Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Vond het toen al vreemd dat ie eruit ging eigenlijk... Gitta1977 schreef:Dat is toch die Krack die ze uit het verrichtingsonderzoek hebben gekickt?
VValar schreef:Gitta1977 schreef:Dat is toch die Krack die ze uit het verrichtingsonderzoek hebben gekickt?
Yep. Hij is nu trouwens NRPS gekeurd. Dus als je nog een knappe hengst voor Zolona zoekt...
Wie weet...
Maar ik heb al een paar anderen op het oog, mocht ik er ooit mee gaan fokken. Maar het is absoluut een goed paard! Gitta1977 schreef:Dat is toch die Krack die ze uit het verrichtingsonderzoek hebben gekickt?
kivas schreef:weet iemand hoe de ronaldo het gedaan heeft (vip)??
Santvoortje schreef:Nou ik ben in ieder geval super blij met Vivaldi!!![]()
![]()
![]()
Het is nog nooit voorgekomen dat de gastruiters beide 100 punten geven en dus de volle mep punten.
We zullen nog veel van hem horen en ook van zijn nakomelingen. Ik ga morgen lekker genieten van zijn kroost die in Ermelo komen.
Groetjes van de fokker!
laborah schreef:Opvallend: Westpoint kreeg van Seth Bosman "slechts" 85 punten maar van Carl Hester 100 punten. Wynton en Karolus kregen van Seth 95 punten maar van Carl 90. Zie KWPN site.
Santvoortje schreef:Ik hoop dat Seth Boschman volgend jaar zelf met Wiona Utopia meedoet.(kampioen merrie's vorig jaar) Misschien kan hij ervoor zorgen dat er een keer een merrie de winst binnensleept.
VeryWell schreef:Ben ook wezen kijken, heb alleen de beste 6 onder een testruiter niet meer gezien!!! Maar Santano was geweldig!!! Dramatic deed het ook aardig, al was hij op het losrijterrein vele malen beter!!! Johnson blijft aanspreken.... verder nog wel meer ontzettend leuke beesten gezien
Santvoortje schreef:Carl Hester keert met een goed gevoel terug naar Engeland. “Vivaldi is de beste vijfjarige waar ik ooit op heb gezeten, hij is goed voorwaarts en heeft zo’n enorme motor dat je eigenlijk alleen maar hoeft te sturen. Ik denk dat ik hem maar mee naar huis neem!”
De derde plaats was voor de beste ruin van de Pavo Cup, Vontango B (Contango pref x Jazz pref ) onder Madeleine Witte-Vrees. Carl Hester was erg te spreken over de ruin. “Die gaat later pirouettes voor een 10 maken.” Vierde werd de derde KWPN-hengst in de finale Johnson met Hans Peter Minderhoud, die Seth Boschman vergeleek met een blaasmachine vanwege de enorme power van de hengst. De beste merrie van de Pavo-strijd was Vironia onder Christa Laarakkers. “Net een Rolls Royce”, aldus Hester. KWPN-hengst Citango (Contango pref x Jazz pref) onder Nars Gottmer werd zesde. Carl Hester noemde de hengst een belofte voor de toekomst.[/i]