KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Manny

Re: KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 07:26

Succes vandaag Sofie!

Franca ga je de fairfax singel nu ook houden nadat je hem een week hebt geprobeerd?

Ik heb een Sigma 17-70 F2.8-4 Macro gekocht, ter vervanging van mijn kitlens. Wou hem al veel langer hebben maar gebruikte mijn camera te weinig maar nu mijn vriend heeft bedacht om heel veel tripjes te gaan maken had ik een goed excuus om hem toch te kopen.

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 09:06

Succes vandaag Sofie! :)

+ het is natuurlijk ontzettend erg om zoveel tripjes te gaan maken :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 10:25

Succes sofie,
Ik heb de hele week al zin in starbucks.... Maar ben te lui om naar het station te gaan.

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 12:57

Oh lucky you! Hier moeten we minimaal een half uur rijden rijden voordat we bij een starbucks zijn.. :(
En ik werd net 3 keer door een +33 nummer gebeld.. Frankrijk dus.. weird.. (heb niet opgenomen, spreek toch geen frans :P)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 13:00

Mmm vaag,
Ik zou ook niet opnemen, het zijn vast oplichters ofz.
Haha voor mij is het 10 min en een kwartier met de bus.

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 13:06

Nu ben ik jalours! haha.
en als het oplichters zijn neem ik aan dat ze met een geblokkeerd nummer bellen.. Anders zou ik ze zou terug kunnen tracken, maar via google krijg ik geen hits met het nummer, dus ze hebben pech :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 13:30

Hahahaha,
Nou niet alle oplichters belle onbekend er was ook topic over een tijdje terug.

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 13:31

Ow, dan is het goed dat ik niet heb opgenomen!
Boah, heb net gerend (al een tijdje niet meer gedaan) en moet dadelijk ook nog gaan rijden, mijn benen voelen ontzettend zwaar haha :=

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 13:40

Haha,
Ik zit nu al 3 weken maandag ga ik echt weer hardlopen zo slecht dat ik het nooit doe.
Ga anders even douchen dan voelen ze vaak al minder zwaar.

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 13:58

Ach nee, het is goed om even door te gaan. Mijn conditie is ontzettend verslechterd, heb al zeker 2 jaar niet meer gerend dus :P
en ja, maar het is nu ook niet het ideale weer om weer te beginnen! Ik ben nu af en toe ook even moeten stoppen omdat mn longen die kou niet gewend zijn.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 14:09

Aahh okee,
Ik blijf maar maandag zeggen maar het word hem niet

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 14:42

Nu moet je maandag ook gaan! Als je maandag niet gaat moet je... Ehm... Voor ons een aardbeienvla meenemen naar de instructieweek! Haha! Goede deal of niet?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 14:47

Haha okee goede deal

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 08:36

Veel plezier in Brugge Manny! Hele leuke stad :j
En dat is een erg goed excuus van je vriend haha!

Denice, wat een lieve uitzwaaifoto van Pros :)
Heb je nog spierpijn overgehouden na het hardlopen?

Gad mag vandaag weer naar de chiropractor voor zijn 'onderhoudsbeurt', gisteren heel fijn aan de longe gehad. Zondag mogen we weer op wedstrijd, zin in! En heerlijk lang weekend natuurlijk, ben ik wel zwaar aan toe haha

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:07

Succes zondag,
Ik moet vandaag de knhs even bellen voor mijjn lidmaandschapsnummer. Anders mag ik niet rijden op mijjn volgende stal, en dat moeten we niet hebben haha.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 18:50

@ Sizzy: gaat om de Fairfax singel, is ook een topic over op Bokt. Lekker spoken op je paard hihi, wind was ook niet grappig! Alvast veel succes zondag met je wedstrijd!

@ Denice: vind die testweek wel erg fijn, zonder had ik 'm denk ik niet zo snel gekocht. Hoe bevalt je nieuwe baan?

@ Manny: leuk zeg nieuwe lens, veel plezier met oefenen :) ik heb idd besloten de singel te houden, ben er erg tevreden over. Niet alleen met rijden maar Mexx heeft heel snel last van schuurplekken achter z'n elleboog van andere singels. Met de Fairfax heeft ie nergens last van :)

@ Sofie: hij is inclusief korting en verzendkosten 270 euro...
Super goed cijfer zeg!

M'n afrij datum van autorijden is vervroegd, toch wel spannend hoor, hoop erg dat ik 'm in 1x heb *D
Mexx zit echt goed in z'n velletje, hij was echt super 'zen' bij de hoefsmid vandaag en later in de bak was ie niet bij me weg te slaan haha! Hij bleef maar staan en frummelen met z'n lip aan m'n muts :P 2e Paasdag is er springwedstrijd waar een kennis van me aan meedoet met Mexx, ze doen mee aan de 40-60cm rubriek en aan de 60-80cm. Vorig jaar alleen 40-60 en die hebben ze gewonnen dus ze hebben 'n titel te verdedigen :P ben heel benieuwd hoe ze het gaan doen!
Qua dressuur zijn we nu weer 'n stapje verder, afgelopen weken eerst goed gas en rem bevestigd en nu dat combineren met stelling en buiging. Buigen gaan goed, gas zit goed maar de combinatie vindt meneer nog best lastig :P maar hij doet zo super hard z'n best!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 19:12

Succes met het paas concour,
Ik ga pim zaterdag verhuizen dus moet morgen mijn spullen in pakken.

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 16:00

Haha, Laura moet aardbeienvla meenemen als ze niet gaat hardlopen :') Ik zou het wel weten, zou gewoon die vla meenemen :P
Heb een half jaar hardgelopen, maar vond het zo ontzettend saai :+
@Laura: succes met verhuizen :)
@Sizzy: alvast succes met je wedstrijd *\o/*
@Franca: ik duim dat je je rijbewijs in 1x haalt! En veel plezier bij het paasconcours :)

Hoi :wave:
Weekend *\o/*
Moest vanochtend nog naar school en daarna eigenlijk naar de paasviering, maar daar had ik niet zo'n trek in O:)
Dus was lekker vroeg klaar. Toen geleerd voor m'n (hopelijk allerlaatste) SE week van volgende week.
En nu even helemaal niets doen :D

Had woensdag weer les met Vic, ging erg lekker. De wedstrijd die ik afgelopen weekend zou rijden was vanwege een bevroren inrijterrein afgelast, dus we zijn nu maar hard aan het oefenen voor 7 april dan is er wedstrijd op stal :)

Hoe is het met jullie? Nog plannen voor dit weekend?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 16:05

Haha is goed maar je krijgt alleen als je bij mij in de tent ligt haha.

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 16:10

Haha :')

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 17:45

Ok ik lig dus bij Laura in de tent als ik mag haha duidelijk :P heel veel succes met verhuizen!!

Ik hoop ook dat je je rijbewijs in 1x haalt, is mij ook gelukkig gelukt bijna 5 jaar geleden! Gewoon rustig proberen te blijven en goed op de borden letten en dergelijke! Komt vast goed.

met mij gaat het nog steeds bagger, ik ben maar begonnen met schrijven om het van me af te schrijven. Nu 5 dagen verder en heb hem nog steeds niet gehoord.. Het begint als een wedstrijd te voelen, wie het het langste volhoudt om niks te zeggen. Al is het met heel veel pijn en moeite, ik zal niet ingeven! of hij die brief ooit te lezen krijgt weet ik niet, maar het luchtte wel even op. Het is zo moeilijk, krijg te horen dat ik verder moet gaan. Hoe kan dat als ik hem alleen maar zie ik me toekomst? blerghh drama haha. Werk gelukkig veel dus heb afleiding maarja hij gaat nog iedere seconde van de dag door me hoofd heen. zucht

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 18:39

kirsten3110 schreef:
Ok ik lig dus bij Laura in de tent als ik mag haha duidelijk :P heel veel succes met verhuizen!!

Ik hoop ook dat je je rijbewijs in 1x haalt, is mij ook gelukkig gelukt bijna 5 jaar geleden! Gewoon rustig proberen te blijven en goed op de borden letten en dergelijke! Komt vast goed.

met mij gaat het nog steeds bagger, ik ben maar begonnen met schrijven om het van me af te schrijven. Nu 5 dagen verder en heb hem nog steeds niet gehoord.. Het begint als een wedstrijd te voelen, wie het het langste volhoudt om niks te zeggen. Al is het met heel veel pijn en moeite, ik zal niet ingeven! of hij die brief ooit te lezen krijgt weet ik niet, maar het luchtte wel even op. Het is zo moeilijk, krijg te horen dat ik verder moet gaan. Hoe kan dat als ik hem alleen maar zie ik me toekomst? blerghh drama haha. Werk gelukkig veel dus heb afleiding maarja hij gaat nog iedere seconde van de dag door me hoofd heen. zucht

:(:)
Ik vind het knap van je, hoe je er mee om gaat ;)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 22:10

Echt respect hoe je er mee omgaat,
Dankje ik hoop zo dat hij de trailer op loopt.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 08:27

Ahh het is zo ver pim gaat verhuizen,
En mijn vader is gestresster als ik :')
Hij maakt zich zorgen of alles wel in de auto past...

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 11:00

haha het komt vast goed laura! En anders paardje overbrengen en nog een keertje terug om je spullen op te halen ;) Succes! En dankje.. ik weet niet meer wat ik moet denken nu. Denkt hij nog wel aan me? Wat gaat er door hem heen? Blerghh voel me vreselijk, waarom ziet hij het nou niet in? Het leukste aan alles, de fokker die dit jaar weer 2 nesten van me reu verwacht woont 10 minuten bij hem vandaan. Hoe ga ik dat ooit overleven zonder door te rijden naar hem? Zit steeds meer te twijfelen of ik niet die kant op moet rijden en hem moet confronteren.. Maarja heb ik daar mezelf niet veel meer mee? Wat een hel..