Mooie foto inderdaad! Ik vind het een goed voorbeeld dat ze een cap kunnen verplichten. Adelinde reed ook gewoon met cap. Idd voor alles, of geen verplichting. Maar niet de ene keer wel en de andere niet...
Toch maar even een topicje gemaakt. Thanks Sjol, vind hem ook erg gaaf.
Loiz
Geplaatst: 08-09-12 22:26
Rij hier 8 uur weg, hoop er voor 10en te zijn! Ik heb waarschijnlijk mn feloranje Langkawi Endurance team shirt aan Mocht je me herkennen, ik bijt niet
MachoPablo
Geplaatst: 08-09-12 22:32
Loiz schreef:
Rij hier 8 uur weg, hoop er voor 10en te zijn! Ik heb waarschijnlijk mn feloranje Langkawi Endurance team shirt aan Mocht je me herkennen, ik bijt niet
Wij hebben ons enorm vermaakt. Ook met de Trec clinic. Ik denk dat we daar maar eens meer mee moeten gaan doen. Nilay leek er echt hele veel lol in te hebben. Ondanks de enorme spanning van al die nieuwe dingen. De 'laag hangende takken' waren favoriet.
Ik vond dat Working Equitation ook erg gaaf! http://www.dutchworkingequitation.com/ Zijn bekenden van mij. (de NL organisatie dan) Lijkt mij erg gaaf om te doen.
wij gaan kwart voor acht, dan vriendinnen ophalen, en door naar Horse event dus wordt ook lekker vroeg opstaan! maar voor school moet ik half 7 op, dus voor he 7 uur is geen probleem
Er staan trouwens 2 frietkramen!! En de poffertjes waren erg lekker!!
DendroFleur
Geplaatst: 08-09-12 23:05
Heb je niet meer gezien in de Trec Malenka. Juntos is ook heelhuids bij de clinic beland. Daar wel even problemen omdat ik geen dubbele longe en singel had. Gelukkig wilde Lammert er een uitlenen. Maar blijf het toch lastig vinden. Was nu alleen nog maar bezig om zelf in de juiste richting te blijven lopen en verbinding te houden. We waren om half 9 vertrokken en om 9 uur weer thuis. Lange dag dus. Maar hele goede schoenen gescoort voor 37.50 en twee eenvoudige fleecedekens voor 8 euro per stuk. Kan ik mooi laten borduren. Daarnaast was ik op zoek naar een opzetstukje voor de pomp van mijn luchtpad. In Engeland voor weinig te koop maar veel verzendkosten. Nu bij de WOW-stand gevraagd of ze die te koop hadden maar mocht hem zo hebben. Was echt super. Verder niet heel veel gezien, Adelinde en haar vriend in het springen, rassenparade, stukje ridders en de laatste show was erg goed. Daarbij ook Lammert nog bezig gezien tijdens zitlessen aan de longe. Zat geloof ik ook een bokker bij.
@Madelief, bij het secretariaat ligt een envelop met bandjes en kaarten. Hoef je dus niet zelf voor te zorgen. Mijin vriend had dat gevraagd en ik had een mail terug gekregen dat je geen kaarten kreeg maar het bleek dus wel zo te zijn.