Embe schreef:Beetje zuur van Rigoletto... Erg jammer dat je achter het zadel komt te zitten en af moet stappen op een EK
huh?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Embe schreef:Beetje zuur van Rigoletto... Erg jammer dat je achter het zadel komt te zitten en af moet stappen op een EK
Lovely1 schreef:shan schreef:Ik ga met Shanna mee, ik vond die schimmel helemaal zo slecht nog niet gaan!
De schimmel niet, maar de amazone welEnorm onrustige houding waardoor eigenlijk het plaatje verpest wordt. Terwijl ik het paard echt heel fijn vond ogen, ontspannen, blij maar dan zit er zo'n hobbezak op
(ik doe het haar niet naar maar irriteerde me wel)
A_N_O_U_K schreef:WE moeten al blij zijn met dat ze iets uitzenden.. dan moeten we die commentator maar voor lief nemen![]()
Lielle schreef:Embe schreef:Beetje zuur van Rigoletto... Erg jammer dat je achter het zadel komt te zitten en af moet stappen op een EK
huh?
sarabande schreef:MarrieLeen schreef:Echt, die commentator..
De Russin lest bij Theodorescu, ...... hij houdt de begrafenissen niet bij
Liezel1 schreef:Shanna16 schreef:Zo, nu snel weer even aan verder aan een kur werken.
net inspiratie opgedaan?
Lielle schreef:Embe schreef:Beetje zuur van Rigoletto... Erg jammer dat je achter het zadel komt te zitten en af moet stappen op een EK
huh?
Lielle schreef:ze is uitgesloten en kennelijk is er iets raars gebeurd.