Casca schreef:@Rowo: Dank je
Ik zou voor de zekerheid wel ff bellen/mailen of er nu ook een ingebouwde barrage is of niet.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Casca schreef:@Rowo: Dank je
moest wat tijden laten veranderen en ook naar de barrage gevraagd

dan is er vaak wel iets te regelen
yorin schreef:En ik kreeg net telefoon! GESLAAGD VOOR SCHOOL![]()
![]()
WOEJJ moet ik erevenuit gooien

Casca schreef:Ik ben van de Looleeruitersdan is er vaak wel iets te regelen
![]()
Waarom heb je geen foto bij de Boktlijst gedaan Lowara??
Deebje schreef:Even een vraagje. Een aantal jaar geleden stonden wij met de caravan bij de vrachtwagens. Dichtbij de paarden. Dus we hoefden niet te slepen met spullen. Ik nam mijn pony gewoon mee naar de caravan en zadelde haar daar op. Maar nu slapen wij op het Molke.
Hoe doen jullie dat dan met je spullen zonder dat je na die week alles weer opnieuw moet kopen?

BuenaVista schreef:is het nu wel gelukt Lowara????

anders word het erg moeilijk, moeten de paarden minimaal 11 uur op de trailer staan daar die 2 dagen

Casca schreef:Vaak kunnen ze wel iemand wisselen van Rubriek.. Het zijn zulke grote rubrieken, 1 meer of minder maakt dan niet zo heel veel uit..

TeeGee schreef:Ja goed he!! Moet alleen nog een gaatje zoeken om te leren...

rowo schreef:Heb ff mij toegevoegd aan de bokt startlijst. Ik zag dat ik woensdag de enige springer ben

borrie01 schreef:Deebje schreef:Even een vraagje. Een aantal jaar geleden stonden wij met de caravan bij de vrachtwagens. Dichtbij de paarden. Dus we hoefden niet te slepen met spullen. Ik nam mijn pony gewoon mee naar de caravan en zadelde haar daar op. Maar nu slapen wij op het Molke.
Hoe doen jullie dat dan met je spullen zonder dat je na die week alles weer opnieuw moet kopen?
ik slaap ook op het molke ik heb een zadelkast om voor mn box te zetten. anders blijf je inderdaad met alles slepen.

haha nog maar een paar dagen voor de ruiterdagen

TeeGee schreef:Zijn de dressuurbanen op het zand eigenlijk met hekjes??