Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Miesje_ schreef:Je hebt helemaal gelijk Volcano
Nogmaals, dat wat ik had gezegd op penny dat was omdat ik stikjaloers was.. want feija vind ik best een heel mooi paardje![]()
Ik ben blij dat de meeste mensen mij begrijpen.
Ik hoop dat iedereen van bokt door mag naar de volgende ronde want elk paard heeft iets moois![]()
Als iemand dat tegen mij had gezegd had ik dat ook helemaal niet leuk gevonden, helemaal niet als ik Bari was![]()
Ik probeer ook iedereen te helpen naar de volgende ronde
Bari schreef:ik ga zo naar de stal, Feija was gisteren niet helemaal in orde, dus maak me zorgen en de dierenarts is er toch al om acht uur...dus ff snel thee drinken en ff heen. spannend dus...
Sita_ schreef:Voor een eczeemdeken schijnt het nu al te laat te zijn, maar aangezien het in een vroeg stadium is lijkt het me nog wel goed te behandelen..
Bari schreef:Sita_ schreef:Voor een eczeemdeken schijnt het nu al te laat te zijn, maar aangezien het in een vroeg stadium is lijkt het me nog wel goed te behandelen..
ik weet niet wat we moeten doen. het is iets wat ik eigentlijk liever niet wou, als ik eerlijk ben. mijn man zegt dat we realistisch moeten blijven. ik heb hem in feite maar net natuurlijk. ik weet ook hoe veel geld ons de behandeling van het laatste paard heeft gekost. ik weet het ff niet meer.