Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik heb idd besloten de singel te houden, ben er erg tevreden over. Niet alleen met rijden maar Mexx heeft heel snel last van schuurplekken achter z'n elleboog van andere singels. Met de Fairfax heeft ie nergens last van 
2e Paasdag is er springwedstrijd waar een kennis van me aan meedoet met Mexx, ze doen mee aan de 40-60cm rubriek en aan de 60-80cm. Vorig jaar alleen 40-60 en die hebben ze gewonnen dus ze hebben 'n titel te verdedigen
ben heel benieuwd hoe ze het gaan doen!
maar hij doet zo super hard z'n best!
Ik zou het wel weten, zou gewoon die vla meenemen 

heel veel succes met verhuizen!!kirsten3110 schreef:Ok ik lig dus bij Laura in de tent als ik mag haha duidelijkheel veel succes met verhuizen!!
Ik hoop ook dat je je rijbewijs in 1x haalt, is mij ook gelukkig gelukt bijna 5 jaar geleden! Gewoon rustig proberen te blijven en goed op de borden letten en dergelijke! Komt vast goed.
met mij gaat het nog steeds bagger, ik ben maar begonnen met schrijven om het van me af te schrijven. Nu 5 dagen verder en heb hem nog steeds niet gehoord.. Het begint als een wedstrijd te voelen, wie het het langste volhoudt om niks te zeggen. Al is het met heel veel pijn en moeite, ik zal niet ingeven! of hij die brief ooit te lezen krijgt weet ik niet, maar het luchtte wel even op. Het is zo moeilijk, krijg te horen dat ik verder moet gaan. Hoe kan dat als ik hem alleen maar zie ik me toekomst? blerghh drama haha. Werk gelukkig veel dus heb afleiding maarja hij gaat nog iedere seconde van de dag door me hoofd heen. zucht
Succes! En dankje.. ik weet niet meer wat ik moet denken nu. Denkt hij nog wel aan me? Wat gaat er door hem heen? Blerghh voel me vreselijk, waarom ziet hij het nou niet in? Het leukste aan alles, de fokker die dit jaar weer 2 nesten van me reu verwacht woont 10 minuten bij hem vandaan. Hoe ga ik dat ooit overleven zonder door te rijden naar hem? Zit steeds meer te twijfelen of ik niet die kant op moet rijden en hem moet confronteren.. Maarja heb ik daar mezelf niet veel meer mee? Wat een hel..