Wacht ff, deze foto is van zijn rechterkant genomen, toen galopeerde hij dus terug naar zijn rijmaatje.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Josfoto schreef:Ga je dit jaar weer naar het Haflingerweekend?Carolien007 schreef:Vandaag begon onze rit erg slecht. Omdat paard van rijmaatje nog steeds niet goed loopt zijn we vandaag alleen gegaan. Dat vodn Annebel echt niet leuk. Ze wilde maar alles wat ze tegenkwam inhalen en begon echt te drammen. Dit heeft ze al heel lang niet meer gedaan. Op een gegeven moment kwam ik iemand tegen waarmee ik ben op gaan rijden en toen was het ergste van Annebel ook voorbij en werd ze rustiger, dus toch nog lekker gereden. Morgen nemen we de kleine ook maar weer mee zodat Annebel ook wat meer kan genieten en niet steeds het idee heeft dat ze alleen wordt gelaten.
Horseware schreef:Josfoto: ik kom toch even klagen![]()
In Kootwijkerbroek hebben we alle dagen van de vierdaagse gereden; je hebt ons 0x gefotografeerd.
In Epe hebben we tot nu toe alle dagen gereden; je hebt ons 0x gefotografeerd.
Ik had zo graag een paar foto's van je gekocht, maar we staan er nergens op
Horseware schreef:Josfoto: ik kom toch even klagen![]()
In Kootwijkerbroek hebben we alle dagen van de vierdaagse gereden; je hebt ons 0x gefotografeerd.
In Epe hebben we tot nu toe alle dagen gereden; je hebt ons 0x gefotografeerd.
Ik had zo graag een paar foto's van je gekocht, maar we staan er nergens op
LisaB schreef:Ah die jongen op de fjord reed net achter mij!! Waar is mijn foto![]()
Wacht ff, deze foto is van zijn rechterkant genomen, toen galopeerde hij dus terug naar zijn rijmaatje.