Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

rowo schreef:Ik ga denk maar vragen of ik van rubriek kan wisselen. Ik moet op dinsdag in de rubriek van 15.15uur en woensdag van 12.15.. En aangezien mijn vervoer ook moet werken had ik a gevraagd of ik s avonds kon. Ff mailen maar dus!
Hoe zit dat nou met die boktstartlijst? WAar moet je dat doorgeven etc?

yorin schreef:oke gevonden maar nu kan ik dus mezelf zoeken zeg maar .. maar hij kan me niet vinden :S hoe kan dit nou want ik heb me opgegeven betaald en me coupons op gestuurd :S en nu

mooie tijden ! komt super goed uit.. bedankt.. ik start trouwens alles B

Zal mezelf ook even toevoegen aan de lijst! 
yorin schreef:waar moeten die foto's eigenlijk staan of hoeft dat niet persee ?

leuk zeg

WOEJJ moet ik erevenuit gooien yorin schreef:En ik kreeg net telefoon! GESLAAGD VOOR SCHOOL![]()
![]()
WOEJJ moet ik erevenuit gooien
idd, Gefeliciteerd!!

Casca schreef:even vraagje, je moet toch 2 minuten per deelnemer rekenen bij het springen?? Ik ga voor het eerst springen, heb geen flauw idee hoe laat ik dan moet...
Deebje schreef:Even een vraagje. Een aantal jaar geleden stonden wij met de caravan bij de vrachtwagens. Dichtbij de paarden. Dus we hoefden niet te slepen met spullen. Ik nam mijn pony gewoon mee naar de caravan en zadelde haar daar op. Maar nu slapen wij op het Molke.
Hoe doen jullie dat dan met je spullen zonder dat je na die week alles weer opnieuw moet kopen?