Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar wel erg gezellig en ontzettend genoten ! Bart nog bedankt voor de koffie !
gabjj8 schreef:Och ja, dat mollige kind in der roze shirtje!!
Ze was een shetlander aan het aaien en opeens geeft ze hem uit het niets een trap.
Nou, dan moet je mij niet hebben (moeder stond er gewoon bij hoor)
Ik loop naar der toe, vraag aan der waar ze het gorre lef vandaan haalde die pony te trappen zonder dat die wat deed. Zegt ze heel brutaal tegen me; Hij deed een stap opzij en ik wou dat die bleef staan.. (met zo'n arrogante smoel erbij).
Toen werd ik nog bozer, ik zeg; 'Als jij mijn kind was geweest denk ik dat ik je in het terrarium had gestopt, en je elke dag 1 levende kakkerlak te eten gaf.'
Ik was zooo boos
En die moeder stond erbij en keek ernaar, die stond een beetje te glimlachen enzo naar mij.
Dus ik vroeg aan haar; 'Is dat uw kind?'
Ja zegt ze.
Ik zeg; 'waarom zegt u er niets van'
Ze zegt; 'Ik ben bang dat ze anders boos wordt'.
Toen moest ik lachen en heb der succes gewenst met het opvoeden van dat jong.

Ik heb bijna alles van mijn programma gezien en toch ook wat tijd in de lounge doorgebracht.
Heb die Fransman in de Bitpiste wat zien doen gisteren maar vond er geen banaan aan.
Hij praatte alleen maar en liet weinig zien. Zal wel expres zijn kunstjes voor de avond show bewaard hebben. Heb alle probleem paarden van Annemarie gezien en ik vond dat ze het geweldig deed.
Vooral het paard van vandaag. Daar heeft ze 2x mee getraind maar de 2e keer ging niet zoals Annemarie gewild had. Was best heftig voor ons als publiek maar ze schijnen dit vaker te zien op het trainingscentrum. Heb vooral op de vrijdag veel foto's gemaakt, zaterdag een stuk minder en vandaag alleen tegen het einde van Anky en Rieky en dan de bokt probleem paarden. Heb ook in de leswagen met trailer gereden, moest heel erg wennen.
Natuurlijk wat nieuwe bokkers gemeet dus moet zo mijn lijstje even updaten....topic met foto's komt er ook aan maar het zijn geen hoogstandjes...
was maar een paar uurtjes HÈ voor mij vandaag het trailer laden vond ik heftig Anky met de Western gezien met ricky? Young wat kan Anky snokken zeg kreeg ee pijn van in mijn mond.. De laatste show met de Spaanse paarden maar een stuk gezien. 

Wil de foto's van zaterdag én zondag ook in 1 topic gooien...maar alle 3 de dagen in 1 topic vind ik wat veel...
(Ik sta rechts)