Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jury sprak mij gister nog aan dat ze hem zo leuk vond met een constant tempo en aanleuning, lekker op lengte en zijn super middendraf met weinig knie.. Die van mij is denk ik voor de friezen-wereld een foutje

KiimSharon schreef:Dit lijkt me heel leuk en leerzaam om mee te maken! Weet alleen niet of het wat te vroeg is voor mijn jonkie.. Hij wordt in mei 2013 4 jaar. En we gaan in maart B officeel starten maar we zitten nu met trainen richting L1 niveau. Het wordt dan denk ik de dressuur week springen zijn we nog niet echt mee begonnen (2x les met huppeltjes), wat we wel erg leuk vinden! Geen idee of we er dit jaar al klaar voor zijn en het niet voor hem te zwaar is..
CalvinenGino schreef:Ik ga met jullie mee kletsen.
Ik ga hoogstwaarschijnljik ook in week 4..
Thuis nog even goed overleggen, ook al ligt de beslissing bij mezelf
ik vraag me af wat ik kan verwachten
zij zei idd dat dan ging.
ik kwam er mee en mandy wou graag mee. Voor de rest weet denk ik niemand er vanaf. Reformer schreef:Toevoeging over de friezen![]()
Ik heb altijd rijpaarden gereden en rijd ik nog steeds, ik spring en ik cross (niet met mijn fries), en ik had altijd vooroordelen over friezen : Lui, niet willen lopen, lomp, horen voor de wagen. Nou, prima als mensen zo denken, zo heb ik ook altijd gedacht! En zo denk ik nog steeds over de meeste friese-stalgenoten.. Maar ik liep stage waar ik mijn paard zadelmak maakte voor de verkoop, hij is onwijs looplustig, werkwillig, staat hoog op zijn benen en toevallig hebben we gister weer alle kwpn'ers van de troon gestoten.. Dus ja, ze kunnen best wel wat hoorJury sprak mij gister nog aan dat ze hem zo leuk vond met een constant tempo en aanleuning, lekker op lengte en zijn super middendraf met weinig knie.. Die van mij is denk ik voor de friezen-wereld een foutje
hier ook de luxe type friezen, allemaal stermerries, en die van mij is voorlopig kroon
super werkwillig, en zeker niet lomp.. de echte oude friezen ben ik ook niet zo van..
Nibbit schreef:Ik wou dit jaar ook, maar nu ik lees dat er dit jaar geen paddocks zijn en je paard dus echt in zn stal blijft (tenzij je gaat rijden / wandelen oid), heb ik besloten niet te gaan.
U2andI schreef:Nibbit schreef:Ik wou dit jaar ook, maar nu ik lees dat er dit jaar geen paddocks zijn en je paard dus echt in zn stal blijft (tenzij je gaat rijden / wandelen oid), heb ik besloten niet te gaan.
Het is niet zeker dat er geen paddocks zijn.. Er worden nieuwe gebouwd en die zijn misschien af als de weken beginnen maar daar kunnen ze op dit moment geen zekerheid over geven...
Kleine moeite toch?
)