Dus volgende keer toch maar weer op de cap! Wel jammer want ik vind het zich iets lager wel mooier maargoed, anders kan ik alleen maar stap filmen. 

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Captain schreef:Ja, dat is dan een afweging.. Meer van hem zien of meer van de omgeving.
Ik kan ook nog proberen hem verticaal te hangen. Maar even uitproberen allemaal!
Maar mijn borsten bewegen echt teveel ondanks dat ik hem er vrij ver boven had gehangen. Captain schreef:Ik heb al echt een strakke BH aan. Had pas met een minder strakke wel wat discomfort ja maar verder zo geen last van eigenlijk!
Castilja schreef:Een meisje van TikTok (ja sorry) had haar telefoon voor haar buik in haar rijbroek gestopt met de camera net over de broekrand. Als je snapt wat ik bedoel. Dan krijg je ook mooie beelden!

Maar ik had de GoPro ook al wel redelijk hoog hangen. Ach, het is gewoon een kwestie van uitproberen. Ik kan ook niet verwachten dat ik bij het eerste gebruik al perfecte beelden heb natuurlijk. 
Best slim!
Zo ja, dan wil ik dit wat vaker aan gaan bieden, zodat men kan voelen hoe magisch het is als een paard steigert op commando of voor je gaat liggen.

Hij luisterde wel echt super goed, maar je merkt gewoon dat wij zo 100% op elkaar afgesteld zijn dat als iets ook maar een fractie anders wordt gevraagd (vooral met loswerken) hij dit heel lastig vindt.
Het was dus een goede les voor ze, en ze zijn weer gemotiveerd naar huis gegaan.