Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En after al gaat het natuurlijk gewoon om het paard. Een tokkie wordt ook geen topmodel, als je snapt wat ik bedoel. En er staat ook in het verhaaltje op hnth dat het puur om uiterlijk gaat deze keer, dus in principe niet om wat een paard kan aan kunstjes (want ook sport telt niet mee), hoe goed de band is met een paard of dat een baasje iets aan een goed doel geeft. Dat zou dus niet mogen uitmaken, maar het zijn wel dingen om je paard mee te promoten natuurlijk
En er zijn nu ook echt mensen bij die dat wrsch 'gebruiken' zeker nadat ze hvn hebben gezien.
maar geen bekend goed doel. Ik heb een aantal pleegbroertjes en zusjes die erg graag paardrijden, maar er zijn weinig mogelijkheden voor ze helaas en vanuit de pleegzorg instanties en overheid komen voor die extratjes geen initiatieven of geld voor die kinderen. En ik bedoel, ik heb alles wat ik wil voor mijn paarden, dus wat moet ik nog met zon enorm bedrag om zelf te besteden?
Niemand hoeft zich aangevallen of aangesproken te voelen door mijn mening, is vooral even algemeen bekeken. 
_Miesje_ schreef:Je hebt helemaal gelijk Volcano
Nogmaals, dat wat ik had gezegd op penny dat was omdat ik stikjaloers was.. want feija vind ik best een heel mooi paardje![]()
Ik ben blij dat de meeste mensen mij begrijpen.
Ik hoop dat iedereen van bokt door mag naar de volgende ronde want elk paard heeft iets moois![]()
Als iemand dat tegen mij had gezegd had ik dat ook helemaal niet leuk gevonden, helemaal niet als ik Bari was![]()
Ik probeer ook iedereen te helpen naar de volgende ronde
Bari schreef:ik ga zo naar de stal, Feija was gisteren niet helemaal in orde, dus maak me zorgen en de dierenarts is er toch al om acht uur...dus ff snel thee drinken en ff heen. spannend dus...
Ashmira staat op 96 of zo dus helaas pindakaas denk ik.
Sita_ schreef:Voor een eczeemdeken schijnt het nu al te laat te zijn, maar aangezien het in een vroeg stadium is lijkt het me nog wel goed te behandelen..
Bari schreef:Sita_ schreef:Voor een eczeemdeken schijnt het nu al te laat te zijn, maar aangezien het in een vroeg stadium is lijkt het me nog wel goed te behandelen..
ik weet niet wat we moeten doen. het is iets wat ik eigentlijk liever niet wou, als ik eerlijk ben. mijn man zegt dat we realistisch moeten blijven. ik heb hem in feite maar net natuurlijk. ik weet ook hoe veel geld ons de behandeling van het laatste paard heeft gekost. ik weet het ff niet meer.