Morgen gaat toch de week 2 allround paarden van start ?
Ben echt heel benieuwd hoe dat gaat.
Zitten hier mensen die daarheen gaan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moet alleen nog vragen of ik met een paard mag komen ipv pony..
47 dagen, 19 uren en 12 minuten totdat ik ga begeleiden bij week 9. Vandaag heeft KNHS mijn stage definitief gemaakt bij de school, super blij want nu is het echt helemaal 100% zeker! welshfan97 schreef:Haha dan tel ik ook even mee!47 dagen, 19 uren en 12 minuten totdat ik ga begeleiden bij week 9. Vandaag heeft KNHS mijn stage definitief gemaakt bij de school, super blij want nu is het echt helemaal 100% zeker!
drae schreef:Dus weinig ruimte voor je spullen? Bij mij blijven de auto en trailer niet staan dus die heb ik niet tot mijn beschikking als bergruimte
Jo85 schreef:Nee in de slaapzalen stonden geen kluisjes. Had veel spullen in de auto en trailer en in de kast bij stal. (Af te sluiten met een gewoon slot of discusslot) Het voeren van de paarden was wat chaotisch en onduidelijk. Dan kreeg die van mij weer wel eigen voer en dan kreeg ze weer niets.
Wat wil je precies weten monteKarlo?
.
. Zelf had ik gedacht dat het echt van die grote maaltijden zouden zijn uit 1 pan, bijv macaroni. Maar dit had ik ok niet verwacht. Ik heb lekker gegetene en kan best een miep zijn hahaha