Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
punjab schreef:Bari:. Ze is gewoon jarloers.
Wij hebben ook leuke reacties op het stukje in de krant gehad. Wild vreemden mensen die vragen en hoe gaat het stemmen.![]()
D_MR:Gewoon bellen, komen na de 31 nog 2 selecties.
Ik wil ook op een boerderij wonen, mag ik eerst wel een rijke boer zoeken.
Bari schreef:heeft je vriend een boerderij? leuk! zal ik ook wel willen, mijn man is totaal geen paardenman maar sinds die mij kent gaat hij de goede kant op haha. de arme ziel heeft nu thuis geen leven ivm HNTH he haha. alles draait om de stemmen...
Evelienepien schreef:Yep, heb ook pb gekregen en heb haar ook gecomplimenteerd met het feit dat ze dit zo met de pb's heeft gedurfd. Dat vind ik knap van haar.
Iedereen maakt foutjes, het leven is 1 leerschool en dit erkennen en erna handelen zoals ze nu heeft gedaan, vind ik dapper.
Maar nu genoeg daarover!
Kan ik geen deal sluiten met de Bokt Top 25-ers dat jullie gaan lobbiën (bij hullie vrienden enzo)voor mij na 31 maart???Sta nu 126e dus ga toch nie door
.
bicci schreef:idd...voor de bokers die door zijn...die kunnen toch de andere bokkers wel ermee doorheen proberen te slepen?
ik ga dat doen in elk geval...
(als mn stippie door is he)
Sita_ schreef:En mij ook, vind ik wel heel netjes..Bari schreef:heeft je vriend een boerderij? leuk! zal ik ook wel willen, mijn man is totaal geen paardenman maar sinds die mij kent gaat hij de goede kant op haha. de arme ziel heeft nu thuis geen leven ivm HNTH he haha. alles draait om de stemmen...
Ja, hij is veehouder.. We hebben een boerderijtje in Hitzum, nabij Franeker, gekocht en krijgen Woensdag de sleutel..