KNHS instructieweek voor paarden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Prisjee91

Re: KNHS instructieweek voor paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 12:28

Zo, dit is lastig op de iPad.. Maar zoals al meerdere keren aangegeven: zie bovenstaand.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 12:33

haha ja ipad is soms best lastig :D

maar snap het :D

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 12:35

Ja was niet makkelijk maar gelukkig is het duidelijk :+

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 14:40

Toevoeging over de friezen :D

Ik heb altijd rijpaarden gereden en rijd ik nog steeds, ik spring en ik cross (niet met mijn fries), en ik had altijd vooroordelen over friezen : Lui, niet willen lopen, lomp, horen voor de wagen. Nou, prima als mensen zo denken, zo heb ik ook altijd gedacht! En zo denk ik nog steeds over de meeste friese-stalgenoten.. Maar ik liep stage waar ik mijn paard zadelmak maakte voor de verkoop, hij is onwijs looplustig, werkwillig, staat hoog op zijn benen en toevallig hebben we gister weer alle kwpn'ers van de troon gestoten.. Dus ja, ze kunnen best wel wat hoor :D Jury sprak mij gister nog aan dat ze hem zo leuk vond met een constant tempo en aanleuning, lekker op lengte en zijn super middendraf met weinig knie.. Die van mij is denk ik voor de friezen-wereld een foutje :')

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 14:51

Ik ga met jullie mee kletsen. ;)
Ik ga hoogstwaarschijnljik ook in week 4..
Thuis nog even goed overleggen, ook al ligt de beslissing bij mezelf :P

ik vraag me af wat ik kan verwachten :)

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 15:50

KiimSharon schreef:
Dit lijkt me heel leuk en leerzaam om mee te maken! Weet alleen niet of het wat te vroeg is voor mijn jonkie.. Hij wordt in mei 2013 4 jaar. En we gaan in maart B officeel starten maar we zitten nu met trainen richting L1 niveau. Het wordt dan denk ik de dressuur week springen zijn we nog niet echt mee begonnen (2x les met huppeltjes), wat we wel erg leuk vinden! Geen idee of we er dit jaar al klaar voor zijn en het niet voor hem te zwaar is..

heej kim :)
Mandy en ik gaan ook naar de instructieweek, maar dan wel allround paarden week 4 :j

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 15:53

CalvinenGino schreef:
Ik ga met jullie mee kletsen. ;)
Ik ga hoogstwaarschijnljik ook in week 4..
Thuis nog even goed overleggen, ook al ligt de beslissing bij mezelf :P

ik vraag me af wat ik kan verwachten :)

Hoi ben jij niet de zus van Suzy met het paard Calvin?
Ik sta ook daar op de manege, ga met mandy om van Evita. Wij gaan ook naar week 4 :)

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 16:01

ahaa, jij bent dat ;) zij zei idd dat dan ging.
Ik ben nog aan het nadenken, Want rond deze tijd heb ik ook meestal selectie wedstrijden
Maar ik ga alleen, als ik niet de halve manege van stein gaat, want daar heb ik geen behoefte aan :P

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 16:04

Ik ben vorig jaar vanuit mijn selectiewedstrijd vertrokken richting Ermelo :P

Ik moest op zondag om 14.00 en 14.15 uur de ring in en daarna meteen vertrokken, stalgenootje heeft toen mijn prijzen en coupons opgehaald :D

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 16:17

@ CalvinenGino : tot nu toe weet ik alleen dat mandy en ik gaan van de manege :P ik kwam er mee en mandy wou graag mee. Voor de rest weet denk ik niemand er vanaf.

pietiedecy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 17:59

Reformer schreef:
Toevoeging over de friezen :D

Ik heb altijd rijpaarden gereden en rijd ik nog steeds, ik spring en ik cross (niet met mijn fries), en ik had altijd vooroordelen over friezen : Lui, niet willen lopen, lomp, horen voor de wagen. Nou, prima als mensen zo denken, zo heb ik ook altijd gedacht! En zo denk ik nog steeds over de meeste friese-stalgenoten.. Maar ik liep stage waar ik mijn paard zadelmak maakte voor de verkoop, hij is onwijs looplustig, werkwillig, staat hoog op zijn benen en toevallig hebben we gister weer alle kwpn'ers van de troon gestoten.. Dus ja, ze kunnen best wel wat hoor :D Jury sprak mij gister nog aan dat ze hem zo leuk vond met een constant tempo en aanleuning, lekker op lengte en zijn super middendraf met weinig knie.. Die van mij is denk ik voor de friezen-wereld een foutje :')

:) hier ook de luxe type friezen, allemaal stermerries, en die van mij is voorlopig kroon :) super werkwillig, en zeker niet lomp.. de echte oude friezen ben ik ook niet zo van..

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 18:27

Ik heb gewoon een vreselijke Griezelbaldi :=

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 18:37

En ik kom met een enorme 100% tuiger naar de dressuurweek :+ Beetje uitdaging moet erin zitten toch?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 18:48

He Debbie, leuk dat je ook gaat!

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 18:48

Sabszz schreef:

ik met een florencio :') kan je niet veel van maken haha

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 18:54

cindy1000 schreef:
Sabszz schreef:

ik met een florencio :') kan je niet veel van maken haha

Haha dat is ook leuk!
Bij mij zit er nog San Remo bij ook.. oftewel als ik AUW heb dan draai ik helemaal door :D heerlijke beesten zijn het ook

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 18:58

Ik wou dit jaar ook, maar nu ik lees dat er dit jaar geen paddocks zijn en je paard dus echt in zn stal blijft (tenzij je gaat rijden / wandelen oid), heb ik besloten niet te gaan.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 18:59

Sabszz schreef:

Ik heb ook zo eentje ja! :+

U2andI

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 20:59

Nibbit schreef:
Ik wou dit jaar ook, maar nu ik lees dat er dit jaar geen paddocks zijn en je paard dus echt in zn stal blijft (tenzij je gaat rijden / wandelen oid), heb ik besloten niet te gaan.

Het is niet zeker dat er geen paddocks zijn.. Er worden nieuwe gebouwd en die zijn misschien af als de weken beginnen maar daar kunnen ze op dit moment geen zekerheid over geven...

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 21:08

U2andI schreef:
Nibbit schreef:

Het is niet zeker dat er geen paddocks zijn.. Er worden nieuwe gebouwd en die zijn misschien af als de weken beginnen maar daar kunnen ze op dit moment geen zekerheid over geven...

Je was me net voor haha
Op de telefoon ben ik niet zo snel

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-12 21:35

En in alle eerlijkheid vind ik dat, als je paard zo hard voor jou werkt, het een kleine moeite is om lekker met hem te gaan grazen. Daarbij is het ook heel gezellig en kun je al grazend naar de lessen kijken. :) Kleine moeite toch?

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 21:38

@Heleen Jaaa.. heb er echt weer zin in!! (Eerst nog even een baan vinden maar ik heb vertrouwen :') )

Wat paddock betreft.. ik heb die van mij er toen 3 minuten ingehad, het zand was zo mul dat ze tot haar knieen weg zakte, en ze hield er wel van om wat gek te doen. Durfde het toen niet meer aan. Dus gewoon een paar keer per dagen lekker grazen en wandelen. Daarnaast stond ze op stal ook echt veel te slapen.. het zijn vermoeiende dagen voor de paarden..

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 21:54

Leuk! Ik kom met mijn jonge Johnson.

Ik heb mijn paarden daar normaal gesproken wel vaak na de les in de paddock zodat ze even kunnen rollen. Maar als dat niet kan vind ik dat voor mezelf geen reden om af te zeggen. Dan gaan we gewoon nog maar wandelen en grazen aan de hand!

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-12 21:56

That's the spirit!!! :D

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 22:01

die van mij vind een paddock al helemaal niks, ze snapt niet wat ze daar in moet doen, ja rollen is het enige. Dus dan ga ik wel lekker met haar wandelen en laten grazen.