuit Hal 7 de Galeria oversteken zo Hal 4 in en sta je bij de Barokke paardenafdeling.

Veel plezier allemaal, enne eerst rustig rondkijken voordat je gaat uitgeven :D :D

Waar kun je wat op je rijjasje laten naaien?
Ik wil zo graag gouden randjes rond de kraag en zakken op mijn Kentucky jasje. Anders neem ik die gewoon mee :D

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 12:12

Ik ga morgen heen we gaan om 7.00 weg en overnachten in de bredeney hotel 800 meter van de beurs en dan gaan we vrijdag ook nog heen.

Ik heb al een klein lijstje gemaakt.
Himalay blokken,
halster,
roeckls handschoenen
zoek naar goede stal/ rijschoenen
kijk ook nog even naar een leuke frontriem en sjabrak.

Je kan toch geld pinnen op de beurs zelf? Ik weet bij bepaalde kraampjes. Maar kan het ook bij een pinautomaat om geld bij te pinnen.

_Joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 12:13

colette_007 Oh die met diamantjes vind ik juist heel leuk :D!
Gave aankopen hoor, je hoofdstel ziet er heel stoer uit!

Die beugels zijn idd heeeel fijn, heb de echte van sprenger, merk ook duidelijk verschil. :)
Denk dat ik ze ook nog maar haal voor me zwarte zadel, ga ik ook voor die van 35 euro! :D

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 12:33

35 euro is niet veel mee, als ik wat korter zit krijg ik last van mn enkels ipv knieen (enkel blessure)

heleen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 12:51

Heeft iemand een idee hoe ik kaartjes via internet bestel?
ik wil graag via giropay doen maar heb geen idee wat ik in moet vullen bij sort code?
en ik neem aan dat ik ze dan gewoon toegestuurd krijg via mail en ze dan uit kan printen?
ik wil ze ook wel aan de kassa kopen maar ben bang voor mega lange wachtrijen,

livvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 12:52

Ik ben gisteren geweest, heb alleen niks van mijn lijstje kunnen vinden of in ieder geval niks geschikts -O- wel nog wat andere dingen gekocht..
Was ook helemaal gaar van zo'n dag slenteren.. zag door de bomen het bos niet meer op een gegeven moment, haha

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 12:53

_Jessie: ze ontlasten enkel-knie-heupgewricht. Ik heb met name last van knieen en met die een stuk minder :).
_Joyy: diamantjes waren ook leuk, maar waren wel 'nep' CO :p ik heb al een echte :D hoofdstel net ingevet, fijn leer, nu even wachten op mijn WW frontriem :) want deze is echt afschuwelijk ;)