Wát een paarden!
Ik had het alleen niet erg gevonden als Vironia 3e was en Vongango B 5e
Maarja dat kan
Verder was ik het wel met de plaatsingen eens
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Verder was ik het wel met de plaatsingen eens
Blond ..?
(oja, toen ik een jaar of 10 was een manege wedstrijdje) Ook mijn paard was nog nooit meegeweest!!
Hier een fototje

.
) naast de afdruk van voorvoet. Erg storend.Sjappie schreef:en de cap (prehistorisch) en jasje van Imke Schellekens-Bartels was ook niet mijn smaak (understatement)

Was santano nu weer ondergewaardeerd?

Sjappie schreef:Carl Hester was inderdaad top! Wat een fijne ruiter. Hij kon de paarden die te kort in de hals waren (Winoa, Vivaldi bij tijd en wijle, Johnson, Vontango) zo mooi op lengte rijden. Fantastisch!![]()
Voor de rest genoten, alleen was de regen iets minder! Als echte diehard zat ik met mijn mams al om 8:30 op de tribune, na 3 uur regen is het dan niet leuk meer
Wat betreft de paarden. Westpoint veel kwaliteit, zoveel kracht achter dat hij niet wist wat ie er mee aan moest. Volgens de jury 'mocht hij wat minder actief gaan' achter. Dat is toch wel weer een mooie quote! Ik vond Wynton niet echt super bijzonder, maar dat is smaak. De Briar-merrie Wendolynn was echt een beauty, net paps maar dan mooier.
Van de 5-jarigen vond ik de galop van Vironia wat tegenvallen. Vivaldi had net wat meer extra dan Vivaldo, alhoewel Vivaldo wel weer super eerlijk en super braaf was, ook echt een fijn paard. Ik vond Vivaldi overigens wel wat dunnetjes hoor! Zit geen vlees aan! Maar wat een beweging. Carl Hester vond hem zo top dat hij niet meer dan 3.5 minuut nodig had, toen ging ie maar stappen!![]()
Vond eerlijk gezegd Santano ook wel wat ondergewaardeerd. Moest 'meer souplesse' hebben, nou ik dacht juist dat hij dat wel had. Dramatic's stap vond ik dramatic, rechtsachter stapt hij 'niet in het spoor' (jury), nou zeg maar gewoon een meter (ok, iets minder) naast de afdruk van voorvoet. Erg storend.
Tot slot vond ik Emmelie Scholtens de topper van de dag, helemaal doorweekt al die paarden voorstellen, petje af. Dan ook nog even Uphill presenteren voor de show. Vond het wel zielig dat ze niet eens een rijbroek kon wisselen tussendoor....
en de cap (prehistorisch) en jasje van Imke Schellekens-Bartels was ook niet mijn smaak (understatement)

) hoorde ik dat ze thuis juist heel goed galopeert, dan ketst ze echt van de grond af

asjemenou schreef:Imo was Santano niet ondergewaardeerd, en wat ik van mensen op de tribune om me heen hoorde gisteren ook niet, dus ik denk dat de meningen daar over zwaar verschillen

asjemenou schreef:O ja, GEFELICITEERD Santvoortje!!!
Zou het bijna vergeten zijn
ik ook bijna!Sjappie schreef:Carl Hester was inderdaad top! Wat een fijne ruiter. Hij kon de paarden die te kort in de hals waren (Winoa, Vivaldi bij tijd en wijle, Johnson, Vontango) zo mooi op lengte rijden. Fantastisch!
)
Fitzroy schreef:Ik begrijp echt niet hoe het mogelijk is dat een paard als 4-jarige de PAVO-cup kan winnen en het jaar erna volledig uit de gratie is.
Zoveel verschilde het niet met verleden jaar dus of hij is vorig jaar overgewaardeerd of dit jaar ondergewaardeerd, waarbij ik het laatste vind.
Fitzroy schreef:Vivaldi, sorry fokker, vind ik net een pony en absoluut niet aansprekend. Misschien dat een kleinere ruiter/amazone hem wat meer recht doet.
Vivaldo daarentegen wel en Johnson mag er ook zijn.
karin1985 schreef:Over dat trage achterbeen. Is er op bokt ook een topic waar je kan zien wat een snell achterbeen is en een trage. Want ik zie dat dus niet.
VValar schreef:Abrahams schreef:Karolus van Wittenstein derde!Baal toch wel dat ik dit jaar niet heen kon...
Wat super van hem zeg! Echt een klasse paard. Heb hem nog nooit onder het zadel gezien, maar als hij zo liep als op de keuring in Den Bosch, dan zit het wel goed. Alleen die naam.....Vond Whatever leuker!
Haha, die naam moest worden veranderd voor het NRPS. Whatever vond ik zelf persoonlijk ook leuker maar het moest daar beginnen met een K. 
Fitzroy schreef:Ik begrijp echt niet hoe het mogelijk is dat een paard als 4-jarige de PAVO-cup kan winnen en het jaar erna volledig uit de gratie is.
Zoveel verschilde het niet met verleden jaar dus of hij is vorig jaar overgewaardeerd of dit jaar ondergewaardeerd, waarbij ik het laatste vind.
Vivaldi, sorry fokker, vind ik net een pony en absoluut niet aansprekend. Misschien dat een kleinere ruiter/amazone hem wat meer recht doet.
Vivaldo daarentegen wel en Johnson mag er ook zijn.
Ze spreken elkaar een beetje tegen, vorig jaar maakte ze hem kampioen en nu kreeg hij maar heel weinig punten! (vond ik) Of ze hadden het vorig jaar helemaal fout, of ze hebben het nu helemaal fout..